Palakorut 4,50

Palakoru fani

Huomasin, että avajaistarjouksena korujenmaailma ilmoittaa palakorujen hinnaksi 4,5 euroa/kpl. Onko kukaan tilannut? Onko kokemuksia laadusta? Mitä niiden normaalihinta on? Ei kyllä tohon hintaan ole mitään aitoja, mutta oli aitoja tai ei, hinta tuntuu sopivalta.

8

1967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo mitä

Ai mitä aitoja? Kyllä ne ihan aitoja palakorun paloja on. Jos tarkoitat aitoja Nomination-paloja, niin ei, ei ne sellaisia ole, mutta eihän niin missään ole väitettykään.

Itselläni on palakorussa muutama halpa pala, mutta yhtä hyvin ovat kestäneet kuin kalliimmat Nomination-palatkin. Tosin olen kyllä kuullut juttuja, että ihmisillä on ollut ongelmia halpojen palojen kanssa. Omiani en tosin ole tuolta kaupasta hommannut.

• Zuzaanna

Tääl oli hopeiset ketjuun laitettavat palakorut 7.90 ja ku tilasin ni ei tullu postikuluja :)

http://www.ostari.fi

• Tylleröx

Olen tilannut palakoruja tuolta Korujenmaailmasta. Palakorujen takana lukee Stainless steel ja ainakin vielä ovat hyvin kestäneet siinä samassa kuin aidotkin Nominationit. Lisäksi tuolla verkkokaupassa on vähän erilainen valikoima kuin muilla eli itse kyllä suosittelen sitä. Ja tosiaan, nyt kun ne on vielä tarjouksessa niin hinta ei oo paha.

• Tylleröx

• Anonyymi

Myykö enää muu kun Korujenmaailma noita Nomination yhteensopivia paloja? Ei sillä, tilaan tuolta kun eivät ota edes postikuluja :-)

• Anonyymi

En tiedä mutta itsekkin sieltä olen tilannut ja se hyvä ettei ole postikuluja mistään ja tulee Suomesta. Lisäksi valikoima on tosi kattava. Lahjaksi viimeksi viime viikolla tilasin avainkaulakorun ja noita Nomination paloja.

• Anonyymi

Kaikenmaailman joutavia rumia ns koruja ihmiset ostaa en ymmärrä... panssariketju ihan pcstä... sormukset ja korvikset yök... rannerenkaat tai ketjut ???? Missä maku?

• Anonyymi

Mun kumppani teetti mulle kultaiset kissat korvakorut, tykkään kovin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2167
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1750
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      69
      1513
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      75
      1274
    5. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1174
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1171
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1153
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1061
    9. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      38
      974
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      943
    Aihe