Henki tai Hengetar? Joka kokoat kasaat, et riko vaan eheytät kaikki asiat ja teot?
Minä haluaisin sanoa kaikile jotain hyvää, vaikka olet ihana ihminen! Mukava kun voin keskustella täällä sinun kanssasi!
Oletko palstan
24
181
Vastaukset
- Hengetär
kun ajattelin että menee viisi minuuttia kun kaikki ovat vastannet ja kun oli tilaisuus kertoa hyvät puolet itsestään niin vakiovastaajat ottavat vinkistä vaarin ja lähtevät kertomaan hyvät puolensa. Koska VAKIOVASTAAJATHAN OVAT TÄMÄN PALSTAN SIELU. Kerro itsestäsi: millainen olet?
No minäpä vastaan sulle. Olen hyväsydäminen, kiltti , ahkera, rehellinen (mitä nyt joskus pieniä valkoisia valheita),ulkonäöstä sen verran ettei lapset ole vielä pelänneet muttei ole liioin kosittukaan. En usko olevani palstan hengetär ja minullakin on huonot päiväni jotka saattavat näkyä täälläkin, en kanna kenellekään kaunaa, mitä sitä koneen kanssa tappelemaan.
En liioin pyri riitaa rakentamaan, sanon kuitenkin mielipiteeni jos sanottavaa on ja joskus sanon vaikkei olekaan.
Tyydyttikö vastaus?- kednah
Semmonen ukkeki, kukkeli.
Herkkä iso mies. Kyynel tulee silmään, esim. miljonäärien lahjoittaessa telkkarissa osattomille rahaa.
Hyvin kaunis, nykyisin siro. - Hengetär
firefox58 kirjoitti:
No minäpä vastaan sulle. Olen hyväsydäminen, kiltti , ahkera, rehellinen (mitä nyt joskus pieniä valkoisia valheita),ulkonäöstä sen verran ettei lapset ole vielä pelänneet muttei ole liioin kosittukaan. En usko olevani palstan hengetär ja minullakin on huonot päiväni jotka saattavat näkyä täälläkin, en kanna kenellekään kaunaa, mitä sitä koneen kanssa tappelemaan.
En liioin pyri riitaa rakentamaan, sanon kuitenkin mielipiteeni jos sanottavaa on ja joskus sanon vaikkei olekaan.
Tyydyttikö vastaus?Olet ensimmäinen rohkea , joka otti kantaa olemalla oma itsensä. Olet selvästikin Herngetär ja sinun kanssasi on mukava vaihtaa ajatuksia kun tänne kirjoittelen.
Kiitos rehellisestä vastauksesta. - Hengetär
Anceli kirjoitti:
jotain on sanottava, niin olen iloinen, kiltti ja vähän höpsö.
Ihanaa!!!!
Täältähän löytyy vaikka ketä. Hyvä TE! - Hengetär
kednah kirjoitti:
Semmonen ukkeki, kukkeli.
Herkkä iso mies. Kyynel tulee silmään, esim. miljonäärien lahjoittaessa telkkarissa osattomille rahaa.
Hyvin kaunis, nykyisin siro.palstan Henki! Kiitos sinulle ja nyt voit hymyillä!
- k/k
Tollaiset arvonimet,mä oon vaan tämmönen mamman mussu, taaton tossu ja maijan marakatti.
- Hengetär
myös sinulle mielelläni Hengettären tittelin, oli niin ihana suhtautumisesi asiaan.
miettimään.... Ainaskii oon kiltti, ja ja noo,,, ihan tavis:))))
- Hengetär
Jess!
- Yxitypy
hiljanen, ujo ja vaatimaton hissukka, joka yrittää tunkea itteensä lähes joka aloitukseen :=))
- Hengetär
varma Hengetär.
Sitä pitää kysyä muilta.
- Hengetär
mikä olet!? Henki vai Hengetär?
- henki-lö
ovat minulla niin pieniä, että hyvä kun riittävät omiksi tapeiksi.
Toisten hengestä ja sielusta voi aavistaa pienen hipun vuosien myötä.- Hengetär
myös kiva tyyppi.
- Meriläinen
Olen jäävi sanomaan tuohon mitään, lukijat päättäkööt miten kokevat.
Minulla on monta persoonaa, mutta kaikki Meriläisen alla.- Hengetär
olet Hengetär, sinäkin kun vastasit ja haluat siis olla mukana tämän palstän hyvässä hengessä luomassa hyvää yhteishenkeä.
- 'Kymysys'
Hengetär kirjoitti:
olet Hengetär, sinäkin kun vastasit ja haluat siis olla mukana tämän palstän hyvässä hengessä luomassa hyvää yhteishenkeä.
...ja jatkuuko se?
'Kymysys' kirjoitti:
...ja jatkuuko se?
Tääl on toisinaan henkee niin et oikein puhina käy ja kauhee ähkyminen.
- 12
'Kymysys' kirjoitti:
...ja jatkuuko se?
henki haisee niin vatsa se on, sanoi jo Juice aikoinaan.
No en oikeastaan. Tyydyn vastaamaan kysymyksiin tai kommentoimaan. Jos joku etsii kattavaa henkilökuvaa minusta, kannattaa tutkia muita sivustoja.
- Heikunkeikku
Olen vain Korsi. Korteni pistän kekohon ja toivon, että se sinne kelpais.
Yhteispelillä se sujuu, jos sujuu.
Moninaisia mielipiteitä, moninaisia ihmisiä moninaisine elämineen ja kokemuksineen.
Olisi vaikeaa ruveta edes yrittelemään Hengetartamista yksikseen. Ei onnistuisi, ei.
Ja mikä vastuu ja ehkä mielipiteitten suodattaminen, että ei alkaisi kovin asioita sotkemaan.
Haluan sanoa juuri presiis niin, kuin oon mieltä. Toki en tahdo pahoittaa kenenkään mieltä ja
pyrin sanomaan asiani mahdollisimman hmmmm..... minkähän sanan nyt tähän pätkäisisin,
vaikkapa tahdikkaasti. olkoot niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832032Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3941811- 591808
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751317- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107