Dodii

Tässä olisi ollut tarjolla hyvää likööriä, sellaista makeaa ja pehmeän makuista, mutta taidan juoda aivan itse kun ketään muita ei näy paikalla. Tämä pullo on muuten tuotu englannista tuliaisina ja on kuulemma jonkun perinteikkään pientislaamon omaa tuotantoa. Hyvää tämä on, uskokaa pois vaan. *maistelee*
Tuossa etiketissä on vihreä paperi ja siinä kultaisilla koho kirjaimilla sanotaan jotenkin näin: Liguer and Sherry princes produktion Souht Wales. Hieno on nimi ja on pullokin tosi upea ja olen aivan varma että kuninkaallisetkin lipittävät tätä laatu tuotetta. Eikös se kuningatar ole pitänyt aina kiinni perinteistä ja joka ehtoo siemaissut lasillisen sherryä, ihan vaan lääkkeeksi pikku köhää karkoitellen.
Kuulemma hintaa tälle pullolle tuli 7 puntaa, joten eikös tämä ole aika tyyristä?

28

323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännästi tämä maku antaa sellaisen pehemän potkaisun. Ei liian rajun, vaan just sellaisen sopivan jonka jäkeen on pakko lipaista huulia. Tuossa kristallimukissa on vielä puolet juomatta ja ajattelin laittaa pari jäänpalaa sekaan. Tiedä sitten kun tuo jää vähän sulaa, niin väljentääkö se makua vaiko ei. Tällä mun hörppimis tahdilla aivan varmana ehtii jäät sulaa kokonaan, siksi laitankin vain yhden palasen ensalkuun.

• pirpzuzeiccu

keittelin kaurapuuroa. On muuten sairaan hyvää.. Ostin tuossa taannoin yhdestä marketista ton pakkauksen, eikä maksanu ku about 0,76 euroa! Hienostuneen pehmeä maku. Merkki on Nalle (ent. Aamuhyvä). Että näin.. Miellyttävän ihanaa iltaa vaan sullekin, moro.

• Iltaa vaan sullekkin. Kai pistät puuroon voisilmän sulamaan, ei se muuten maistu miltään.

• mullekkin. Jäikös sitä yhtään? Soo soo ei jäitä sellaisiin herkkuihin sovi laittaa.
      Lopputulos likimain sama kuin olueen laittaisi jäitä!! Että tällaistakin nähty :o

• Ei sitä jäänyt kuin helmi pullon pohjalle. Mutta seuraavalla kerralla varaan sen verran juotavaa että saan palstaneidit pikku huppeliin. Mukavahan se on sitten nähdä kuinka villiksi heittäydytte täällä;)

Kyllä se jää sopii likööriin, riittää kun laittaa vain pari palaa niin jäähdyttää sopivasti juomaa. Varsinkin kuumina kesäiltoina jää on ehdoton juttu.

• BBB ejk.
        Waffe kirjoitti:

Ei sitä jäänyt kuin helmi pullon pohjalle. Mutta seuraavalla kerralla varaan sen verran juotavaa että saan palstaneidit pikku huppeliin. Mukavahan se on sitten nähdä kuinka villiksi heittäydytte täällä;)

Kyllä se jää sopii likööriin, riittää kun laittaa vain pari palaa niin jäähdyttää sopivasti juomaa. Varsinkin kuumina kesäiltoina jää on ehdoton juttu.

tai oikeastaan jo päivää :)

Illalla Zone kehui kovasti Braastad V.S.O.P:n pehmeyttä, en kuitenkaan viitsinyt maistaa, olisi ollut helmiä sioille, sillä konjakit eivät maistu mun suussa.

Likööreistä maistuu mulle monet kermaliköörit, pehmeitä ja ravitsevia :)

• eikö olueen muka voi laittaa jäitä... :) Mä laitan useinkin, mikään oo niin pahaa kuin lämmin olut.

• BBB ejk. kirjoitti:

tai oikeastaan jo päivää :)

Illalla Zone kehui kovasti Braastad V.S.O.P:n pehmeyttä, en kuitenkaan viitsinyt maistaa, olisi ollut helmiä sioille, sillä konjakit eivät maistu mun suussa.

Likööreistä maistuu mulle monet kermaliköörit, pehmeitä ja ravitsevia :)

En taida koskaan edes maistanut huonoa likööriä. Tokkopa sellaista edes on, ei ainakaan kukaan ole haukkunut jotain merkkiä.

• Waffe kirjoitti:

En taida koskaan edes maistanut huonoa likööriä. Tokkopa sellaista edes on, ei ainakaan kukaan ole haukkunut jotain merkkiä.

Cointreau on tosi pahaa ihan itekseen, mutta esim kermaliikörin terästykseen se käy vallan mainiosti ;)

VanaTallinn on likööri mistä tykätään tehdä kahviplöröt.

• TaikisN kirjoitti:

eikö olueen muka voi laittaa jäitä... :) Mä laitan useinkin, mikään oo niin pahaa kuin lämmin olut.

kun kerroit juoneesi Jerkkua kuuman veden kanssa, mutta että olueen jäitä!!!! apua mikä pyhäinhäväistys, ellei kyseessä ole ollut joku lapin kulta tai muu oluen nimeä virheellisesti käyttävä diureetti.

• Waffe kirjoitti:

Ei sitä jäänyt kuin helmi pullon pohjalle. Mutta seuraavalla kerralla varaan sen verran juotavaa että saan palstaneidit pikku huppeliin. Mukavahan se on sitten nähdä kuinka villiksi heittäydytte täällä;)

mahdollisuus on jäähdyttää. Laittaa juoma pakkaseen tai jääkaappiin, hö :)

Miksi muuten jätetään usein se helmi pohjalle? Onko taustalla sadunomainen toive? Liköörijuuri :D

• TaikisN kirjoitti:

eikö olueen muka voi laittaa jäitä... :) Mä laitan useinkin, mikään oo niin pahaa kuin lämmin olut.

vain yksi pullo kerrallaan sieltä jääkaapista ja juoda se, eikä seisottaa sitä helteisenä kesänä vatimallisessa lasissa :)

ps. kerran nuorena yritetty juoda kihisevän lämmintä olutta, mutta yrityksesi jäi. Ei siltikään tullut mieleen jääpalat!!

• BonnieBonBon kirjoitti:

kun kerroit juoneesi Jerkkua kuuman veden kanssa, mutta että olueen jäitä!!!! apua mikä pyhäinhäväistys, ellei kyseessä ole ollut joku lapin kulta tai muu oluen nimeä virheellisesti käyttävä diureetti.

varsinainen poropeukalo juomien käsittelyssä :) No, en mä aina paa jäitä olueen, vain kuumalla kelillä.

• sitä on sitten juopoteltu illalla oikein kuninkaallisen liköörin seurassa. Liköörit on hyviä maisteltavaksi,herkuteltavaksi. Mun suosikeihin kuuluvat kermaiset ja toffeiset paksut liköörit jotka ovat kuin karamelliä :)

• Kerrankos minä täällä sivumyötäisessä olen, joten tämä ei ihan äkkiä toistu.:)

• Waffe kirjoitti:

Kerrankos minä täällä sivumyötäisessä olen, joten tämä ei ihan äkkiä toistu.:)

palstalle syntyisi jos koko porukka olis yhtäaikaa koolla.....laitamyötäisissään :) Voisi olla seuraava aamuna sensuurin aika. Mä olen oppinut varomaan kirjoittelemista palstalle silloin kun oon nautiskellut....sen yhden illan jälkeen *nauraa*

• TaikisN kirjoitti:

palstalle syntyisi jos koko porukka olis yhtäaikaa koolla.....laitamyötäisissään :) Voisi olla seuraava aamuna sensuurin aika. Mä olen oppinut varomaan kirjoittelemista palstalle silloin kun oon nautiskellut....sen yhden illan jälkeen *nauraa*

Kerrankos sitä tulee innostuttua ja sehän on ihan luonnollista. Nyt jälkeenpäin sinäkin saat muistella sitä yhtä iltaa hymyissäsuin, joten kokemus oli varmaan miellyttävä kaiken kaikkiaan.:)

Et sentään silloin joutunut tekemään itsesensuuria, vai miten se lopulta meni?:))

• Waffe kirjoitti:

Kerrankos sitä tulee innostuttua ja sehän on ihan luonnollista. Nyt jälkeenpäin sinäkin saat muistella sitä yhtä iltaa hymyissäsuin, joten kokemus oli varmaan miellyttävä kaiken kaikkiaan.:)

Et sentään silloin joutunut tekemään itsesensuuria, vai miten se lopulta meni?:))

joutunut jälkeenpäin poistelemaan viestejäni ja palstailuiltahan oli kaikenkaikkiaan hyvinkin hauska. Etenkin senjälkeen kun eräs puska tuli tarjottelemaan vanhallepiialle kynttilää... *nauraa* Aivankuin olisi ollut mustasukkaisuutta ilmassa. :D

• TaikisN kirjoitti:

joutunut jälkeenpäin poistelemaan viestejäni ja palstailuiltahan oli kaikenkaikkiaan hyvinkin hauska. Etenkin senjälkeen kun eräs puska tuli tarjottelemaan vanhallepiialle kynttilää... *nauraa* Aivankuin olisi ollut mustasukkaisuutta ilmassa. :D

Ehkä joku tosiaan oli jäänyt huomiota vailla ja vähän oli katkera. Mistä näitää tietää, mutta muistan sen illan oikein hyvin.:D

• Eikös liköörit ole hemmetin makeita?Melkeen siinä juodessa liimautuu huulet kiinni...Kirkasta sen olla pitää ja sekin vaan vähän laimennettuna..:))

Useimmt noi liköörit ja viski-ja konjakkipullot on vaan hienoja kattella.Sisältö on tappavaa..ainakin mulle...:))

Painaako kankkunen?Koputtaako päätä?Kävikkö halaamassa veskipönttöä? ;)

• humahtaa päähän kuin metrinen halko, ei sellaista uskalla juoda :)

• Olo on kuin ruhtinaalla ja mitään en ehtinyt hölmöilemään täällä tai missään muuallakaan. Eli moraalinenkin olo on erinomainen, vaikka eilen mielessä välähti vaikka mitä mielitekoja, pystyin silti ja siitä huolimatta keräämään itseni. Nolohoan se olisi tänne tulla ja selitellä etten sitä tai tota nyt ihan kirjaimellisesti tarkoittanut.

Kyllä sää tiedät kun välillä innostuu ja tulee sanottua jotain seuraavana päivänä kaduttavaa. Ja vaikka likööri saa huulet toisiinsa kiinni, mutta näppis silti saattaa laulaa mitä tahansa arveluttavaa;)

• TaikisN kirjoitti:

humahtaa päähän kuin metrinen halko, ei sellaista uskalla juoda :)

se,jos litrakaupalla vetäsee..:)) Mulle vaan passaa paremmin toi kirkas..tai oikeestaan siitä toi Smirre..Pölähtää päähän pienin tikkuaskelin,nii saa jäädä halot liiteriin..;))

• Waffe kirjoitti:

Olo on kuin ruhtinaalla ja mitään en ehtinyt hölmöilemään täällä tai missään muuallakaan. Eli moraalinenkin olo on erinomainen, vaikka eilen mielessä välähti vaikka mitä mielitekoja, pystyin silti ja siitä huolimatta keräämään itseni. Nolohoan se olisi tänne tulla ja selitellä etten sitä tai tota nyt ihan kirjaimellisesti tarkoittanut.

Kyllä sää tiedät kun välillä innostuu ja tulee sanottua jotain seuraavana päivänä kaduttavaa. Ja vaikka likööri saa huulet toisiinsa kiinni, mutta näppis silti saattaa laulaa mitä tahansa arveluttavaa;)

kyllä sen,miltä tuntuu kun on hölmöilly...:)))

Onneks mä en käy koneella,jos oon joskus jotaki maistellu.Saisin kyllä pitää itteni piilossa viikkokausia.En kehtais ees tulla pyytelemään anteeksi..:DD

• mii-su kirjoitti:

kyllä sen,miltä tuntuu kun on hölmöilly...:)))

Onneks mä en käy koneella,jos oon joskus jotaki maistellu.Saisin kyllä pitää itteni piilossa viikkokausia.En kehtais ees tulla pyytelemään anteeksi..:DD

sut pitäis kyllä joskus saada koneelle maisteissasi, olis hauska nähdä millaista tekstiä tulee :)

• TaikisN kirjoitti:

sut pitäis kyllä joskus saada koneelle maisteissasi, olis hauska nähdä millaista tekstiä tulee :)

Elä yllytä hullua..;)))))

• TaikisN kirjoitti:

Veit sanat suustani:) nimittäin haluan silloin olla paikalla näkemässä kuinka villiksi Miisu heittäytyy;)

• raivosta raitis!

Halpaa kamaa:) 7 puntaa...onko 10 euroa? Pääasia jos on hyvää. Mutta ei niin hyvää ettei sanotuksi saa, koska pääsit kuitenkin sanomaan:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      7167
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4363
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      24
      3845
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      188
      3479
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2527
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2485
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2142
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      26