Katselin eilen tuon Treffit Pimeässä ja siinä oli niin Ei-ihanne mies tämä Mikko muistaakseni nimeltä. Mies kuvittelee olevansa joku lahja maailman naisille. Okei oli ihan perushyvän näköinen, mutta tiedosti asian liian hyvin ja oli tosi ulkonäkökeskeinen. Arvasin heti, että Heidi ei ole sellainen nainen, joka hänelle kelpaisi. Mies vaatii fiksua ja kaunista naista samassa paketissa. Mitenhän hän kuvittelee sellaisen saavansa, kun ite on noin tyhmä eikä omaa mitään tilannetajua tai toisten huomioon ottamista. Samantien kun näki Heidin, muuttui ääni kellossa. Jos ulkonäkö on noin tärkeä, turha oottaa että ketkää fiksut naiset tollasesta miehestä kiinnostuu. Kaiken huippu oli kuitenkin hänen kommentit nähtyään Heidin: "olin todella pettynyt, jos jotain tanssia harrastaa ei se ainakaan siitä kropasta näkynyt, muistutti mun yhen exän mutsia eli niin eri tasolla ollaan". (en oo varma oliko noin kommentit nyt täysin oikein lainattuja, mutta jotakin tonne päin).
Jos omais vähänkään tilannetajua juttelis tälläset asiat vasta sitten neljän seinän sisällä omien kavereiden kanssa. Ei varmaan tajunnut, että ne näkyy telkkarista ja Heidikin ne ehkä jostain kuulee. Lapsellista arvostella toisen ulkonäköä noin. Olisi voinut ystävällisesti sanoa, ettei ollut ihan sitä mitä hain.
Mutta joo kai tän vuodatuksen pointti on taas se, että vaikka olis kuinka komee jos oma kehu näkyy noin selvästi ja ajatukset on tota tasoa turha odottaa mitään kovin erityistä puolisoakaan löytävän. Kyseinen mieshän ei ollut koskaan seurustellut vakavasti muistaakseni. Mä ainakin otan paljon mieluummin kohteliaan ja kiltin, fiksun, hyväkäytöksisen ja vaatimattoman, vaikka sitten vähän rumemman miehen.
Treffit pimeässä
14
1154
Vastaukset
- edes puoleensavetävä
Ruma nenä ja ihan (uunon) taviksen näköinen. Miehen töykeys hämmästytti.
- sdfghdfhddhffh
En itse edellistä jaksoa katsonut, mutta aika tyhmän kuvan itsestään antanut kyseinen äijä koko kansalle. Vaikka minulla olisi kuinka hyvä ulkonäkö tahansa ja toinen olisi kuinka ruma tahansa niin pitäisin asian juuri poissa televisioista, tuskin muutenkaan alkaisin kenellekään kommentoimaan.
- vain1virhe
Hän teki yhden virheen. Nyt kaikki katkerat naiset vihaa sitä herkkää miestä, joka teki yhden virheen. Vain yhden virheen tähden. Maailma on tyly paikka. Heti ollaan haukkumassa toisen selän takana. :( buhuu
- M25+
no ei mikään ihme noilla jutuilla! Eräässä kohdassa tämä nainen sanoi että mikko ajattelin että heidi (en muista ihan 100% onko tuo nimi) olisi tummaihoinen lattarimuija. Muutenkin tuon mikon jutut oli mitä oli ja en sanoisi tätä komeaksi (olen mies ja hetero) mutta tiedän vanhempiakin miehiä jotka ovat iästään huolimatta komeita ja suosittuja naisten keskuudessa, tästä mikosta en sanoisi samaa en ainakaan uskoisi.
Selvästi tällä mikolla oli suuria luuloja itsestään, varmaan ajatteli että on komea YTM..
jokainen voi vetää omat johtopäätökset asiasta.- 9+1
Mun mielestä Mikko ei ollut kovin hääppöisen näköinen itsekään, joten aika epäreilua vaatia vastapuolelta täydellistä ulkonäköä. Ei ne Heidin kans kyllä sopineetkaan ulkoisesti yhteen, jo ihan sen takia, että Mikko näytti olevan ihan pätkä (naiset ei tykkää), kun taas Heidi näytti melko pitkältä.
Veikkaukseni onkin, että Mikko on sen takia edelleen sinkku, että ei itse kelpaa niille naisille jotka kelpuuttaisi.
- teemu teemu teemu
oli paras kolmesta, muttei yhtä hyvä kuin ensimmäinen Tampereen teemu, joka opiskeli kait yliopistossa, tämä kakkonen rockimpi ja insinööri, ei ollenkaan komea, mutta sellainen äijä
- tsebbis
Ei kun eka Tampereen Teemu ei ollut kovin komea eikä muutenkaan sytyttänyt, kun taas tää toka Teemu oli hauska ja mukava sekä omalla tavallaan kivan näköinen ja tyylinen mies.
- katja 29 v. ruma
mikko vai? ei todellakaan
- reinold
Heh, ihmiset arvostelee Mikkoa mutta unohtaa että heidi oli itsekkin ulkonäköpainotteinen, sanoi Teemusta että voisi olla sporttisempi. Tosiasia on se että Heidi näytti Mikkoa noin kymmenen vuotta vanhemmalta, näki heti kumpiko pitää paremmin huolta itsestään ja ulkonäöstään. Heidin tyyli oli karsea, teki tästä lihavamman ja painavamman näköisen, ihan hrveä se viimeinen mekko.
- halooo oooo
viihdeohjelma kyseessä. Just tätä ihmiset haluaa, törkeitä kommentteja. Kukaties koko juttu on lavastettu jotta saa taas rahaa virtaamaan sekin ohjelma. Varmaan jokainen fiksu pitää kommentit omana tietonaan, jos ei toinen sytytä, niin voi vaan sanoa ettei ollu mun tyyppiä.
- geiju
just niin, olihan se herkullinen tilanne ohjelman viihteellisyyden kannalta (ei tokikaan kuitenkaan mitenkään ihailtava asia), kun mikko läksi meneen hotellilta heidin jäädessä takkahuoneeseen, ja voihan olla, että osallistujille on sanottu että sanokaa suoraan ja rehellisesti mitä mietitte, että saadaan potkua ohjelmaan... vaikka eihän sitä nyt siltikään olisi tarvinnut ihan niillä sanoilla rehellinen olla... ja joo, ei se mikko mikään upea ilmestys ole, ja todellakin täysin erityyppiset ihmiset toisilleen... mikko sellainen nuorekastyyppinen ja heidi taas varmaan aina näyttänyt jotenkin aikuismaiselta, ja varmasti heidin tyyppisistä naisista ovat motkin miehet kiinnostuneet, mikko nyt vaan ei ollut.
- ok ok ok
geiju kirjoitti:
just niin, olihan se herkullinen tilanne ohjelman viihteellisyyden kannalta (ei tokikaan kuitenkaan mitenkään ihailtava asia), kun mikko läksi meneen hotellilta heidin jäädessä takkahuoneeseen, ja voihan olla, että osallistujille on sanottu että sanokaa suoraan ja rehellisesti mitä mietitte, että saadaan potkua ohjelmaan... vaikka eihän sitä nyt siltikään olisi tarvinnut ihan niillä sanoilla rehellinen olla... ja joo, ei se mikko mikään upea ilmestys ole, ja todellakin täysin erityyppiset ihmiset toisilleen... mikko sellainen nuorekastyyppinen ja heidi taas varmaan aina näyttänyt jotenkin aikuismaiselta, ja varmasti heidin tyyppisistä naisista ovat motkin miehet kiinnostuneet, mikko nyt vaan ei ollut.
Makuja on monenlaisia ( onneksi ), minun mielestäni Mikko oli tosi söde ja sexy hmmm.
Nainenkin ihan ok kaunis ,mutta sopisi 10v vanhempi pukumies paremmin ja mekkotyyliä voisi tosiaan vaihtaa hoikentavampaan, suotta näytti mekossaan isommalta kuin todellisuudessa oli.
- selvästi oma moka
Katsoin sen jakson, ja mun mielestä se Heidi oli todella kaunis. Kumma äijä, kun ei kelvannut.
- voi sitä Mikkoriepua
Heidi on ihan tavis, mutta Mikko oli kyllä vielä taviksempi joten hiukan outoa, että kehtaa teilata omantasoisiaan naisia. Ei taida löytyä Mikolle tarpeeksi kaunista tyttöystävää, koska sen tavis-naamalla ja lyhyellä varrella ei kaunottaria hurmata. Tyytykööt tavallisen näköisiin tyttösiin tai olkoot ilman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962