Eli mitkä hoitoaineet pitäisivät pisimpään pidennystä kunnossa, niin ettei se menis heti sappuraan?
Parhaat hoitoaineet pidennykselle
8
417
Vastaukset
- tiutiu
kuinka paljon on valmis käyttämään rahaa, itellä on 4R shampoo, hoitoaine hoitosuihke kuiville hiuksille.
Ite oon ainakin ollut tyytyväinen, hinta 5e/plo - faerie
Ei nyt ole suositella mitään tiettyä hoitoainetta pidennyksille, mutta osta sellainen, joka sisältää silikonia. Silikonittomilla hoitoaineilla ei tee oikeastaan mitään pidennyksien hoidossa.
- ............
Oon käaittänyt, että hoitoaineen pitäis olla tosi kosteuttava, eli mikä nyt sit ois sellanen??
Samoin missä sitten on silikonia? - kiroilevasiiri
............ kirjoitti:
Oon käaittänyt, että hoitoaineen pitäis olla tosi kosteuttava, eli mikä nyt sit ois sellanen??
Samoin missä sitten on silikonia?Davineksen Love-shampoo ja hoitoaine on parasta.
Minulle tehtiin Heavenly nailsissa hiustenpidennys, jossa hintaan kuului myös Davineksen Love shampoo ja hoitoaine ( hiusharja). Näitä käytän säännöllisesti, ne estävät hiusten pörrööntymistä. Samalla ostin siuhkutettavan ja meloonille tuoksuvan IC Fantasia suihkeen, jota käytän joka päivä latvoihin ja ennen suoristamista. - izjdfhgoisdfo
Missä aineissa on silikonia?? oon lueskellu noita purtiloiden selostuksia silmät sirrissä kaupoissa pitkät ajat ja mistään en löydä silikonia! A P U A !!!
- suomi24:llä
izjdfhgoisdfo kirjoitti:
Missä aineissa on silikonia?? oon lueskellu noita purtiloiden selostuksia silmät sirrissä kaupoissa pitkät ajat ja mistään en löydä silikonia! A P U A !!!
Mä oon monet ohjeet kirjottanu siitä, mitä silikonituotteita käytän pidennyksiini. Lyhyesti Pantene ice shine hoitoaine ja tehohoito, sunsilk kiiltotipat, ja fructisin shampoo kärsineille hiuksille tai fructis sensitive. Kiiltotipat sit sekotetaan vaikka johonkin fructisin hiuksiin jätettävään hoitoaineeseen ja siinäpä se.
- kymysys!
suomi24:llä kirjoitti:
Mä oon monet ohjeet kirjottanu siitä, mitä silikonituotteita käytän pidennyksiini. Lyhyesti Pantene ice shine hoitoaine ja tehohoito, sunsilk kiiltotipat, ja fructisin shampoo kärsineille hiuksille tai fructis sensitive. Kiiltotipat sit sekotetaan vaikka johonkin fructisin hiuksiin jätettävään hoitoaineeseen ja siinäpä se.
Menee ohi aiheen mut en viiti alottaa uutta keskustelua.. Että voipikos tuollaisia silikonipitoisia hoitsikoita käyttää myös omalle pitkälle luonnontukalle, joka haaroittuu, kuivuu ja takkuuntuu latvoista (vaikka näyttääkin ihan hyväkuntoiselta)? Jotkut saarnaa niin ankarasti silikoneja vastaan että en tiedä enää onko ne pahaksi vain shampoossa ja päänahassa vai myös latvoissa..
- Nimetönn
kymysys! kirjoitti:
Menee ohi aiheen mut en viiti alottaa uutta keskustelua.. Että voipikos tuollaisia silikonipitoisia hoitsikoita käyttää myös omalle pitkälle luonnontukalle, joka haaroittuu, kuivuu ja takkuuntuu latvoista (vaikka näyttääkin ihan hyväkuntoiselta)? Jotkut saarnaa niin ankarasti silikoneja vastaan että en tiedä enää onko ne pahaksi vain shampoossa ja päänahassa vai myös latvoissa..
joo voit voit mutta käytä sitä vaan pituuksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3542834Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151078Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849