koneen nopus&värin tarttuminen

hookah

tuommonen tuli tuossa mieleen et tässä kun oon jo jonkin aikaa kuvia tehny niin et onko mitään nyrkkisääntöä tms. tuohon värin tarttumiseen suhteessa lyöntinopeuteen.
sen oon huomannut et paljon on merkitystä iholla,johonkin vaan tarttuu paremmin kun johonkin toiseen ei.
mutta vaikuttaako se nopeus miten paljon?

10

3433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyilö.l

      Vaikuttaa aika monikin asia. Esim. miten venytät nahkaa, koneen/neulan kulma suhteessa nahkaan ja kyllä lyöntinopeuskin. Aika vaikeeta aloittaa tässä puimaan asiaa, koska pitäis selitellä springin ja kontakti ruuvin väliä jne. Mutta kirjaudu tänne, tai lueskele muuten vain.

      http://forum.ink-trails.com/forums.html

      Jeesas mut ymmärtämään monia asioita.

      • hookah

        joo kyllä mulla on sädöt ja venytykset ym hallussa mut toi nopeus vaan tossa kiinnostaa.
        kiitti linkistä pitää tutkaila tuolta.


      • hookah

        olipa pakko ottaa fulltime membership. hyvä mesta,kiitos vaan kovasti.


      • uyilö.l
        hookah kirjoitti:

        olipa pakko ottaa fulltime membership. hyvä mesta,kiitos vaan kovasti.

        Eipä kestä. Toi taitaa olla ainoita varteenotettavia mestoja kotialoittelijoille.
        Letkee ja täydellisen informatiivinen. Itse pelkkä "haahuilija" siellä, kun pääsin liikkeeseen harjoittelijaksi niin jäi toi täysjäsenyys hankkimatta. No harjoittelijaksi osin ton saitin ansiosta pääsinkin. Avaa tajunnan kaikelle hyvin.


    • uruutuytyttutut

      Nopeus ei vaikuta. tatuointikone yksinkertainen laite joka keksittiin nopeuttamaan perustoimintaa tatuoinnin teossa eli neulan viemistä ihoon. Monet uudet vähän aikaa alalla olleet kiinnittävät liikaa huomiota tatuointikoneisiin vaikka upeimmat kuvat jotka olen urani aikana (24 vuotta) nähnyt ovat olleet käsintehtyjä esim http://www.ne.jp/asahi/tattoo/horiyoshi3/horiyosi-pict-new.html Tatuoinnin teko vaatii aikaa ja taas aikaa, se ei ole kiinni koneista eikä ole verrattavissa välineurheiluun. Monilla ammattilaisilla on edelleen käytössä heidän ensimmäiset tatska koneet vaikka nurkissa lojuu kasa uusia, paitsi jos erehtyi aikoinaan ostamaan Spauldingin välineet jotka kaikki varmaan ovat heittäneet jo roskiin. Väritys koneen pitää iskeä hitaammin ja lujempaan entä linerin, tosin silläkään ei ole paljon väliä paljon tehneille. Esim minä en kauheasti kiinnitä huomiota millä koneella teen värit/linjat, tärkeintä on että kone käy tasaisesti ja varmasti.

      • hookah

        oon huomannu jo sen itsekin ettei nopeudella oo väliä juurikaan. ja liika hifistely koneen säädössä sai alkuun pään ihan sekasi. joskus kuulostaa ihan hiltille mutta iskee väriä kun unelma.
        ja pakko kiittää asiallisesta vastauksesta. täällä tuntuu olevan etusijalla se vittuilu nimimerkin suojista.


      • Spom Taulding

        Moro, mitä vikaa Spauldingin koneissa on? En oo kokeillut mutta haluaisin tietää.

        Kiva kuulla ettei toi hifistely aina ole tarpeen, koska ite oon säätänyt ihan korvalla koneen kuulostamaan hyvältä ja kyllähän sitä väriä tulee ja juuri tekemästäni ekasta tatskasta tuli parempi kun mitä paskassa liikkeessä saa rahalla..toki jotkut perusjutut on katottava että isku on tarpeeks pitkä ettei tarvii käsin lyödä (vähän niinkuin metsuri joka ei pannut sahaa käyntiin) ja sit säätää ruuvilla ja volteilla että lyö hyvin ja tasaseen..

        MUt niistä Spauldingin koneista, mikä mättää, kirjoittaja "uruutuytyttutut"?


      • fullashit
        Spom Taulding kirjoitti:

        Moro, mitä vikaa Spauldingin koneissa on? En oo kokeillut mutta haluaisin tietää.

        Kiva kuulla ettei toi hifistely aina ole tarpeen, koska ite oon säätänyt ihan korvalla koneen kuulostamaan hyvältä ja kyllähän sitä väriä tulee ja juuri tekemästäni ekasta tatskasta tuli parempi kun mitä paskassa liikkeessä saa rahalla..toki jotkut perusjutut on katottava että isku on tarpeeks pitkä ettei tarvii käsin lyödä (vähän niinkuin metsuri joka ei pannut sahaa käyntiin) ja sit säätää ruuvilla ja volteilla että lyö hyvin ja tasaseen..

