Katrium oy

.....

Onko jollakin kokemuksia (esim. kesätyö) Fuengirolassa ja Tallinnassa toimivasta Katrium oy:sta?

6

4539

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1111222222

muutama linkki alaspäin,siellä pitkä ketju!!!

• ex-harjoittelija

Itse työskentelin yrityksessä hetki sitten, ja lopetin.
      Syitä:
      - puhelinmyynnin / puhelinhaastattelujen tekeminen 3 kk ajan, ei mielestäni tarjoa tarpeeksi haastetta (käytännössä mitään muuta ei ole tarjolla)
      - epäeettinen yritys. mm. käteisen pyörittely hieman pistää miettimään
      - lomaa ei saa jos et tee ylitöitä, ja ruokatunteja kytätään minuutilleen (ajoissa pitää tietty olla mutta hei: kyseessä kuitenkin ILMAINEN harjoittelu) ("ruokatunti alkaa kun nousette tietokoneen edestä")
      - työntekijöiden virheistä rankaistiin harjoittelijoita ("kaikki jää tänään ylitöihin..")

Muutamat koulut jo lopettaneet yhteistyön yrityksen kanssa, koska täyttä opiskelijoiden hyväksikäyttöä. Toivottavasti kertoo tarpeeksi..

En suosittele kenellekkään - moni olisi halunnut lopettaa mutta koska tarvitsi harjoittelun pisteet, kun muutakaan ei löytynyt.

Onnea kaikille oikeiden harjoittelupaikkojen löytämiseksi :)

• 007 700

Ne on noi aurinkorannikon suomipuljut samanlaisia huijari yrityksiä kaikki. Suurin osa niiden päälliköistä on karannut sinne verottajaa ja pollaria pakoon. Yrityksensä laittavat pystyyn paikallisten konnakamujen opastuksella ja monesti myös rahoituksella.

• Kalla ja Pedro
    • Anonyymi

on orjapiiskuri työpaikka. paska palkka.
      en suosittele.

Kumma kun on vielä edes pystyssä vaikka niin tiheään tahtiin heittävät työntekijöitä pihalle.

• Anonyymi

Laiton firma. Pitäis ihan viranomaisille ilmoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe