Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaatteita pienikokoiselle Tampereelta

ovdok

Vaimoni tullut ulkomailta ja on kooltaan pikkuruinen. Neuvoja kaivataan mistä sopivia vaatteita löytyisi. Jalan koko 34-35 , hoikka 157cm .

Asumme lähellä Tamperetta joten se olisi lähin ostospaikka vaan muualtakin kelpaa.

Kiitos ja kumarrus neuvoista.

7

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minnihiir1

      moi(:
      oma kokoni on 34 myös, olen 160cm. siis hoikka ja pienikokoinen.
      asun tampereella ja itse ostan vaatteita H&M, spirit storesta, one waysta ja sokokselta nuorten osastolta. kuulostaa ehkä siltä, että näissä kaupoissa löytyy vain ihan teinien vaatteita, mutta itsekin olen yllättynyt: esimerkiksi vero modasta ja gina tricotista löytyy hyvinkin vaatteita myös aikuisempaan makuun:)

      • Pikkuakkanen

        Itse kävin juuri Turun Pikkunaisia liikkeessä. Tällä hetkellä aivan upea valikoima kenkiä koot: 32-35. myös vielä talvisaappaita ja nilkkureita ja paljon kesäksi kenkiä!!!! Kannattaa käydä kauempaankin. Itselläni kengän koko 33-34 ja liikkestä ostamani oli kaikki kokoa 33,5. Todella hyvin jalkaan istuvia kenkiä. Myy mm. suoamalaisen perheyrityksen tekemiä kenkiä, jotka aivan upeita ja ainakin omaan jalkaani todella hyviä lestiltään. Lenkkarit ostan lastenosastoilta milloin mistäkin. Tietääkseni tällä hetkellä Turun liike Suomessa ainoa liike, joka myy pieniä naisten kenkiä, kun Piccola Donna Helsingissä lopetti. Vaatevalikoima liikkeessä oli suppea. Mutta XS:ssää löytyy kyllä nykyään aika hyvin ihan esim. Lindex ja HM.


      • Pikkuakkanen
        Pikkuakkanen kirjoitti:

        Itse kävin juuri Turun Pikkunaisia liikkeessä. Tällä hetkellä aivan upea valikoima kenkiä koot: 32-35. myös vielä talvisaappaita ja nilkkureita ja paljon kesäksi kenkiä!!!! Kannattaa käydä kauempaankin. Itselläni kengän koko 33-34 ja liikkestä ostamani oli kaikki kokoa 33,5. Todella hyvin jalkaan istuvia kenkiä. Myy mm. suoamalaisen perheyrityksen tekemiä kenkiä, jotka aivan upeita ja ainakin omaan jalkaani todella hyviä lestiltään. Lenkkarit ostan lastenosastoilta milloin mistäkin. Tietääkseni tällä hetkellä Turun liike Suomessa ainoa liike, joka myy pieniä naisten kenkiä, kun Piccola Donna Helsingissä lopetti. Vaatevalikoima liikkeessä oli suppea. Mutta XS:ssää löytyy kyllä nykyään aika hyvin ihan esim. Lindex ja HM.

        lisäys vielä, että hinnat on aika suolaisia (esim. hinnat alk. n. 90->, mutta kun ei muualta saa naisellisia kenkiä!
        Olen tilannut jotain myös Englannista Dainty Feet, löytyy googlaamalla. Kengät tuli tosi nopeasti. Ihan ookoo kengät, mutta ei istu minun jalkaan yhtä hyvin kuin nää suomalaisen yrityksen tekemät. Ja aika hankalaahan se on verkon kautta tilata, kun ei voi sovittaa, toki on palautusoikeus, mut postimaksut pitää kai maksaa itse. Pikkunaisia likkeestä voi myös tilata verkon kautta, sähköpostia vain omistajalle.


    • diivailua...

      pinikokoisille paljon kaikkea muodikasta www.diiva.fi

      • Kotimaasta

        Niin, ja kannattaa mennä tyhjän laukun kanssa kotimaahan ja ostaa paljon sieltä. Tietysti kunnon talvikenkiä en löydy ihan kaikkialta, niitä joutuu ehkä etsimään netistä ati täältä, mutta muuten hän voi tehdä ostoksensa, kun vierailette hänen kotimaassaan.


    • aasia92

      Mistäpäin on? oliviaoscar.com myy pieniä vaatteita jotka taitavat olla jostain aasiasta..

      • ovdok

        Suuri Kiitos kaikille vastanneille avusta. Ostamme lisää vaatetusta kun matkailemme mutta kiva sitä täältäkin on etsiä. Eikun auto surramaan ja katselemaan;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe