Eroan Pam:sta!

Suomalainen duunari

Olen kyllästynyt maksamaan Pam:n kalliita jäsenmaksuja ja liityin juuri Loimaan liittoon. http://www.ytk.fi/
Jäsenmaksuni romahti ja saan silti kaikki samat edut kuin olisin Pam:nen, mutta vältyn Pam:n akitaatiouhkailulta ja kiristykseltä ja henkiseltä väkivallalta ja voin tulla vapaasti huomenna töihin. Minä olen palkkaani tyytyväinen nykyisissä olosuhteissa. Parempi tämäkin työ ja palkka kuin ei työtä ja palkkaa lainkaan. Veljet ja sisaret, nouskaamme barrikaadeille hyvinsyöneiden Pam:ten pakkovaltaa vastaan vapaina suomalaisina. Isänmaa tarvitsee nyt töitätekeviä ihmisiä eikä työtävieroksuvia renttuja, tähänkö meitä opetetaan?

33

998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.

Esimerkillistä toimintaa!

• ex Pam

Samaa mieltä toivon myös että moni muukin lopettaa tukemasta
        PAM :in "asiamiehiä ja - naisia"

• DemiXX
        ex Pam kirjoitti:

Samaa mieltä toivon myös että moni muukin lopettaa tukemasta
        PAM :in "asiamiehiä ja - naisia"

Kouvolan Pam on ainakin paskimmista paskin ja asianhoitajina joukko urpoja, joiden ensisijainen tehtävä näyttää olevan TYÖNANTAJAN puolustaminen!

Maksapa näille urpoille 300 E/vuosi jäsenmaksuja ja joutuessasi palkkahuijauksen kohteeksi nämä Kouvolan virkailijat ovat ensimmäisenä nuoleskelemassa ja puolustelemassa työnantajaa!!

Käsittämätöntä porukkaa eikä paljon naurata kun menet vakavan asian kanssa heille ja ensimmäiseksi nämä puolustelevat huijarifirmoja ja heidän pomojaan.

Enkä ole ainoa, saman törkeän kohtelun kohteeksi on joutunut myös lukuisat muut saman kaupungin ihmiset, jotka eivät halua kuullakaan koko sanaa Pam.

Saavatkohan nämä paskat työnantajilta provikkaa ja lahjuksia, jotta hoitavat asiat työnantajien kannalta "toivottuun suuntaan"?

Hyi vittu, eroan samantien.

• Ex-pamilainen

Vaikuttaa siltä että PAMin johto uhraa meidät kenttämuurahaiset usuttamalla meidät lakkoon. Tällä tempulla he saavat perusteltua isot palkankorotukset itselleen. Minäkin muuten erosin PAMista ja liityin Loimaan liittoon viime viikolla.

• tarvitse kukaan

• ytkyläinen

onko todellakin näin että on olemassa minunlaisia ihmisiä sittenkin!!!! itse en ole koskaan pitänyt ammattiliitto ajatusta minulle sopivana vaan olen ollut ytk.ssa niin kauan kun olen töitä tehnyt. ansiosidonnaisellakin olen ehtinyt olla ja koulutus tukea saanut.

moitteen sanaa en voi sanoa kassaan kuulumisen suhteen. ja todellakin palkka mitä saan on ihan hyvä. ainahan tietty toivoo että se olisi parempi mutta tyydyn tähän koska tulen toimeen.

suosittelen teille juuri ytk:hon liittyneille että liitytte ytk ry:n (tarkempaa tietoa saatte ytk:n sivuilta). pikkuisen lisä maksua mutta... lukekaa sivuilta ettei tule tähän kirjoitusvirheitä eikä tiedon oikea sisältö muutu

