Eewari

pöpilän porttivahti

tuo wannabe-akateemisten urpojen kruunamaton draamaqueen. Yhdys sanat, kuten muukin sivistys on vähän hakusessa, mutta mitä muuta voi odotaa tyypiltä, joka esiintyy muutaman ulkoaopetellun sivistyssanan voimalla akateemisena älykkönä. Kyseisen tampion tunnistaa lähes joka aivopierusta muutamista sanoista, kuten "konteksti" ja poukkoilevasta lähes vainoharhaisesta ihmisvihasta, joka purkautuu tyyliin " et ole sivistynyt ja sen kyllä huomaa ulosannistasi................blaa....blaa........"

16

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalliokadulla

      .

      • Asuntokupla

        Eewari lienee muuttanut Rauman Kalliokadulta ylkänsä


        Ratikan luokse Jakomäkeen varakumixi


    • aahoqjfeif

      Eikun se teidän idiootti Pillow.Book: laittakaa se tampiokieli kirjoittamaan konseptiarkille vähän kielioppia, niin ei tasan osaa, se aggressiivinen paska.

      Sinä voit varmasti huomenna marssia mielenterveystoimistoon, ketä nyt sitten vihaatkin, koska käytöksesi ei ole normaalia, eikö niin. Se ei ole esimerkiksi mun vika, ettet sinä ole päässyt korkeakouluihin tai ymmärrä alkeitakaan sivistyksestä, ääliö.

      • hän on?

        Taisi PB kirjoittaa palstalla viimeksi n. 3 vuotta sitten...


      • ...
        hän on? kirjoitti:

        Taisi PB kirjoittaa palstalla viimeksi n. 3 vuotta sitten...

        Tai on saattanut tänäänkin kirjoittaa, mutta en vain ole huomannut.


      • aahogjfeif
        hän on? kirjoitti:

        Taisi PB kirjoittaa palstalla viimeksi n. 3 vuotta sitten...

        Mikä vitun mielikuvitusmaailmassasi elävä törppö se sinä olet? Tyypillä on oikein omia lyhenteitänsäkin kirjoittajien nimimerkeille, vaiko luinko väärin? No joo mut: se sinun Pillow.Bookisi oli minusta kieliopillisesti surkea kirjoittaja, vai tykkääks sä lukee länkytystä kun ei ole yhtäkään välimerkkiä misssään ja kun siinä kerrotaaan että joku tyyppi mielestään on tosi tosi hyvä kirjoittaja ja että hän on ostanut kaupasta jauhelihaa tarjouksessa kaksi euroa hinta ja että nukkui päiväunet ja keskustelupalstalla keskustelemassa jauhelihan hinta ja kun.

        Jo mutta: minä muistan, että se nimimerkki Pillow. Book oli aika aggressiivisen oloinen. En muistaisi koko nimimerkkiä, jollei olisi ollut erityisen vittumainen ja epämiellyttävästi asiaton käytöksessään minua kohtaan. Eikö minulla ole oikeutta mielipiteeseeni? Hyi miten SPOOKYA muuten toi, että mainitsen jonkun nimimerkin ja samantien säntää keskustelupalstalta joku puolustelemaan sitä, ILMOITTAEN SAMALLA, että kyseinen tyyppi on käynyt palstalla " kolme vuotta sitten"... Hyvän kauhuleffan ehkä sais tän palstan kirjoittajista!


      • puolustelematta
        aahogjfeif kirjoitti:

        Mikä vitun mielikuvitusmaailmassasi elävä törppö se sinä olet? Tyypillä on oikein omia lyhenteitänsäkin kirjoittajien nimimerkeille, vaiko luinko väärin? No joo mut: se sinun Pillow.Bookisi oli minusta kieliopillisesti surkea kirjoittaja, vai tykkääks sä lukee länkytystä kun ei ole yhtäkään välimerkkiä misssään ja kun siinä kerrotaaan että joku tyyppi mielestään on tosi tosi hyvä kirjoittaja ja että hän on ostanut kaupasta jauhelihaa tarjouksessa kaksi euroa hinta ja että nukkui päiväunet ja keskustelupalstalla keskustelemassa jauhelihan hinta ja kun.

        Jo mutta: minä muistan, että se nimimerkki Pillow. Book oli aika aggressiivisen oloinen. En muistaisi koko nimimerkkiä, jollei olisi ollut erityisen vittumainen ja epämiellyttävästi asiaton käytöksessään minua kohtaan. Eikö minulla ole oikeutta mielipiteeseeni? Hyi miten SPOOKYA muuten toi, että mainitsen jonkun nimimerkin ja samantien säntää keskustelupalstalta joku puolustelemaan sitä, ILMOITTAEN SAMALLA, että kyseinen tyyppi on käynyt palstalla " kolme vuotta sitten"... Hyvän kauhuleffan ehkä sais tän palstan kirjoittajista!

        omituista vain että kaivat esiin joitain toooosi vanhoja kirjoittajia täällä ja haukut lyttyyn ne. Tosi spooookyä hei.


      • aahogjfeif
        puolustelematta kirjoitti:

        omituista vain että kaivat esiin joitain toooosi vanhoja kirjoittajia täällä ja haukut lyttyyn ne. Tosi spooookyä hei.

        Musta taas on perverssiä, että salamana ketjuun säntää joku puolustelemaan kirjoittajaa, joka kuitenkin saimaisen mulle kertoman mukaan on käynyt palstalla viimeeksi "kolme vuotta" sitten.:/ Horror!

        Ja anteeksi jos minä en jaksa lukea sitä että ostin jauhelihaa se maksoi kolme euroa miehet on tosi inhottavia minulla on ikäviä kokemuksia jauheliha on hyvää sitä voi ostaa Lidlistä siellä jauheliha joskus halpaa sitä saa isojakin pakkauksia minä ostan usein jauhelihaa se on tosi hyvää jauhelihasta saa käristyksiä maistuu ja voipa perhekin syödä jauhelihassa on protseiinia ja eläimetkin kotieläimillä pitää olla villa väliviivahuopa ja aitoa villaa jauheliha sitä saa joskus marketeista....


    • aahogjfeif

      Sinulle vielä... Koomista, että olet noin täynnä ilmeistä vihaa akateemisia ja sivistyneitä kohtaan. Olet täysin häiriintyneen oloinen mielestäni ja kenties ehkä jopa niin pahasti, ettet sitä edes itse tajua. Perusteluni: minua ahdistellaan tällä palstalla koko ajan ja lähes jatkuvasti, puhuttelemalla minua mm. joksikin "Eewariksi", vaikka olen sanonut, etten tunne ketään sellaista, tai saatika ole sellainen ja että lisäksi en omaa foorumille myöskään nimimerkkiä ( miltä tältä perustalta voisi kyllä mielestäni OIKEIN HYVIN myös btw olettaa, etten olisi keskustelupalstan minulle tuntemattomien keskustelijoiden jatkuvan erityiskiinnostuksen kohde, jos lähinnä järkevien aikuisten kanssa tässä keskustelisin.).

      Hyvä esimerkki tästä ketjusta oli, kun otin esille erään aikoinaan palstalla esiintyneen ja mielestäni todella(!!) kummallisen oloiselta vaikuttaneen kirjoittajan, joka tapasi ihan oikeasti(!) ilmeisestikin mm. pitää jotakin naivia ja kökkökielioppista blogiakin(!!?) siitä, että mitä tällä Miehen Logiikka- palstalla sanotaan ja joka käyttäytyi esim. minua kohtaan ihan friikin aggressiivisesti ja alemmuudentuntoisesti tällä keskustelupalstalla koko ajan. Saman tien ( meniköhän pari minuuttia vai mitä...), kun olin nimimerkin esille ottanut, joku änkäsi puolustelemaan kyseistä.... Taitaa teillä keskustelupalstakiusaajillani siis olla aika pienet piirit, vai mitä häh??! Ja turha tulla sanomaan, että minä olisin haukkunut kys. kirjoittajaa, kun en ole tiennyt tai tiedä minkään nimimerkin taakse kätkeytyvistä henkilöistä MITÄÄN - en faktuaalisesti edes sitä, että kuka on nainen ja kuka mies, enkä sitä paitsi henkilökohtaisesti oikein usko siihenkään, että monikaan minua tällä keskustelupalstalla loukkaavasti kohdelleista olisi niin henkistä munaa omaava, että olisi kirjoittanut juttujaan aikoinaan edes omilla tiedoillaan rekisteröityneenä: kaiken maailman Aku Ankkojakin kai kun tällä foorumilla näemmä niitäkin liikkuu ja kyseiset sitten vielä - mitä ilmeisimminkin, voi jessus!- vaativat itselleen erityiskohtelua meikäläisen kaltaisilta hieman taviksemmilta ihmisiltä näillä keskustelupalstoilla (j*malauta!), vaikka lähes pelkästään ovat aukoneet naamaansa ja huvitelleet mun kaltaiseni heitä tuntemattoman kustannuksella keskustelupalstoilla, kuin kuumetautinen porsaslauma...

      Voipi vahvasti olla, että sinulle pääsi tutkituttaminen tekisi terää.

      • Halko

        Todella spookyä tajunnanvirtaa. Millä napeilla pääset fiiliksiin?


      • aahogjfeif
        Halko kirjoitti:

        Todella spookyä tajunnanvirtaa. Millä napeilla pääset fiiliksiin?

        En minä kirjoita tajunnanvirtaa. Toi ketjun aloittaja ilmiselvästi on sekaisin päästään, minun mielestäni. Minä otin tähän ketjuun osaa ja kiinnostukseni herätti se, että juuri minua on kiusattu ja ahdisteltu tällä keskustelupalstalla jatkuvasti, mm. puhuttelemalla minua asiattomasti joksikin "Eewariksi". Näyttääkö mielestäni näinkin kieliopillisesti korrekti teksti, kuin mitä minä tässä sinulle kirjoitan, sekopään tekstiltä? Mielestäni ei. En myöskään missään määrin ole vastuussa siitä, että minua ahdistellaan ja kytätään tällä keskustelupalstalla ja/tai jos että kirjoittamiani keskustelupalstatekstejä raiskataan muunmuassa niitä uudelleen muokkailemalla ja uudelleen poistailemalla, kuten usein on tapahtunut.

        En tiedä, että missä harhamaailmassa osa tämän keskustelupalstan itseään fiksuinakin(?) pitävistä nimimerkeistä kenties elää, mutta sellaisen vinkin voisin antaa, että kaikkeen keskustelupalstalla kirjoitettuun kannattaa aina suhtautua ainoastaan siltä pohjalta, että antaa rehdisti oman mielipiteensä keskustelussa sanottuun ja tulkitsee kaikkea näkemäänsä ainoastaan teksteinä. Höpötykset eivät aina pidä paikkaansa. Minä olen ahdistelun kohde tällä keskustelupalstalla, mutta olen jo aikoja sitten luopunut toivosta, että palstalla olisi niin älykkäitä tai ainakaan riittävän monia sellaisia, että sen tajuaisivat tai saatika niin älykkäitä, että ymmärtäisivät ko. käytökseen puuttua ja minuun kohdistuvan sairaan henkisen kiusaamisen systemaattisella tuomitsemisella lopettaa. En jaksa enää jankuttaa, jos ei tajuta ja jos sisälukutaito ei sillä tasolla ole, että jokut tai jotkut - joita minä en tunne, haluavat systemaattisesti vahingoittaa minua. Kyllä: juuri minua nimimerkitöntä keskustelupalstalla käyvää, joka en S24- yhteisöstä mitään tiedä.


      • aahogjfeif
        Halko kirjoitti:

        Todella spookyä tajunnanvirtaa. Millä napeilla pääset fiiliksiin?

        Ja sulle vielä: Milläs vitulla minä tällä keskustelupalstalla käyvä nimimerkitön, joka EN S24:n jäsenistöön kuulu, joka EN TASAN ole "Eewari" ja joka en ketään sellaista tunne ja joka en koskaan ole käyttänyt em. kaltaista tai em. tyyppisiä nimimerkkejä missään postauksissani tällä keskustelupalstalla, vaikka minua em. ko. puhutteluilla ahdistellaankin, saisin tekijänoikeudet NÄIHIN OMIIN TEKSTEIHINI siten, ettei joku pervo tms. juntti-feikkipeelo esimerkiksi voisi selkäni takana esittää tekstejäni yhteisölleen vääristelevästi ja/tai valheilla esimerkiksi vaikkapa ns. "ominaan", tahi MITEN MINÄ VOISIN SAADA TEKIJÄNOIKEUDET NÄIHIN OMIIN TEKSTEIHINI siten, ettei kukaan voisi harjoittaa jotakin systemaattista mustamaalausta JUURI MINUA keskustelupalstalla käyvää kohtaan, esimerkiksi ronkkimalla ja raiskaamalla tekstejäni tai ylipäätään puhumalla PASKAA?


      • Hywät_rouwat---
        aahogjfeif kirjoitti:

        Ja sulle vielä: Milläs vitulla minä tällä keskustelupalstalla käyvä nimimerkitön, joka EN S24:n jäsenistöön kuulu, joka EN TASAN ole "Eewari" ja joka en ketään sellaista tunne ja joka en koskaan ole käyttänyt em. kaltaista tai em. tyyppisiä nimimerkkejä missään postauksissani tällä keskustelupalstalla, vaikka minua em. ko. puhutteluilla ahdistellaankin, saisin tekijänoikeudet NÄIHIN OMIIN TEKSTEIHINI siten, ettei joku pervo tms. juntti-feikkipeelo esimerkiksi voisi selkäni takana esittää tekstejäni yhteisölleen vääristelevästi ja/tai valheilla esimerkiksi vaikkapa ns. "ominaan", tahi MITEN MINÄ VOISIN SAADA TEKIJÄNOIKEUDET NÄIHIN OMIIN TEKSTEIHINI siten, ettei kukaan voisi harjoittaa jotakin systemaattista mustamaalausta JUURI MINUA keskustelupalstalla käyvää kohtaan, esimerkiksi ronkkimalla ja raiskaamalla tekstejäni tai ylipäätään puhumalla PASKAA?

        .

        "Hywät rouwat # RAUHOITTUKAA # postuumisti"

        har-har-har-har-henkilö

        .


    • vaahteramäen.eewari

      Eeeeeeeeeeeeeeeeeewariiiii!

    • eräs.henkilöitymä

      Aaah! Oi niitä aikoja.
      xD

    • Ketju on avattu sellaiseen aikaan jolloin elämäni oli yhtä horroria.

      Viittaan asioihin joiden perusteella valitsin nykyisen nimimerkkini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      397
      2735
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1885
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1728
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1522
    Aihe