Miltä näyttää tekemäni työhakemus, parantamisen varaa? mitä lisättävää ? :
Juppe Juppenen HAKEMUS
Mukulantie 7474 18.4.2010
2222 Kalkkarokäärme
Puh: 050122121
Pave Paukkulaari, Leikkikalu Oy
Tietokonekatu 350
88900 Lappi
LEIKKIKALU HARJOITTELIJA
Olen Juppe Juppenen, 35-vuotias opiskelija lapista ja opiskelen xxxxx xxxx suuntautumisvaihtoehtona xxx . Olen myös valmistunut xxx vuonna 2006. Haen leikkikaluharjoittelijaksi. Sain tietää avoimesta tehtävästä xxxxx ja kiinnostuin heti nähdessäni ilmoituksen.
Työkokemusta minulla on eniten xxxx . Olen valvonut ja xxxx sekä tehnyt xxxxa. xxxxxx olen saanut myös paljon kokemusta xxxx tehtaalta. Tärkeää kokemusta sain ensimmäisestä työpaikastani jossa tein xxxx, xxx,xxxx sekä xxxxx. Viimeisimmässä työpaikassa olin harjoittelijana xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx .Uskon että moniosaaminen on vahvuutta.
Opiskelussa on painopisteenä sopivassa suhteessa xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx , xxxxxx sekä muuta tärkeää josta on hyötyä työelämässä.
Minua kiinnostaa tulla xxxxxx töihin koska xxxxxxx ja niiden toiminta kiinnostavat minua ja koulutukseni on alaa lähellä. Myös käytönvalvonta sekä lxxxxxxxxxxx xt kiinnostavat erityisesti.
Olen rauhallinen ja mukava persoona, asetan työt asioiden edelle. Vahvuuksiani ovat pitkäjänteisyys ja xxx-taidot, reippaus ja omaaloitteisuus. Haluan oppia uutta ja teen töitä asioiden eteen. Voin tulla mielelläni kertomaan lisää mahdolliseen haastatteluun.
Ystävällisin terveisin,
Juppe Juppenen
Liitteet: Ansioluettelo
Työhakemusmalli
4
1370
Vastaukset
- ljjlfjfjdfg
positiivinen hakemus. Hyvä. Muutama kirjoitusvirhe - esim. otsikko, vai mitä on leikkikalu harjoittelija.
Ihan hyvä! Miellyttävä ja nopea lukea - jättää positiivisen jälkimaun! - täkyä veteen
LEIKKIKALU HARJOITTELIJA
Olen Juppe Juppenen, 35-vuotias opiskelija lapista ja opiskelen xxxxx xxxx suuntautumisvaihtoehtona xxx . Olen valmistunut xxx vuonna 2006. Haen leikkikaluharjoittelijaksi. Sain tietää avoimesta tehtävästä xxxxx ja kiinnostuin heti nähdessäni ilmoituksen.
Työkokemusta minulla on eniten xxxx . Olen valvonut ja xxxx sekä tehnyt xxxxa. xxxxxx olen saanut myös paljon kokemusta xxxx tehtaalta. Tärkeää kokemusta sain ensimmäisestä työpaikastani jossa tein xxxx, xxx,xxxx sekä xxxxx. Viimeisimmässä työpaikassa olin harjoittelijana xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx .Olen varma että moniosaamiseni hyödyttäisi teitä.
Opiskelussa on painopisteenä sopivassa suhteessa xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx , xxxxxx s josta on hyötyä työelämässä.
Olen erittäin kiinnostunut hakemastanne työstä,koska xxxxxxx ja niiden toiminta kiinnostavat minua ja koulutukseni soveltuu hakemaanne tehtävään erinomaisesti.Myös käytönvalvonta sekä lxxxxxxxxxxx xt kiinnostavat erityisesti.
Olen aloitteellinen ja sosiaalinen persoona, hoidan työni tunnollisesti. Vahvuuksiani ovat pitkäjänteisyys ja xxx-taidot, reippaus ja oma-aloitteisuus. Pidän haasteista ja teen kaikkeni saavuttaakseni asetetut tavoitteet. Tulen mielelläni kertomaan lisää itsestäni ja osaamisestani.
Toivottavasti tapaamme pian työpaikkahaastattelussa !
Parhain terveisin - ajatus ...
Laittaisin jo ensimmäiseen kappeleeseen jotain siitä, miksi haet ko. paikkaa. Sellaiseksi ei riitä, että paikka on auki, vaan MIKSI siitä kiinnostuit. Tämän lisäksi kannattaa harkita useita kohtia poimittavaksi "täkyä veteen" -kirjoittajan viestistä.
- ^^^
Samaa mieltä edellisen kanssa.
Tää lause on niin sensuroitu, että siitä on vähän vaikea sanoa, onko se oleellinen/hyödyllinen hakemasi työn kannalta!! :D
"Opiskelussa on painopisteenä sopivassa suhteessa xxxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx , xxxxxx s josta on hyötyä työelämässä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713