• pena.punikki

"Suomalainen duunari" sanoo näin: "Olen kyllästynyt maksamaan Pam:n kalliita jäsenmaksuja ja liityin juuri Loimaan liittoon. Minä olen palkkaani tyytyväinen nykyisissä olosuhteissa." Niinpä niin, se sinun YTK on NEUVOTELLUT varmaankin sinulle tuon palkan johon olet tyytyväinen. Niinkö?
      Jos tässä maassa ei olisi ammattiliittoja, niin ei ainakaan työttömyyskassat teille noita palkkoja neuvottele.
      Kyllä siinä kävisi niin, että työnantaja sanelisi paljonko tai pitäisikö oikeammin sanoa, kuinka vähän palkkaa maksaisi.
      Kaikki ne itseään duunariksi tituleeraakin. Ei ole sinunkaan puheissa järjen häivää.
      Joku jo täällä foorumilla väläytti sellaista ideaa, että niille jotka eivät osallistu työtaisteluihin ei annettaisi niitä etuja ja/tai palkan korotuksia joista neuvotteluissa sovitaan. Vielä voisi lisätä, että ei myöhemminkään tulevia etuja, voisivat sitten kinuta minun puolestani niitä siltä ihanalta YTK:lta.
      Se kun on niiiin hyvä. Eikö?

t. Punikki-Pena

• wautsi

toi oli HYVÄ idea, kannatan! Mä luulen ettei kovin montaa palvelualalla työskentelevää löydy joka ois palkkaansa tyytyväinen eikä huolis lisää jos mahdollista! Kyllä kun niskalimas tekee töitä paska palkalla viikonloput, juhlapyhät, kesät, talvet ja aina saa kuulla miten emme mitään tee ja meidän työntekijöiden pitäminen on kallista! Itse yrittäjäpariskunta ei paljoakaan itseensä töillä ressaa, vapaalla ovat kaikki viikonloput ja pyhäpäivät sekä suurimman osan viikollakin. Haukkumista kuullaan vaikka jokainen meistä tekee työnsä hyvin ja paljon sellaista mikä kuuluisi itse yrittäjälle eikä työntekijöille. Että minä voisin olla lakossa pari kolme päivää pidempääkin josko huomaisivat kun itse ovat hullunmyllyssä että tarvitaanko meitä vai ei??!!

• vapaa ahertaja

Myöskin pitäisi lopettaa se ay-mafia, joka takaa kaikille punikeille ja laiskureille saman palkan, kuin työtä tekeville. Jokainen neuvotelkoon palkkansa työnantajan kanssa itse. Jos katsoo, että työnantaja ei halua maksaa sellaista palkkaa, mitä oma ammattitaito edellyttää, niin voi sanoa, että en ole sinulla töissä ja mennä sellaiseen paikkaan, missä saa ansaitsemansa palkan. Teitä punikkeja jäisi silloin kyllä paljon (tarkoittaa suurin osa teidän vähäisestä määrästä) ihan ilman töitä, koska kukaan ei haluaisi maksaa palkkaa laiskoille ja lakkoileville änkyröille. Kelan päivärahakin olisi suurempi, kuin palkka jonka työnantajat olisi halukkaita maksamaan teille punikeille.

• pena.punikki
        vapaa ahertaja kirjoitti:

Myöskin pitäisi lopettaa se ay-mafia, joka takaa kaikille punikeille ja laiskureille saman palkan, kuin työtä tekeville. Jokainen neuvotelkoon palkkansa työnantajan kanssa itse. Jos katsoo, että työnantaja ei halua maksaa sellaista palkkaa, mitä oma ammattitaito edellyttää, niin voi sanoa, että en ole sinulla töissä ja mennä sellaiseen paikkaan, missä saa ansaitsemansa palkan. Teitä punikkeja jäisi silloin kyllä paljon (tarkoittaa suurin osa teidän vähäisestä määrästä) ihan ilman töitä, koska kukaan ei haluaisi maksaa palkkaa laiskoille ja lakkoileville änkyröille. Kelan päivärahakin olisi suurempi, kuin palkka jonka työnantajat olisi halukkaita maksamaan teille punikeille.

Tuo sinun lauseesi "Jos katsoo, että työnantaja ei halua maksaa sellaista palkkaa, mitä oma ammattitaito edellyttää, niin voi sanoa, että en ole sinulla töissä ja mennä sellaiseen paikkaan, missä saa ansaitsemansa palkan. ", jo osoittaa ettet ole työelämässä tai sitten isukki/äitykkä on hommannut pikkukullalle sen työ paikan.
        Ei niihin työpaikkoihin niin vaan mennä. Jos kuvittelet, että voit itse sanella palkkasi niin erehdyt, ja pahemman kerran.
        Liittojen neuvottelemat sopimukset pitävät sisällään (jos nyt puhutaan pelkistä palkoista niissä on paljon muutakin) ne vähimmäispalkat, joita liitonjäsenelle mksetaan siis huom. ei enimmäispalkkaa.
        Palkan ylärajahan on täysin TA:n määriteltävissä.
        Sinullekin vaan tiedoksi, ettei ta mitään olisi halukas maksamaan, ilmaiseksi se teettäisi töitä jos se olisi mahdollista.

t. Punikki-Pena

• pam parempi
        pena.punikki kirjoitti:

Tuo sinun lauseesi "Jos katsoo, että työnantaja ei halua maksaa sellaista palkkaa, mitä oma ammattitaito edellyttää, niin voi sanoa, että en ole sinulla töissä ja mennä sellaiseen paikkaan, missä saa ansaitsemansa palkan. ", jo osoittaa ettet ole työelämässä tai sitten isukki/äitykkä on hommannut pikkukullalle sen työ paikan.
        Ei niihin työpaikkoihin niin vaan mennä. Jos kuvittelet, että voit itse sanella palkkasi niin erehdyt, ja pahemman kerran.
        Liittojen neuvottelemat sopimukset pitävät sisällään (jos nyt puhutaan pelkistä palkoista niissä on paljon muutakin) ne vähimmäispalkat, joita liitonjäsenelle mksetaan siis huom. ei enimmäispalkkaa.
        Palkan ylärajahan on täysin TA:n määriteltävissä.
        Sinullekin vaan tiedoksi, ettei ta mitään olisi halukas maksamaan, ilmaiseksi se teettäisi töitä jos se olisi mahdollista.

t. Punikki-Pena

kiitos että vaivauduit,oli ilo lukea järjen ääntä,itse ay aktiivina ihmettelen noita loimaalaisia,itse olen ollut työ paikoissa joissa 100% kuulutaan liittoon,kuitenkin enemmistö kaupanalan työntekijöistä ymmärtää omaa parastaan ja kuuluu liittoon..

• Tappakaa jupit
        vapaa ahertaja kirjoitti:

Haista sinä vittu!

Me lopetamme sinun kaltaiset johtajat ja pistämme kokoomuslaisille luun kurkkuun! Tulepa vittuilemaan niin nahkurin orsilla tavataan!

• Tuunari10

En ole Pam:en enkä ole tyytyväinen heidän palkkaansa, ansaitsisivat kunnon korotuksen liksoihinsa etteivät joudu kituuttamaan minimituloilla. Sinä et ole koskaan ollut etkä tule olemaan Pam:nen sen huomaa heti.

• hätähuuto

todellinen päämäärä vitkutella ja pitkittää lakkoa ja haalia ilamaista mainosta itselleen ja uusia tolloja maksamaan asiamiestensä 4000 euron liksat pasianssin peluusta.

• Poiuu

Minäkin erosin Pamista (silloin Liikeliito) jo liki parikymmentä vuotta sitten.

• oiuyui
        Poiuu kirjoitti:

Minäkin erosin Pamista (silloin Liikeliito) jo liki parikymmentä vuotta sitten.

Teit varmaan mielestäsi suurenki urotyön, vaikka todellisuudessa heikensit littoa. Miten voi ihminen olla noin hölmö ettei omaa etuaan halua ajaa. Ei liitossa olo tarkoita mitään rähisemisiä tms. SUOMESSA lakkoillaan paljon vähemmän kuin muualla mailmassa eikä täällä yleensä lakkomellakoissa kuole ketään niinkuin jo euroopassa tapahtuu.

• Kokoomus sucks
        oiuyui kirjoitti:

Teit varmaan mielestäsi suurenki urotyön, vaikka todellisuudessa heikensit littoa. Miten voi ihminen olla noin hölmö ettei omaa etuaan halua ajaa. Ei liitossa olo tarkoita mitään rähisemisiä tms. SUOMESSA lakkoillaan paljon vähemmän kuin muualla mailmassa eikä täällä yleensä lakkomellakoissa kuole ketään niinkuin jo euroopassa tapahtuu.

Se on kokoomuslainen yritysjuppi, joka tuli tänne kertomaan, että "erosin Pamista 20 vuotta sitten", vaikka ei ole Pamissa koskaan ollutkaan ellei opiskeluaikoinaan, jolloin hän joutui tekemään elämänsä ainoat työt vahingossa risusavotalla.

Nykyään hän "toimii" yritysjohtajana, istuu jalat pöydällä tekemättä mitään, huijaa palkoissa ja kerää muiden tekemistä töistä palkan.

• JGHHYT

Kuinka yksinkertaisia ihmisiä voi olla? Mitä luulet työnantajien ajattelevan kaltaisistasi? Voi olla, että teitä nyt tässä tilanteessa kehutaan, annetaan ymmärtää kuinka fiksuja JA OMILLA AIVOILLA AJATTELEVIA OLETTE!!! Totuus on toinen, pitkäsää juoksussa juuri tämä ajattelu ja toimintamalli syö pohjan duunarin OIKEUKSILTA!!!

Pidät liittosi toimia akitaationa, uhkailuna ja henkisenä väkivaltana!!! Se on LAPSEN ajattelutapa, lapsen tapa toimia, ei aikuisen ihmisen, joka vastaa itse itsestään! Todellakin on parempi, että on työtä ja siitä saatu palkka kuin työttömyys, siinä olet oikeassa. Kommenttisi kuinka siskojen ja veljien pitää NOUSTA BARRIKAADEILLE HYVINSYÖNEIDEN PAMILAISTEN PAKKOVALTAA VASTAAN, niin ihmetellä täytyy kuka tuota propagandaa suoltaa???? Vapaina SUOMALISINA ja työtä tekevinä ihmisinä meillä on oikeus työhön, järjestäytymiseen ja MIELIPITEEN ILMAISUN JA VIELÄ SANANKIN VAPAUS!! ELÄKÖÖN SUOMI!!!

• ex-pami

Niinhän se oli, että Pam julisti kuinka työantajat painostavat...ja katin kontit minua ei painostanut kukaan muu kuin PAM itse....

• Oikeus on joo

No miksihihän PAM evää oikeuden tehdä työtä kun meillä vapaina suomalaisina on OIKEUS TEHDÄ TYÖTÄ
        Ja kyllä muutama PAM:in asianainen on kieltämättä hyvinsyöneen oloinen

• Syöttösika-Eloppi
        Oikeus on joo kirjoitti:

No miksihihän PAM evää oikeuden tehdä työtä kun meillä vapaina suomalaisina on OIKEUS TEHDÄ TYÖTÄ
        Ja kyllä muutama PAM:in asianainen on kieltämättä hyvinsyöneen oloinen

Niin näyttää olevan moni Soneran ja Nokian läskimahainen syöttösika yrityspomokin, jotka makaavat maha pöydällä tekemättä mitään, irtisanovat omaa väkeänsä ja nostelevat samaan aikaan 200 miljoonan verovapaat optiot
        kantamatta pienintäkään vastuuta sen paremmin yhteiskunnasta kuin mistään muustakaan.

Myydään nämä syöttösiat Kiinaan!

• haluat siis säilyttää yksin määräämis vallan kaupan alan työnantajilla. ei tätä maata sillä rakenneta että töitä tehdään palkoilla joilla ei tule edes toimeen. sillä jos palkkoja aletaan polkemaan alas samaa rataa kun hinnat nousevat, katoaa työssäkäyviltä ihmisiltä ostovoima kun pitää palkkansa käyttää välttämättömiin vuokra, ruoka yms kustannuksiin. Ei ay-poirukka ole mitään työtävieroksuvia mutta me vaadimme oikeuksiamme joita työnantajat eivät ole valmiita suomaan meille.

• Loimaalainen minäkin

PAM:in johdolta tuntuu puuttuvan vastuuntuntoa, jos kolmen päivän uusi lakko tulee me menetämme kolmen päivän palkan, mutta PAM:n johto saa varmaan palkankorotuksen! Lakkoilu on hulluutta ja hölmöyttä, minä ainakin arvostan työntäni ja haluan myös tehdä sitä.

• =====
        Loimaalainen minäkin kirjoitti:

PAM:in johdolta tuntuu puuttuvan vastuuntuntoa, jos kolmen päivän uusi lakko tulee me menetämme kolmen päivän palkan, mutta PAM:n johto saa varmaan palkankorotuksen! Lakkoilu on hulluutta ja hölmöyttä, minä ainakin arvostan työntäni ja haluan myös tehdä sitä.

Aivan ja taitaa toi lakko oikeus olla kääntyny lakko velvollisuudeksi eli Pam estää menemästä
        ihmisiä töihin ...................

• Jyrki Käteinen

Antaa kaupan alan määräämisvalta olla vain työnantajilla, mutta ei mennä näille sioille töihin.

Kyllä siinä vaiheessa sormi menee työnantajallakin suuhun kun työntekijöitä ei ole ja joutuu itse tekemään likaiset työt eikä kukaan suostu hyväksikäytettäväksi.

Ja aletaan lakkoilemaan kunnolla ennenkuin nämä Kokoomuksen paskanaamat on saatu arkadianmäeltä ajettua ulos.

• kokoomus haisee
        Loimaalainen minäkin kirjoitti:

No mene sitä sitten tekemään äläkä muilla sitä teetä ilmaiseksi, halpa kokoomuslainen.

• pam parempi

jäsenmaksun voit vähentää verotuksessa

• Håkan B.

Ammattiyhdistysliikkeen jäsenmaksun poisto-oikeus on aivan turha ja kohtuuton. Se on eräänlaista ammattiyhdistysliikkeelle annettavaa korruptiotukea. Minunkin ruotsalaiseen kansanpuolueeseen kuuluvan idealistiporvarin rahani menevät inhottaville blondeille sosiaalidemokraateille. Pamin johdon on hyvä käydä näillä rahoilla Lapin kelomökeillä ryyppäilemässä.

• erovähennyskelpoisuu

Uskoin aluksi että oli hyvin paljon etuja kuulumisesta Pamiin. Sitten luulin, että on etuja kuulumisesta Pamiin. Sitten ajattelin hetken, että saanhan edes jäsenmaksun verotuksessa. Ennen kuin erosin. On itsensä pettämistä, jos ainoa konkreetteinen etu Pamin jäsenmaksusta on se verovähennysoikeus. Nyt uskon, että on muitakin vaihtoehtoja kuin Pamin jäsenyys. Siksi erosin pamista. Se oli erovähennysoikeus.

• peppu-stefan
        Håkan B. kirjoitti:

Ammattiyhdistysliikkeen jäsenmaksun poisto-oikeus on aivan turha ja kohtuuton. Se on eräänlaista ammattiyhdistysliikkeelle annettavaa korruptiotukea. Minunkin ruotsalaiseen kansanpuolueeseen kuuluvan idealistiporvarin rahani menevät inhottaville blondeille sosiaalidemokraateille. Pamin johdon on hyvä käydä näillä rahoilla Lapin kelomökeillä ryyppäilemässä.

No se on hyvä, että sinunkin RKP:n pellen rahat menevät vihdoinkin johonkin yleishyödylliseen, etkä saa niitä kierrätettyä harmaan talouden keinojen kautta holdingyhtiöidesi kautta.

Kyllä se teidän RKP:n homonaamojenkin on aika alkaa maksaa veroja kunnolla, jotta teistäkin on muuta "hyötyä" kuin rannoilla loisiminen peppu-Stefan eturivissä ja verojen kiertäminen.

Mitä helvettiä te sitäpaitsi hallituksessa jälleen kerran teette ja millä ansiolla siellä olette??

Nyt kun olette Sekoomuksenne kanssa saaneet torpattua ammattityhdistysliikkeiden joukkokanneoikeuden jo tällä vaalikaudella ja jääneeet vielä kiinni ns. harmaan talouden muistiostakin toukokuussa.

Kuule rantaruotsalainen: vie se RKP:si ja peppu-Stefanisi täältä vaikka Linköpingiin ja suksikaa helvettiin täältä taloutta ryvettämästä ja veroja kiertämästä!

• demarit on homoja

Eli siis maksan 300 E / vuosi tyhjästä, paskapuheista, onnettomasta laskutaidosta ja työnantajien puolustelusta, jotta saan verovähennyksillä säästettyä vuodessa 5 centtiä?

• pam, jhl, mikä?

Mikä sitten on sellainen liitto, johon oikeasti kannattaa kuulua?

• neljäs-nainen

Siihen liittoon jonka alalla työtä teet ja joka alasi työehtosopimukset neuvottelee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      468
      4187
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1732
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1567
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1494
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1438
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1405
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1356
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1272
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      45
      1129
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1098
    Aihe