        MUt niistä Spauldingin koneista, mikä mättää, kirjoittaja "uruutuytyttutut"?

        Niinpä juuri,

        "ja juuri tekemästäni ekasta tatskasta tuli parempi kun mitä paskassa liikkeessä saa rahalla"

        Miten voit tietää millanen siitä tuli, kun et ole nähnyt sitä vielä kypsänä?

        Koneen säädöillä ja volteilla on todellakin merkitystä, kun käytetään värejä. Mustaa nyt tahkoaa millä tahansa hammasharjalla.

        Ääriviivakoneen säädöt on myöskin tarpeellisia, koska kaikkien koneiden isku ei sovi kaikille neuloille. Kone säädetään iskemään sille neulalle, jota käytät. Neulan pinta-alahan kasvaa mitä isompi neula ja ihan perusfysiikalla tarkoittaa sitä, että voiman tulee kasvaa oikeassa suhteessa neulan kokoon. Tähän ei aina riitä jänskän säätö.

        Mut hei, tää nyt on tällänen ammattimiesten-foorumi, jossa sokea ohjaa sokea.

        Hyvä me.


      • 1%er
        fullashit kirjoitti:

        Niinpä juuri,

        "ja juuri tekemästäni ekasta tatskasta tuli parempi kun mitä paskassa liikkeessä saa rahalla"

        Miten voit tietää millanen siitä tuli, kun et ole nähnyt sitä vielä kypsänä?

        Koneen säädöillä ja volteilla on todellakin merkitystä, kun käytetään värejä. Mustaa nyt tahkoaa millä tahansa hammasharjalla.

        Ääriviivakoneen säädöt on myöskin tarpeellisia, koska kaikkien koneiden isku ei sovi kaikille neuloille. Kone säädetään iskemään sille neulalle, jota käytät. Neulan pinta-alahan kasvaa mitä isompi neula ja ihan perusfysiikalla tarkoittaa sitä, että voiman tulee kasvaa oikeassa suhteessa neulan kokoon. Tähän ei aina riitä jänskän säätö.

        Mut hei, tää nyt on tällänen ammattimiesten-foorumi, jossa sokea ohjaa sokea.

        Hyvä me.

        No niin, hra/rva vittupakkokommentoidanopeesti

        ihan kuule raakana jo näin että on parempaa jälkeä kun mitä oon monesti nähnyt liikkeessä tehtynä ja ennekuin sanot että "ootsä vittu joku expertti" niin voin sanoa että oonhan mä nyt saatana nähnyt ihan simona kuvia mitä jengillä on ollut ja ne on ihan täyttä sontaa! Selkeesti paljon pahempaa sontaa kun mitä ite sain aikaseks ero ei oo mikään pieni vaan aika iso.

        Ja jos luit kommenttini ihan kokonaan niin mähän niimeomaan sanoin että sitä konetta ja voltteja pitää säätää että jälkeä tulee. Mut pitää sen koneen kuulostaakin hyvältä eli ei se riitä että tekee kaiken kirjan mukaan ja sit kone kuulostaa ihan sairaalta.

        tää ei nyt oo sulle mutta musta tuntuu aika voimakkkaasti siltä että en aio enää kirjoitella minnekään enkä lukea mitään vaan ihan tehdä tatskoja ja oppia sillä tavalla. Oon huomannut että tatska-alalla taitaa liikkua ehkä kaikkein eniten erilaisia mulkkuja, pellejä ja paskapäitä kenellä ei kellään oo mitään vitun kannustavaa sanottavaa yhtään kellekkään vaan jokainen kysymys tai ihmettely stumpataa heti ja yritetään lannistaa niin ettei huvita tehdä yhtään vitun kuvaa enää ikinä. Taitaa 99 prossaa tatskaajista olla narsistisia pellejä jotka luulee että ainoo kellä on oikeus tehdä tatskoja on se ite. kaikki muut muka on idiootteja ja tunareita eikä tiedä mitään eikä tuu oppii. Pelkkiä wannabe rokkitähtiä ja itsekeskeisiä idiootteja nää vitun tatskaajat. Terveisiä lopulle 1 prossalle että kaikkea hyvää jatkoon, treenatkaa kovasti ja älkää kuunnelko urpoja vaan uskokaa kykyihinne ja tehkää kaikki oikein joka kerta niin hyvä tulee!


    • ribaldo

      tosi taiteilia ei helpolla lannistu kyllä se kone siitä säätyy käteen sopivaksi mutta se on treenattava itse omalle kädelle ja koordinaatioille sopiviks

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2296
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1891
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1565
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1332
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe