Eli kumpi sarja on parempi, Frank provost vai TRESemme? Molempia on markkinoitu kampaamolaadulla edulliseen hintaan. Itselläni on melko lyhyet vaaleat värjäämättömät hiukset. Kiitos kaikille jotka jaksaa vastata =)
Frank Provost Vs. TRESemme
17
4923
Vastaukset
- eikumpikaa
molemmat on kyllä aika silikoonia täynnä olevia että en suositelisi kumpaakaan. silikoni nimittäin tukkii hiusuomuja ja pitkällä käytöllä pilaa hiuksesi. jos haluaa hoitaa hiuksensa hyvin kannattaa satsata laatuun:)
- .........
Onko muka silikonia? Itselläni on silikoniallergia enkä kuitenkaan saa Fran Provostista mitään oireita?? Tresemmeä en ole vielä kokeillut. Mutta kun on kerran täynnä silikonia, kerrohan minkä nimistä tämä silikoni on kun en löysä sitä tuolta pullon kyljestä?
- Väärin!
......... kirjoitti:
Onko muka silikonia? Itselläni on silikoniallergia enkä kuitenkaan saa Fran Provostista mitään oireita?? Tresemmeä en ole vielä kokeillut. Mutta kun on kerran täynnä silikonia, kerrohan minkä nimistä tämä silikoni on kun en löysä sitä tuolta pullon kyljestä?
Ei se silikoni voi tehdä mitään pahaa!!!
- Oikein!
Väärin! kirjoitti:
Ei se silikoni voi tehdä mitään pahaa!!!
Kyllä silikoni voi tehdä mitään pahaa!
- Kertokaa nyt
Oikein! kirjoitti:
Kyllä silikoni voi tehdä mitään pahaa!
Millä nimellä se silikoni on pullon kyljessä?
- jk
Kertokaa nyt kirjoitti:
No mistäs sen voi tietää millä nimellä kyseisessä tuotteessa on silikoni vai millään, kun ei ole mitään tietoa siitä, mitä siinä ainesosaluettelossa on.
- .........
Kertokaa nyt kirjoitti:
silikonit ovat päätteillä -cone, ja sitten oli vielä joku toinen (xone? :D)
niitä voi kysyä ammattilaisilta tai soittaa shampoon etiketissä olevaan numeroon, näin ainakin itse varmistan, kun nimet "naamioidaan" niin, ettei tavallinen kuluttaja ymmärrä niistä mitään.
Eihän silikonissä sinänsä mitään haittaa ole, jos käyttää välillä syväpuhdistavaa shampoota, joka pesee silikonikerroksen pois. Tosin itse olen erittäin allerginen silikonille, ja yritän välttää sitä kuin ruttoa, koska muuten päänahkani ja niskani ovat täynnä punaista erittäin kutiavaa näppyläihottumaa. :( - mmmm..
......... kirjoitti:
silikonit ovat päätteillä -cone, ja sitten oli vielä joku toinen (xone? :D)
niitä voi kysyä ammattilaisilta tai soittaa shampoon etiketissä olevaan numeroon, näin ainakin itse varmistan, kun nimet "naamioidaan" niin, ettei tavallinen kuluttaja ymmärrä niistä mitään.
Eihän silikonissä sinänsä mitään haittaa ole, jos käyttää välillä syväpuhdistavaa shampoota, joka pesee silikonikerroksen pois. Tosin itse olen erittäin allerginen silikonille, ja yritän välttää sitä kuin ruttoa, koska muuten päänahkani ja niskani ovat täynnä punaista erittäin kutiavaa näppyläihottumaa. :(Moi! noita silaria on myös kampaamo shampoissa . aika vähän on olemassa shampoita ja hoitoaineita missä ei olisi silikonia
- mutta...
mmmm.. kirjoitti:
Moi! noita silaria on myös kampaamo shampoissa . aika vähän on olemassa shampoita ja hoitoaineita missä ei olisi silikonia
Kampaamon tuotteissta on yleensä silikonia joo, mutta sitä on olemassa KAHDENLAISTA. Luonnonsilikonia ja "tehtyä"silikonia. Ja muistaakseni tämä luonnosta peräisin oleva on sitä huonompaa, eli joka tukkii ja pilaa hiuksen, kun taas se toinen eli tekemällä tehty taisi olla hyvää joka liukenee pois eikä jää hiukseen. Eli oli kummin päin vaan, niin kampaamon tuotteissa on sitä hyvää silikonia ja kaupan sitä huonompaa. Ja vaikka kuinka pesisit syväpuhdistavalla, niin ei välttämättä lähde kaupan tuotteista tullut silikoni pois...
Että kyllä sitä kannattaa kampaamo laatuun satsata. Eikä se loppujen lopuksi kovin kallista ole. 250ml Bonacure shampoo jota ei plajon tarvi kerralla laittaa, maksaa 10 euroa, kun taas joku Tresemme 500ml mitä pitää laittaa puolet enemmän kerralla kuin esim BC, maksaa joku 7,90 euroa. Saattaa ehkä muutaman pesun kauemmin kestää joku Tresemme, mutta siinä saa hiukset pilalle joka saattaa jossain vaiheessa vaikuttaa esim värjäämiseen.
Että kannattaa miettiä kumpaa haluaa, halpaa shampoota vai hyvät hiukset... - badhairday112
mutta... kirjoitti:
Kampaamon tuotteissta on yleensä silikonia joo, mutta sitä on olemassa KAHDENLAISTA. Luonnonsilikonia ja "tehtyä"silikonia. Ja muistaakseni tämä luonnosta peräisin oleva on sitä huonompaa, eli joka tukkii ja pilaa hiuksen, kun taas se toinen eli tekemällä tehty taisi olla hyvää joka liukenee pois eikä jää hiukseen. Eli oli kummin päin vaan, niin kampaamon tuotteissa on sitä hyvää silikonia ja kaupan sitä huonompaa. Ja vaikka kuinka pesisit syväpuhdistavalla, niin ei välttämättä lähde kaupan tuotteista tullut silikoni pois...
Että kyllä sitä kannattaa kampaamo laatuun satsata. Eikä se loppujen lopuksi kovin kallista ole. 250ml Bonacure shampoo jota ei plajon tarvi kerralla laittaa, maksaa 10 euroa, kun taas joku Tresemme 500ml mitä pitää laittaa puolet enemmän kerralla kuin esim BC, maksaa joku 7,90 euroa. Saattaa ehkä muutaman pesun kauemmin kestää joku Tresemme, mutta siinä saa hiukset pilalle joka saattaa jossain vaiheessa vaikuttaa esim värjäämiseen.
Että kannattaa miettiä kumpaa haluaa, halpaa shampoota vai hyvät hiukset...mä oon käyttäny tota tresemmen shampoota ja hoitoainetta. hiukset pesun jälkeen ihanan pehmeät ja kiiltävät. johtuuko se just siitä silikonista?
en halua pilata hiuksia kyllä! suositelkaa sit jotain missä ei olis pahaa silikonia! :)
mulla pitkät hiukset, joten sais olla jotain mikä tuuheuttais, eli ei menis letti päätä myöten..
tota toista en oo edes kokeillu viel.. ennen tresemmeä käytin panthene proV aineita.. - saatana!
badhairday112 kirjoitti:
mä oon käyttäny tota tresemmen shampoota ja hoitoainetta. hiukset pesun jälkeen ihanan pehmeät ja kiiltävät. johtuuko se just siitä silikonista?
en halua pilata hiuksia kyllä! suositelkaa sit jotain missä ei olis pahaa silikonia! :)
mulla pitkät hiukset, joten sais olla jotain mikä tuuheuttais, eli ei menis letti päätä myöten..
tota toista en oo edes kokeillu viel.. ennen tresemmeä käytin panthene proV aineita..Jos kaupan tuotteen INCI listassa lukee "Dimethicone" ja kampaamon tuotteessa lukee "dimethicone" niin se ON JUURI SAMA AINE!!!!!!!!!!! Riippumatta siitä mistä sen ostaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ilta-Sanoma
saatana! kirjoitti:
Jos kaupan tuotteen INCI listassa lukee "Dimethicone" ja kampaamon tuotteessa lukee "dimethicone" niin se ON JUURI SAMA AINE!!!!!!!!!!! Riippumatta siitä mistä sen ostaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/kauneus.asp?id=2083863
"Kallis hinta ei aina ole korkean laadun tae. Tämä pätee myös hiustuotteiden kohdalla." - Ilta-Sanoma
Ilta-Sanoma kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/kauneus.asp?id=2083863
"Kallis hinta ei aina ole korkean laadun tae. Tämä pätee myös hiustuotteiden kohdalla."Äsh, eipäs toiminutkaan. Tässä tule uusi linkki.
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/kauneus.asp?id=2083863 - Ilta-Sanoma
Ilta-Sanoma kirjoitti:
Äsh, eipäs toiminutkaan. Tässä tule uusi linkki.
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/kauneus.asp?id=2083863kopioin sitten tekstin : "Kallis hinta ei aina ole korkean laadun tae. Tämä pätee myös hiustuotteiden kohdalla.
Kotimainen Four Reasons -sarja lupaa tuotteidensa vetävän laadultaan vertoja kalleimmillekin kampaamotuotteille. Siitä huolimatta tuotteita ei ole hinnalla pilattu: kaikki tuotteet maksavat vain 8,90 euroa.
Plussana tulevat vielä kylpyhuonetta piristävät, hauskannäköiset pullot.
Värjätyille hiuksille sarjasta löytyvät Color-tuotteet, jotka säilyttävät värin kirkkaana, lisäävät kiiltoa ja vähentävät sähköisyyttä. Color-shampoo ja -hoitoaine sopivat päivittäiseen käyttöön ja Color mist -hoitosuihketta voi käyttää pesukertojen välillä kampauksen kohentamiseen. Kaikissa tuotteissa on UV-suoja." - niinn
Ilta-Sanoma kirjoitti:
kopioin sitten tekstin : "Kallis hinta ei aina ole korkean laadun tae. Tämä pätee myös hiustuotteiden kohdalla.
Kotimainen Four Reasons -sarja lupaa tuotteidensa vetävän laadultaan vertoja kalleimmillekin kampaamotuotteille. Siitä huolimatta tuotteita ei ole hinnalla pilattu: kaikki tuotteet maksavat vain 8,90 euroa.
Plussana tulevat vielä kylpyhuonetta piristävät, hauskannäköiset pullot.
Värjätyille hiuksille sarjasta löytyvät Color-tuotteet, jotka säilyttävät värin kirkkaana, lisäävät kiiltoa ja vähentävät sähköisyyttä. Color-shampoo ja -hoitoaine sopivat päivittäiseen käyttöön ja Color mist -hoitosuihketta voi käyttää pesukertojen välillä kampauksen kohentamiseen. Kaikissa tuotteissa on UV-suoja."Korkea hinta ei ole aina laadun tae
- fsfsf
mutta... kirjoitti:
Että kannattaa miettiä kumpaa haluaa, halpaa shampoota vai hyvät hiukset...Bonacure on IHAN HIRVEETÄ! Selkä ja joka paikka aivan täynnä ihottumaa sen jälkeen. Formaldehydille olen allerginen, mutta en tiedä j ohtuko siitä vai mistä...
- jokuvaannn
ei niissä silikoonia ole. itse käytän TRESemme shampoota ja provostin hoitoainetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192198Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632