Tuo on rohmunnut galleriakuvansa jostakin ja pistin sille vieraskirjaan linkin siihen kuvaan. Noh, hyvin toimi ja bannausta tuli tänne suuntaan.
http://galleria.suomi24.fi/profile.do?alias=Emmilia
Galleriabannia JEE
20
144
Vastaukset
- .
samanlaiset ovet kuin Ziselin kuvassa.
- -
ziselin kuva ainakaan ole. Ziselillä ei ole noin hyvää ampiaisvyötärökroppaa.
- zisel
että sinä päivänä kun sä löydät musta kuvan, jossa on tollaset ovet taustalla, niin poistun koko suomi24:stä :) Samaten lupaan, että jos mun kuvia (esim. se joka mulla on profiilikuvana tällähetkellä) löytyy jostain muualta niin lopetan myös palstailun. Tietenkin jokuhan voi vaikka nyt samantien laittaa mun kuvan jonnekkin "alaston suomi"- sivulle ja antaa linkin siihen mutta tarkotin lähinnä jotain esim. ulkomaisia gallerioita tms.
Buddy lovelle tiedoksi muuten siitä "mun" tissikuvasta. Näin sen muuten ekan kerran noin isona kun laitoit sen sinne toiseen ketjuun :D Se oli Pirate-bayssa mainoksessa ja sellasena kapeena kuvana. Pikkusen katoin ihmeissäni kun näin sen naisen.... ilmapallot :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=6074777.jpg - wfeyy
buddy-love kirjoitti:
Noita ovia on kyllä joka paikassa.
Jopa lähiympäristössä.Amerikassa kuitenkin.
- Niin?
zisel kirjoitti:
että sinä päivänä kun sä löydät musta kuvan, jossa on tollaset ovet taustalla, niin poistun koko suomi24:stä :) Samaten lupaan, että jos mun kuvia (esim. se joka mulla on profiilikuvana tällähetkellä) löytyy jostain muualta niin lopetan myös palstailun. Tietenkin jokuhan voi vaikka nyt samantien laittaa mun kuvan jonnekkin "alaston suomi"- sivulle ja antaa linkin siihen mutta tarkotin lähinnä jotain esim. ulkomaisia gallerioita tms.
Buddy lovelle tiedoksi muuten siitä "mun" tissikuvasta. Näin sen muuten ekan kerran noin isona kun laitoit sen sinne toiseen ketjuun :D Se oli Pirate-bayssa mainoksessa ja sellasena kapeena kuvana. Pikkusen katoin ihmeissäni kun näin sen naisen.... ilmapallot :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=6074777.jpgse yks pyllistyskuva, jossa oli ne värikkäät tyynyt taustalla, jonka väitit olevan sun kuva ja jonka naama, tissit v**** oli peitetty. Se julkastiin täällä ilman palkkeja ja se ei ainakaan ollut sma muija joka on sun galleriakuvana
- zisel
Niin? kirjoitti:
se yks pyllistyskuva, jossa oli ne värikkäät tyynyt taustalla, jonka väitit olevan sun kuva ja jonka naama, tissit v**** oli peitetty. Se julkastiin täällä ilman palkkeja ja se ei ainakaan ollut sma muija joka on sun galleriakuvana
ei kai se voi olla sama muija joka mun galleriakuvassa on kun se en ole ollut minä :D Toi nainen muuten jolla on noi hervottomat daisarit ei myöskään ole minä :)
http://www.mol.fi/etusivu/index.html zisel kirjoitti:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6074777.jpgSaksalaista syntyperää ja vielä hiukan keinotekoisesti pullistettuna.
(Ja myös selkävaivainen)
Tyypit on just iha perseestä Oma perse taitaa olla sen näköinen että parempi nyysiä joltain muulta kuva ja kuunnella kehuja siitä :)
Outoa miten voi ajatella että itseä kehutaan kun kuva on kuitenkin jonkun toisen.
Eikä ainakaan ole hyvä alku treffailu-uralle.
- zisel
piti kysyä että miks siitä galleriabannin saa jos menee laittaa toisen vieraskirjaan linkin alkuperäseen kuvaan...?
Sen gallerian omistaja saa sätkyn kun se jää kiinni kuvavarkaudesta. Estää sen linkinlaittajan pääsyn sivuillee jottei se joku yö laita sitä linkkiä uudestaan, ja muut vierailevat kävijät saa selville että kuva onkin pöllitty eikä ko. gallerianhaltijan oma. Sit ei enää kehuttais.. :(
- zisel
Papu.Sparrow kirjoitti:
Sen gallerian omistaja saa sätkyn kun se jää kiinni kuvavarkaudesta. Estää sen linkinlaittajan pääsyn sivuillee jottei se joku yö laita sitä linkkiä uudestaan, ja muut vierailevat kävijät saa selville että kuva onkin pöllitty eikä ko. gallerianhaltijan oma. Sit ei enää kehuttais.. :(
eli kyse oli siis galleria-torjunnasta... Mä luulin eka että toi tarkotti että se on ylläpidolta saanut jonkun bannin ettei pääse enää galleriaansa, johan ihmettelinkin.
zisel kirjoitti:
eli kyse oli siis galleria-torjunnasta... Mä luulin eka että toi tarkotti että se on ylläpidolta saanut jonkun bannin ettei pääse enää galleriaansa, johan ihmettelinkin.
Sekin olla mahdollista, buddy tietää. Mä arvelisin että käyttäjä bannasi Buddyn tuosta tarinan kaaresta päätellen.
Papu.Sparrow kirjoitti:
Sekin olla mahdollista, buddy tietää. Mä arvelisin että käyttäjä bannasi Buddyn tuosta tarinan kaaresta päätellen.
Välitön torjunta kun paljastaa feikkiyden.
Pari kertaa ennenkin on käynyt samoin.Haa. Silloin kun kaivoin sen yhden meganikkiverkoston läpi, niin eräs liittyi mukaan ja mekkaloi huijauksista hiukan joka suuntaan. Painosti ylläpitoakin johonkin ym. mutten seurannut sitä sen tarkemmin. Joku selvästi hermostui siitä ja sen nikki pistettiin kokonaan sulkuun "väärinkäytösten vuoksi", mutta eihän se ollut oikeasti tehnyt muuta kuin valittanut siitä että joku feikkaa ihan urakalla.
- Fiona_
Tuli mieleen jos joku olisikin oikeesti noin hyvännäköinen ja ei pääsisi koskaan treffeille kun luullaan feikiksi.
Kauneuden kauhea kirous. - sirpamaikkarilta
Nopeesti on tainnu poistaa sun linkin. =)
- almasty
Sitä tuli taas,oli joku ukko torjunut galleriassa.
Se on minusta jotenkin ärsyttävää tulla torjutuksi jonkun täysin ventovieraan taholta.
Jos vaikka kirjoitat ystävällisen tervehdyksen vieraskirjaan niin galleriatorjunta tuntuu tositökeröltä silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523