Palakorut 4,50

Palakoru fani

Huomasin, että avajaistarjouksena korujenmaailma ilmoittaa palakorujen hinnaksi 4,5 euroa/kpl. Onko kukaan tilannut? Onko kokemuksia laadusta? Mitä niiden normaalihinta on? Ei kyllä tohon hintaan ole mitään aitoja, mutta oli aitoja tai ei, hinta tuntuu sopivalta.

8

1685

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo mitä

      Ai mitä aitoja? Kyllä ne ihan aitoja palakorun paloja on. Jos tarkoitat aitoja Nomination-paloja, niin ei, ei ne sellaisia ole, mutta eihän niin missään ole väitettykään.

      Itselläni on palakorussa muutama halpa pala, mutta yhtä hyvin ovat kestäneet kuin kalliimmat Nomination-palatkin. Tosin olen kyllä kuullut juttuja, että ihmisillä on ollut ongelmia halpojen palojen kanssa. Omiani en tosin ole tuolta kaupasta hommannut.

    • Zuzaanna

      Tääl oli hopeiset ketjuun laitettavat palakorut 7.90 ja ku tilasin ni ei tullu postikuluja :)

      http://www.ostari.fi

    • Tylleröx

      Olen tilannut palakoruja tuolta Korujenmaailmasta. Palakorujen takana lukee Stainless steel ja ainakin vielä ovat hyvin kestäneet siinä samassa kuin aidotkin Nominationit. Lisäksi tuolla verkkokaupassa on vähän erilainen valikoima kuin muilla eli itse kyllä suosittelen sitä. Ja tosiaan, nyt kun ne on vielä tarjouksessa niin hinta ei oo paha.

      • Tylleröx

    • Anonyymi

      Myykö enää muu kun Korujenmaailma noita Nomination yhteensopivia paloja? Ei sillä, tilaan tuolta kun eivät ota edes postikuluja :-)

      • Anonyymi

        En tiedä mutta itsekkin sieltä olen tilannut ja se hyvä ettei ole postikuluja mistään ja tulee Suomesta. Lisäksi valikoima on tosi kattava. Lahjaksi viimeksi viime viikolla tilasin avainkaulakorun ja noita Nomination paloja.


    • Anonyymi

      Kaikenmaailman joutavia rumia ns koruja ihmiset ostaa en ymmärrä... panssariketju ihan pcstä... sormukset ja korvikset yök... rannerenkaat tai ketjut ???? Missä maku?

    • Anonyymi

      Mun kumppani teetti mulle kultaiset kissat korvakorut, tykkään kovin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe