HAASTE ;)

40

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • almasty

      tuota väliä sillä yleensä on,mistä kukakin profiilikuvansa hankkii?
      Jos joku haluaa elää fantasiamaailmassa harmaata arkeaan piristäen vaikkapa itsensä kauniiksi ajattelemalla,niin omapa on asiansa.
      Eipä ole minunkaan kuva oma:D

      • Kuvastasi, kuten minunkin, tajuaa ettei ole oma. Se että pöllii ihan tosissaan toisen kuvan ja esiintyy sinä kalastellen viestejä tms, on sen verran vastenmielistä toimintaa että pitää narauttaa aina kun vaan voi.


      • Jos huijaa, niin huijatkoon nyt edes niin etteivät jää heti kiinni.

        Hus hus.


      • almasty
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kuvastasi, kuten minunkin, tajuaa ettei ole oma. Se että pöllii ihan tosissaan toisen kuvan ja esiintyy sinä kalastellen viestejä tms, on sen verran vastenmielistä toimintaa että pitää narauttaa aina kun vaan voi.

        Miun pointti nyt sitten menny perille:(
        Siellä on joku yksinäine ja ruma arkeensa kyllästynyt ihminen joka haluaa kuvitella olevansa kaunis ja haluttava.
        Se tekee tuosta profiilistaan itselleen sen fantasia leikkikentän jolla se tuota tarvettaan täyttää ja saa edes vähän hyvää mieltä itselleen.Ei kai se nyt varsinaista huijausta vielä ole.


      • mönni-kälö
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kuvastasi, kuten minunkin, tajuaa ettei ole oma. Se että pöllii ihan tosissaan toisen kuvan ja esiintyy sinä kalastellen viestejä tms, on sen verran vastenmielistä toimintaa että pitää narauttaa aina kun vaan voi.

        että teistä sentään pystyy arvaamaan muutenkin, että olette rikollisia?


      • almasty kirjoitti:

        Miun pointti nyt sitten menny perille:(
        Siellä on joku yksinäine ja ruma arkeensa kyllästynyt ihminen joka haluaa kuvitella olevansa kaunis ja haluttava.
        Se tekee tuosta profiilistaan itselleen sen fantasia leikkikentän jolla se tuota tarvettaan täyttää ja saa edes vähän hyvää mieltä itselleen.Ei kai se nyt varsinaista huijausta vielä ole.

        Tyyppi pitäisi ampua. Siellä voi olla karvanen äijä keräämässä miesten lähettelelmiä kikkelinkuvia yms. ja jne. Tai muija joka kerää rahaa hyväuskoisilta tms.

        Huijaaminen ei ole hyväksyttävää.


      • wqf
        almasty kirjoitti:

        Miun pointti nyt sitten menny perille:(
        Siellä on joku yksinäine ja ruma arkeensa kyllästynyt ihminen joka haluaa kuvitella olevansa kaunis ja haluttava.
        Se tekee tuosta profiilistaan itselleen sen fantasia leikkikentän jolla se tuota tarvettaan täyttää ja saa edes vähän hyvää mieltä itselleen.Ei kai se nyt varsinaista huijausta vielä ole.

        millaiselta tuntuisi olla seksikäs ja kaunis tyrkky bimbo. Sellainen varmaan saa kaikenlaiset aikamieskammarin peräpojat viestittelemään?


      • almasty
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Tyyppi pitäisi ampua. Siellä voi olla karvanen äijä keräämässä miesten lähettelelmiä kikkelinkuvia yms. ja jne. Tai muija joka kerää rahaa hyväuskoisilta tms.

        Huijaaminen ei ole hyväksyttävää.

        Pitää pystyä todistamaan väitteesi,jos niitä lähdet julkisesti esittämään.
        No joo voin olla vaan sinisilmäinen mutta mitä sitten.
        Olen kyllästynyt aina epäilemään kaikkia ja kaikkea.


      • almasty kirjoitti:

        Pitää pystyä todistamaan väitteesi,jos niitä lähdet julkisesti esittämään.
        No joo voin olla vaan sinisilmäinen mutta mitä sitten.
        Olen kyllästynyt aina epäilemään kaikkia ja kaikkea.

        Kyllä nyt tosi naivi olet eikä tässä tarvi epäillä mitään. Asia on ihan päivänselvä. Kuva on varastettu, ja sen tarkoitus on kerätä miehiltä vaikka mitä. Hyvin usein noissa tapauksissa, siellä on mies takana, kannattaa sekin vielä pitää muistissa.


      • almasty kirjoitti:

        Pitää pystyä todistamaan väitteesi,jos niitä lähdet julkisesti esittämään.
        No joo voin olla vaan sinisilmäinen mutta mitä sitten.
        Olen kyllästynyt aina epäilemään kaikkia ja kaikkea.

        Aivan hyvin voi julkisesti epäillä kun on hyvä syy.
        Sitäpaitsi se ei esiinny siellä edes "omalla" nimellään.

        Ja jokatapauksessa se ei ole hankkinut oikeuksia tuon kuvan käyttöön (jossain on luultavasti joku kuvaaja joka kaipaa pientä rahallista korvausta)


      • wqf kirjoitti:

        millaiselta tuntuisi olla seksikäs ja kaunis tyrkky bimbo. Sellainen varmaan saa kaikenlaiset aikamieskammarin peräpojat viestittelemään?

        Varsinkin se yksi meganikkiverkosto oli mielenkiintoinen kokoelma kuolausviestejä.
        Älytöntä millaisilla viesteillä jotkut yrittävät saada kontaktia noihin.


      • mönni-kälö kirjoitti:

        että teistä sentään pystyy arvaamaan muutenkin, että olette rikollisia?

        Katkera se siellä ;)


      • almasty
        buddy-love kirjoitti:

        Aivan hyvin voi julkisesti epäillä kun on hyvä syy.
        Sitäpaitsi se ei esiinny siellä edes "omalla" nimellään.

        Ja jokatapauksessa se ei ole hankkinut oikeuksia tuon kuvan käyttöön (jossain on luultavasti joku kuvaaja joka kaipaa pientä rahallista korvausta)

        Kerran olet nettiin pistänyt olet pistänyt sen sinne lopullisesti,ikinä et saa sitä pois.
        Joten siitä materiaalista on turha odotella rahallista korvausta,jos niin ajattelee on tyhmyyttään kuvansa laittanut nettin.


      • almasty kirjoitti:

        Kerran olet nettiin pistänyt olet pistänyt sen sinne lopullisesti,ikinä et saa sitä pois.
        Joten siitä materiaalista on turha odotella rahallista korvausta,jos niin ajattelee on tyhmyyttään kuvansa laittanut nettin.

        Paikkaansa.
        Itse voisin lähetellä varmaan kymmenkunta laskua ympäri maata, enkä minä ole niitä kuvia nettiin laittanut koskaan. Siellä kuitenkin kiertävät ja jokaiselta saa laskuttaa listahinnan tuplana.
        (mutta yhden kuvan takia aina suuntaansa ei viitsi)

        Yhdestä isommasta jutusta tuli kuitenkin aikanaan oikein kunnon korvaus. Olivat mennä konkurssiin, mutta eräs rahoittajataho pelasti.


      • buddy-love kirjoitti:

        Varsinkin se yksi meganikkiverkosto oli mielenkiintoinen kokoelma kuolausviestejä.
        Älytöntä millaisilla viesteillä jotkut yrittävät saada kontaktia noihin.

        Ei tarvi kun muistella itse saatuja viestejä.. :DD


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Ei tarvi kun muistella itse saatuja viestejä.. :DD

        Minua on selvästi syrjitty tuon viestittelytyylin suhteen.
        :)


    • Laittaan.. katotaas miten tikrun käy :)

      • On se ihmeissään jos joutuu bannaamaan vaikkapa parikymmentä samana päivänä.
        :)


      • buddy-love kirjoitti:

        On se ihmeissään jos joutuu bannaamaan vaikkapa parikymmentä samana päivänä.
        :)

        Äijälle tulla hiki bannatessa meitä :DDD


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Äijälle tulla hiki bannatessa meitä :DDD

        Mäkin arvelin.
        Oikein hoitajakin vielä.
        :)


      • buddy-love kirjoitti:

        Mäkin arvelin.
        Oikein hoitajakin vielä.
        :)

        Hoitsu tissit roikkuen puvun ulkona... miesten tyypillinen märkä päiväuni.. ja pikku mekkosen alla sitten se kiinteä perse... Oiiiii.. kyllä kerää paaaaljon kikkelinkuvia :DDDD


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Hoitsu tissit roikkuen puvun ulkona... miesten tyypillinen märkä päiväuni.. ja pikku mekkosen alla sitten se kiinteä perse... Oiiiii.. kyllä kerää paaaaljon kikkelinkuvia :DDDD

        Yäk. Omituinen harrastus ihmiselle.
        Ei muuten tullut edes mieleen että sellaisia kuviahan sille satelee.
        Phoh....


      • Crocuta

        No ei sitä toista tervehdystä viitsi... Tai no miksi ei.


      • Crocuta kirjoitti:

        No ei sitä toista tervehdystä viitsi... Tai no miksi ei.

        Tulee jo kerrasta.. joten väliäkö tolla :)



      • Crocuta kirjoitti:

        No ei sitä toista tervehdystä viitsi... Tai no miksi ei.

        Kannattaa satsata kunnolla, niin teho on taattu.
        (ja edes yksi hämmästytetty nikki tänään)


      • Crocuta


      • Crocuta
        buddy-love kirjoitti:

        On :)

        Mutta kannattaisiko laittaa linkki tänne vasta sitten kun se on aikanasa hämmästellyt.

        No en mie sit enää voi sitä laittaa :D



    • Suomen kansa

      tärkeilijäbottien tempauksiin.

      • Etkö halua tuntea oloasi tärkeäksi.


    • Nyt se suuttui kun sen kuva on kuulemma pöllitty ja laitettu kiertoon pitkin nettiä :OOO

      "KUVANI LÄHTENYT JONKUN K*SIPÄÄN KOPSUUN JA ALKANUT TEKEEN SIITTÄ ''PILOJA''!!! POLIISILLE ILMOITETTU ASIASTA.......!!! -"

      • Näköjään säikähti ja hermostui oikein kunnolla.
        Ja sitten keksi, että uskoisivatkohan ne sen poliisi-ilmoituksen.
        Noh, taitaa aika pian vaihtua johonkin toiseen ja saapa nähdä onko sekin kopio.

        :)


    • nm.r.p

      kyse voi olla yhdestä ja samasta henkilöstä.

      En itsekkään käytä eri keskustelupalstoilla samaa nimimerkkiä.

      • Palstoilla ei juuri koskaan ole kunnollisten kuvaajien ottamia kuvia ja kun on, ovat ne myös lähes poikkeuksetta netistä napattuja.


      • buddy-love kirjoitti:

        Palstoilla ei juuri koskaan ole kunnollisten kuvaajien ottamia kuvia ja kun on, ovat ne myös lähes poikkeuksetta netistä napattuja.

        Liiankin ammattilaisen meikatun mallinkuvia studiossa tehty §419 huijaukseen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe