Antaako pankit autolainaa 18 vuotiaalle opiskelijalle? Jos kuitenkin käy opiselujen ohella töissä. Mitkä on ehdot?
Lainaa 18 vuotiaalle?
8
937
Vastaukset
- Ja ei
Toisille antaa ja toisille ei.
Jos on riittävät, SÄÄNNÖLLISET tulot, ja on VAKINAISESSA työsuhteessa, niin kyllähän pankit rahaa antaa.
Mutta jos on opiskelia, jolla ei ole SÄÄNNÖLLISIÄ, riittäviä tuloja, niin tuskinpa.
Pankkia kiinnostaa, että sinulla on riittävät tulot lainan hoitamiseksi, elämisen lisäksi.
Ja jos vielä olet miespuolinen, niin olisi hyvä, että intti olisi käyty. - tyhmää tehdä velkaa
Kannataa vaan koittaa elää ilman velkaa, auto on niin huono velankohde epäsäännöllisille ja vielä pienillä tuloilla. Velkaisessa autossa olisi hyvä olla myös täysvastuuvakuutus joka kohtuuttoman kallis liikennevakuutuksen lisäksi. Uudet vakuutukset on sitten järjettömän kalliita ilman ponuksia, joka kannattaa myös huomioida.
Opintolainaa tietysti kannattaisi ottaa jos saa, korot maksaa opiskelua-ajalta valtio ainakin osittain. Ainoa vaan siinäkin, sitten kun tulee maksun ajat on auto jo täysin loppu ja raha huvennut taivaan tuuliin.
Rahaa ei voi säästää, mutta velkaa pystyy maksamaan. Olen aina ihmetellyt tuota ajattelumallia.- opiskelija2010
Totta tuokin, auto vaan pakollinen, että pääsee töhin kulkemaan. Palkka liikkuu 1000-1300e paikkeilla niin luulisi lainaa myönnettävän? Oppisopimus koulutuksessa olen ja sen lisäksi teen viikonlopputöitä. Kaiken jären mukaan mitään suuria esteitä lainalle siis ei ole..
- edes opiskelijana
opiskelija2010 kirjoitti:
Totta tuokin, auto vaan pakollinen, että pääsee töhin kulkemaan. Palkka liikkuu 1000-1300e paikkeilla niin luulisi lainaa myönnettävän? Oppisopimus koulutuksessa olen ja sen lisäksi teen viikonlopputöitä. Kaiken jären mukaan mitään suuria esteitä lainalle siis ei ole..
jos kerran olet oppisopimuskoulutuksessa. Eikä mitkään amistasoiset koululaiset ole vielä mitään opiskelijoita vaan koululaisia.
- aaaaaaaaaasd
opiskelija2010 kirjoitti:
Nyky-Suomessa 1300 ei ole juuri minkäänlainen palkka. Vähän reilun parin tonnin kuukausipalkallakin tuntuu, ettei millään riitä. Vuokraan hupenee 680 euroa kk ja sähkölaskut ja bonareillakin menee vakuutukseen ja kaskoon kuutisensataa vuodessa. Siihen bensat, huollot, verot...
- EI TÄÄLTÄ
VAIN JA AINOASTAAN PANKISTA
- huanita s
Hae opintolainaa.
- hessu855
Näyttää antavan, mutta ei saa olla liian kallis peli http://www.autolainaa.fi/autolainaa-18-vuotiaalle/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653442Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282990- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 121424
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822