Oletko palstan

Hengetär

Henki tai Hengetar? Joka kokoat kasaat, et riko vaan eheytät kaikki asiat ja teot?
Minä haluaisin sanoa kaikile jotain hyvää, vaikka olet ihana ihminen! Mukava kun voin keskustella täällä sinun kanssasi!

24

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hengetär

      kun ajattelin että menee viisi minuuttia kun kaikki ovat vastannet ja kun oli tilaisuus kertoa hyvät puolet itsestään niin vakiovastaajat ottavat vinkistä vaarin ja lähtevät kertomaan hyvät puolensa. Koska VAKIOVASTAAJATHAN OVAT TÄMÄN PALSTAN SIELU. Kerro itsestäsi: millainen olet?

      • No minäpä vastaan sulle. Olen hyväsydäminen, kiltti , ahkera, rehellinen (mitä nyt joskus pieniä valkoisia valheita),ulkonäöstä sen verran ettei lapset ole vielä pelänneet muttei ole liioin kosittukaan. En usko olevani palstan hengetär ja minullakin on huonot päiväni jotka saattavat näkyä täälläkin, en kanna kenellekään kaunaa, mitä sitä koneen kanssa tappelemaan.
        En liioin pyri riitaa rakentamaan, sanon kuitenkin mielipiteeni jos sanottavaa on ja joskus sanon vaikkei olekaan.
        Tyydyttikö vastaus?


      • kednah

        Semmonen ukkeki, kukkeli.
        Herkkä iso mies. Kyynel tulee silmään, esim. miljonäärien lahjoittaessa telkkarissa osattomille rahaa.
        Hyvin kaunis, nykyisin siro.


      • jotain on sanottava, niin olen iloinen, kiltti ja vähän höpsö.


      • Hengetär
        firefox58 kirjoitti:

        No minäpä vastaan sulle. Olen hyväsydäminen, kiltti , ahkera, rehellinen (mitä nyt joskus pieniä valkoisia valheita),ulkonäöstä sen verran ettei lapset ole vielä pelänneet muttei ole liioin kosittukaan. En usko olevani palstan hengetär ja minullakin on huonot päiväni jotka saattavat näkyä täälläkin, en kanna kenellekään kaunaa, mitä sitä koneen kanssa tappelemaan.
        En liioin pyri riitaa rakentamaan, sanon kuitenkin mielipiteeni jos sanottavaa on ja joskus sanon vaikkei olekaan.
        Tyydyttikö vastaus?

        Olet ensimmäinen rohkea , joka otti kantaa olemalla oma itsensä. Olet selvästikin Herngetär ja sinun kanssasi on mukava vaihtaa ajatuksia kun tänne kirjoittelen.
        Kiitos rehellisestä vastauksesta.


      • Hengetär
        Anceli kirjoitti:

        jotain on sanottava, niin olen iloinen, kiltti ja vähän höpsö.

        Ihanaa!!!!
        Täältähän löytyy vaikka ketä. Hyvä TE!


      • Hengetär
        kednah kirjoitti:

        Semmonen ukkeki, kukkeli.
        Herkkä iso mies. Kyynel tulee silmään, esim. miljonäärien lahjoittaessa telkkarissa osattomille rahaa.
        Hyvin kaunis, nykyisin siro.

        palstan Henki! Kiitos sinulle ja nyt voit hymyillä!


    • k/k

      Tollaiset arvonimet,mä oon vaan tämmönen mamman mussu, taaton tossu ja maijan marakatti.

      • Hengetär

        myös sinulle mielelläni Hengettären tittelin, oli niin ihana suhtautumisesi asiaan.


    • miettimään.... Ainaskii oon kiltti, ja ja noo,,, ihan tavis:))))

      • Hengetär

        Jess!


    • Yxitypy

      hiljanen, ujo ja vaatimaton hissukka, joka yrittää tunkea itteensä lähes joka aloitukseen :=))

      • Hengetär

        varma Hengetär.


    • Sitä pitää kysyä muilta.

      • Hengetär

        mikä olet!? Henki vai Hengetär?


    • henki-lö

      ovat minulla niin pieniä, että hyvä kun riittävät omiksi tapeiksi.
      Toisten hengestä ja sielusta voi aavistaa pienen hipun vuosien myötä.

      • Hengetär

        myös kiva tyyppi.


    • Meriläinen

      Olen jäävi sanomaan tuohon mitään, lukijat päättäkööt miten kokevat.
      Minulla on monta persoonaa, mutta kaikki Meriläisen alla.

      • Hengetär

        olet Hengetär, sinäkin kun vastasit ja haluat siis olla mukana tämän palstän hyvässä hengessä luomassa hyvää yhteishenkeä.


      • 'Kymysys'
        Hengetär kirjoitti:

        olet Hengetär, sinäkin kun vastasit ja haluat siis olla mukana tämän palstän hyvässä hengessä luomassa hyvää yhteishenkeä.

        ...ja jatkuuko se?


      • 'Kymysys' kirjoitti:

        ...ja jatkuuko se?

        Tääl on toisinaan henkee niin et oikein puhina käy ja kauhee ähkyminen.


      • 12
        'Kymysys' kirjoitti:

        ...ja jatkuuko se?

        henki haisee niin vatsa se on, sanoi jo Juice aikoinaan.


    • No en oikeastaan. Tyydyn vastaamaan kysymyksiin tai kommentoimaan. Jos joku etsii kattavaa henkilökuvaa minusta, kannattaa tutkia muita sivustoja.

    • Heikunkeikku

      Olen vain Korsi. Korteni pistän kekohon ja toivon, että se sinne kelpais.
      Yhteispelillä se sujuu, jos sujuu.
      Moninaisia mielipiteitä, moninaisia ihmisiä moninaisine elämineen ja kokemuksineen.
      Olisi vaikeaa ruveta edes yrittelemään Hengetartamista yksikseen. Ei onnistuisi, ei.
      Ja mikä vastuu ja ehkä mielipiteitten suodattaminen, että ei alkaisi kovin asioita sotkemaan.
      Haluan sanoa juuri presiis niin, kuin oon mieltä. Toki en tahdo pahoittaa kenenkään mieltä ja
      pyrin sanomaan asiani mahdollisimman hmmmm..... minkähän sanan nyt tähän pätkäisisin,
      vaikkapa tahdikkaasti. olkoot niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe