tee-se-itse kotisalilaitteet

spedezzzzzzzz

Ehdotelkaa kaikennäköisiä itse tehtäviä laitteita kotiin, budjetti ei riitä enää punttisalilla käymiseen. Kotoa löytyy jo penkki, käsipainot, kyykkyteline ja leuanvetotanko -> niistä jo jonkin aikaa sovellellut erilaisia liikkeitä.
Vatsalihaspenkki on nyt työn alla, mitä muita pystyisi tekemään?

Tarvetta olisi ylä- ja alataljalle, löytyykö jostain helppoa ohjetta miten saisi kestävän systeemin?

ehdotuksia kehiin...

5

2333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä helvetti

      mitään ylätaljaa väsää. Korvaa alatalja yhden käden kulmasoudulla.

    • Tällaista tänään

      Hommaa lisäpainovyö, sen avulla voit leuanvetotangossa tehdä suurimman osan ylätaljaliikkeistä.

      Tee vatsalihakset lattialla lisäpainoilla ja hommaa lisäksi voimapyörä.

      • spedezzzzzzzz

        kiitos neuvoista...kyllä tässä jo kahden vuoden kokemus on, mutta tuo voimapyörä on "uusi" tuttavuus. Olen kyllä tiennyt sen olemassaolosta mutta olen mieltänyt sen aina naisten kiintetyshömpäksi, no pakkohan se on kokeilla tangolla ja levypainoilla näin alkuun =)


      • 66-v
        spedezzzzzzzz kirjoitti:

        kiitos neuvoista...kyllä tässä jo kahden vuoden kokemus on, mutta tuo voimapyörä on "uusi" tuttavuus. Olen kyllä tiennyt sen olemassaolosta mutta olen mieltänyt sen aina naisten kiintetyshömpäksi, no pakkohan se on kokeilla tangolla ja levypainoilla näin alkuun =)

        Päinmakuulle vatsalleen, kädet suorina eteen, jalat taakse.
        Punnerra paino kämmenien ja päiköiden varaan polvilla tai kyynärpäillä auttaMATTA!
        Toistokertoja mielesi mukaan.

        Jos on hirveän helppoa niin sama jalkaterät ojennettuina siten että paino tulee varpaiden kynsipuolien päälle.

        Jos edelleen hirveän helppoa niin halutun painoinen levy ristiselän/pakaroiden päälle.
        Riittävän suuri leby luultavasti löytyy.

        En ole nähnyt yhdenkään naisen tekevän.
        Voimapyörääkin ne lutkuttavat polviltaan eikä pitkänä.


      • spedezzzzzzzz
        66-v kirjoitti:

        Päinmakuulle vatsalleen, kädet suorina eteen, jalat taakse.
        Punnerra paino kämmenien ja päiköiden varaan polvilla tai kyynärpäillä auttaMATTA!
        Toistokertoja mielesi mukaan.

        Jos on hirveän helppoa niin sama jalkaterät ojennettuina siten että paino tulee varpaiden kynsipuolien päälle.

        Jos edelleen hirveän helppoa niin halutun painoinen levy ristiselän/pakaroiden päälle.
        Riittävän suuri leby luultavasti löytyy.

        En ole nähnyt yhdenkään naisen tekevän.
        Voimapyörääkin ne lutkuttavat polviltaan eikä pitkänä.

        Eiköhän se voimapyörä mene polviltaankin, mitä nyt youtubesta joitain videoita katsellut ja pakkotoistosta lueskellut. Pitäisi tuntea poltetta vatsassa, etenkin jos tekee liikkeen oikein. Sitten ajallaan kun tarvii lisää vastusta voi voimapyörää kokeilla pitkänä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      777
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      704
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe