Keski-ikä ja moottoripyörät

Autolla ja jalan

Minua on jo jonkin aikaa askarruttanut aihe: keski-ikä ja moottoripyörät. Olen etsinyt kumppania (miestä)
treffipalstan kautta, lähes joka toinen 45-55 vuotias mies harrastaa moottoripyöräilyä ja etsii samanhenkis-
tä naista. Itseäni aihe ei kiinnosta lainkaan, suorastaan pelottaa. Kysynkin kuinka moni nainen tuosta ikä-
haarukasta on innostunut aiheesta. Toivon kommentteja puolesta ja vastaan. Tuntuu siltä että en viitsi
edes vastata miehelle, joka kuitenkin toivoo että ennemmin tai myöhemmin isken kypärän päähäni ja istun
sinne moottoripyörän takapenkille.

5

966

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mots

tykkään moottoripyöristä... mutta keski-ikäiset miehet ja moottoripyörät yhdistettynä ällöttää.
      Varsinkin silloin, jos se moottoripyörä on hankittu vasta keski-ikäisenä. Mies, joka on koko ikänsä ollut motskarin omistaja ja sydämeltään aito motskarimies on eri juttu. Se on hänelle elämäntapa ja saa ollakin.
      Ne muut ovat sellaisia... "nyt kun ei muuta enää ole, niin mahtailen pyörälläni- miehiä."

• Pärinä

Saattaa olla sattumaa, mutta siihen aikaan kun tapailin s24:n kautta naisia, oli kovin moni neito kiinnostunut moottoripyöristä. Harmitti vähän, kun en tiennyt niistä vempaimista kovinkaan hyvin. Joka tapauksessa kokemusteni nojalla varmaan noin puolet naisista saa kiksejä moottoripyöristä - ja motoristeista. Luullakseni moottoripyörämiehillä on keskimääräistä parempi flaksi s24-treffeilläkin.

• Moponainen aina

Itse ole kuvailemasi keski-ikäinen, mutta olen nainen. Olen harrastanut moottoripyöräilyä 16-vuotiaasta lähtien.
      Mieheni ei ole motoristi, eikä edes omista moottoripyöräkorttia. En ole koskaan pakottanut häntä kyytiin, enkä myöskään ole koskaan ajatellut lopettaa harrastustani hänen takiaan. On totta, että kesällä moottoripyöräharrastus vie aikaa, mutta eipäkai aikuisten ihmisten tarvitse olla vierekkäin 24/7. Kyllä mieheni osaa olla ihan itsekseen omien harrastusten parissa, kun minä olen ajelemassa. Ja puolestani minä osaan olla hetken ilman häntä.
      Okei joo, ehkä joku treffipalstalla oleva mies haluaa ehdottomasti saman henkisen naisen ja siihen hänellä on täysi oikeus. Kuten sinullakin on oikeus olla pitämättä moottoripyöristä.
      Mutta jos lähdet tuolla asenteella tutustumaan ihmisiin, niin metsään menee. Sanoisin, että ehkä tässä on enemmäkin kyseessä asennevamma/epäluulo sinun puoleltasi. Heitä moinen asenne romukoppaan ja lähde silmät avoinna liikkeelle. Jos ihmisillä kemiat kolahtaa, niin harrastukset voivat olla molemmilla ihan erilaiset.

Sitäpaitsi... voisithan sinäkin heittäytyä villiksi ja edes yhden kerran kokeilla olla pyörän kyydissä? Älä ikinä sano ei koskaan, jos et ole edes kokeillut. Ei tietenkään itku kurkussa, jos se kerran on jyrkkä ei. Mutta älä elä tiukkapipo maailmassa, niin varmasti jostain löytyy sinullekin se oma nallekarhu. :o))

• Autolla ja jalan

Viestiketjun aloittajana vastaan nimimerkille Moponainen aina. Olen ollut kerran kyydissä ja pelkäsin niin
        että luulin oksentavani. Kyse on siitä että minä voin kyllä ottaa motoristimiehen, koska toisen harrastukset
        eivät ole minulle ongelma koska ei hänkään varmasti lähde minun harrastuksiini mukaan. Olen joskus yri-
        tellyt tapailla miestä jolla oli pyörä enkä oikein pitänyt siitä painostuksesta pyörän kyytiin. Alkuperäinen
        kysymykseni olikin että kohtaako kysyntä tarjonnan eli kun tuntuu että moni mies harrastaa moottoripyö-
        räilyä niin onko tosiaan näin että myös naisissa on paljon asiaa harrastavia.

• nainen,motoristi
        Autolla ja jalan kirjoitti:

Viestiketjun aloittajana vastaan nimimerkille Moponainen aina. Olen ollut kerran kyydissä ja pelkäsin niin
        että luulin oksentavani. Kyse on siitä että minä voin kyllä ottaa motoristimiehen, koska toisen harrastukset
        eivät ole minulle ongelma koska ei hänkään varmasti lähde minun harrastuksiini mukaan. Olen joskus yri-
        tellyt tapailla miestä jolla oli pyörä enkä oikein pitänyt siitä painostuksesta pyörän kyytiin. Alkuperäinen
        kysymykseni olikin että kohtaako kysyntä tarjonnan eli kun tuntuu että moni mies harrastaa moottoripyö-
        räilyä niin onko tosiaan näin että myös naisissa on paljon asiaa harrastavia.

Moottoripyöräilystä joko pitää tai ei pidä. Itse olen keski-ikäinen nainen, ja moottoripyöräily on minulle varsinainen henkireikä! Ajaessa on mieletön vapauden tunne, se on aivan ainutlaatuista. Joskus kun lähtee menemään, vaihtuu kilometrit huomaamatta ,ja yhtäkiä onkin huristellut satoja kilometrejä. Välillä poikkeaa jonnekkin kahville, ja sitten taas tien päälle.
        Välillä on mp3 soitin korvassa, ja välillä korvatulpat, tai sitten kuuntelee vaan moottorin ääntä ja kypärän hienoista huminaa..Riippuu vähän matkan pituudesta ja tarkoituksesta.

Sitä tunnetta joka ajaessa tulee on vaikea kuvata sellaiselle, joka ei harrastukseen ole hurahtanut. Oma elämäntilanne on taas uuden edessä, eli keski-ikäiset vapaat motoristimiehet, toivottavasti törmäilemme kesällä jossain pyöräreissulla, tosin ei sitten törmäillä niin , että pyörät kolisee :-)). Treffipalstatkin ovat ihan jees juttu..

Tässä tuli vähän naisnäkökulmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4363
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2016
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      62
      1687
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1363
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      923
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe