Karmivia SUOMI-covereita?

Retkuilija

Mitä tulee mieleen? Itse kavahdan ainakin seuraavia:

Meiju Suvas -Kun lähdet armeijaan (In the army now)
Tapani Kansa -Kalajoen hiekat (California dreaming)
Kisu -Sun ja mun (Runaway)
Paula Koivuniemi -Jos konduktöörin nait (Never marry a railroad man)
Aimo Jaara -Olen jäänyt oven taa (Knocking on heavens door)
Lemon -Nainen tummissa (Lady in black)
Fredi -Muukalainen (Starman)

10

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4

      Eini - Olen neitsyt

      Voi Luoja.

    • Creep show

      Lauloipa Meiju Suvas mitä vaan, niin aina se on yhtä karmivaa.

      • soulbaby

        Tapani Kansa - Rokkivaari Hotanen (Daddy Cool)
        Lasse Mårtenson - Miltä meno maistuu? (Walk on the Wild Side)
        Kai Hyttinen - Mustaa (Paint it Black)


      • soulbaby
        soulbaby kirjoitti:

        Tapani Kansa - Rokkivaari Hotanen (Daddy Cool)
        Lasse Mårtenson - Miltä meno maistuu? (Walk on the Wild Side)
        Kai Hyttinen - Mustaa (Paint it Black)

        toivottavasti emme enää!

        todistusaineistoa 70-luvulta:
        Eero Aven: Polttava rakkaus (Burning Love)
        Danny: Kuusamo (Africa)
        Freeman: Mopetilla maailmalle (2-4-6-8 Motorway)


      • Retkuilija
        soulbaby kirjoitti:

        toivottavasti emme enää!

        todistusaineistoa 70-luvulta:
        Eero Aven: Polttava rakkaus (Burning Love)
        Danny: Kuusamo (Africa)
        Freeman: Mopetilla maailmalle (2-4-6-8 Motorway)

        kylmä hiki kohoaa.


      • Retkuilija kirjoitti:

        kylmä hiki kohoaa.

        T. Kansa - Kultaniityt....hirveÄÄÄÄ!


      • Retkuilija
        ThreeMice kirjoitti:

        T. Kansa - Kultaniityt....hirveÄÄÄÄ!

        -Ihan kuin nuo toiset(Dom andra)


      • soulbaby
        Retkuilija kirjoitti:

        -Ihan kuin nuo toiset(Dom andra)

        on umpirautaa tässä sarjassa:

        Synti (T Rex - Hot Love)

        Tie kauemmaksi käy (Slade - Far Far Away)


      • wise man
        soulbaby kirjoitti:

        on umpirautaa tässä sarjassa:

        Synti (T Rex - Hot Love)

        Tie kauemmaksi käy (Slade - Far Far Away)

        Mennään Rööperiin : Pepe Wilberg ( ei siis "SE" Rööperiin, tämä on eri biisi)

        alkujaan BRUCE Springsteenin "BLINDED BY THE LIGHT" josta Manfred Mann's Earth Band teki USA:n listaykkösen tammikuussa 1977 , siistityn version joka kyllä toimii edelleen
        ja soi ympäri maailman radioissa , etenkin Saksassa.
        klassikko rock biisi MMEB:n ja Brucen esittämänä, Willbergin sanoituksen teki K.Hirsi: salanimi?, kukapa tätä kehtais tunnustaa tehneensä.

        tämä on taatusti kaikkien aikojen noloin suomennos, etsikää käsiinne ja kuunnelkaa, ajatte varmaan mopolla rotkoon sen jälkeen !!!???? he.

        (pepe willberg.20suosikkia "lady madonna" cd:llä julkastu1998)


      • soulbaby
        wise man kirjoitti:

        Mennään Rööperiin : Pepe Wilberg ( ei siis "SE" Rööperiin, tämä on eri biisi)

        alkujaan BRUCE Springsteenin "BLINDED BY THE LIGHT" josta Manfred Mann's Earth Band teki USA:n listaykkösen tammikuussa 1977 , siistityn version joka kyllä toimii edelleen
        ja soi ympäri maailman radioissa , etenkin Saksassa.
        klassikko rock biisi MMEB:n ja Brucen esittämänä, Willbergin sanoituksen teki K.Hirsi: salanimi?, kukapa tätä kehtais tunnustaa tehneensä.

        tämä on taatusti kaikkien aikojen noloin suomennos, etsikää käsiinne ja kuunnelkaa, ajatte varmaan mopolla rotkoon sen jälkeen !!!???? he.

        (pepe willberg.20suosikkia "lady madonna" cd:llä julkastu1998)

        kuvitella kauhusi tämän edessä. Kappalehan on jo sinänsä aivan liian vaativa härmäläiselle esittäjälle ja kun lyrikkakin ontuu...huh, onneksi käännösbiisien kulta-ajat ovat kaukaista historiaa. No, onhan noilla kukkasilla sentään camp-arvoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe