mikä maksaa converse-tennareissa?

tossuton

se pyöreä merkki tennarin pinnassako? samanlaiset vastaavat saa n 15e kaupasta vailla tuota merkkiä, ovatko paremmat jalassa kuin muut? en tajua

22

2225

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "vastaavat"

      15 egen tennarit kestää ehkä viikon, conssit kestää ainaski yhen kesän!

      • constar

        On ollut puolentusinaa converse-paria ja parikymmentä kopio-paria tuota tossua eikä kestävyys tai laatu tai mukavuus ole aidossa yhtään kympin kopiota parempi. Kaikissa repeää kangas pohjan liitoksesta ja pohjan ja reunan kumin liitos aukeaa. Jos tähden haluaa stä joutuu maksamaan...


      • Merkkihän se
        constar kirjoitti:

        On ollut puolentusinaa converse-paria ja parikymmentä kopio-paria tuota tossua eikä kestävyys tai laatu tai mukavuus ole aidossa yhtään kympin kopiota parempi. Kaikissa repeää kangas pohjan liitoksesta ja pohjan ja reunan kumin liitos aukeaa. Jos tähden haluaa stä joutuu maksamaan...

        Brändi on aina brändi ja sitä mieliessäsi joudut aina maksamaan enemmän, oli kyse sitten kumipohjalenkkareista tai maitopurkista.


      • asdfghjklikujyhgfds
        constar kirjoitti:

        On ollut puolentusinaa converse-paria ja parikymmentä kopio-paria tuota tossua eikä kestävyys tai laatu tai mukavuus ole aidossa yhtään kympin kopiota parempi. Kaikissa repeää kangas pohjan liitoksesta ja pohjan ja reunan kumin liitos aukeaa. Jos tähden haluaa stä joutuu maksamaan...

        Ostin noin 4 vuotta sitten 25 € -tennarit, jotka hajosivat heti n. puolen vuoden jälkee. Sen jälkeen ostin kunnon converse-tennarit, jotka vieläkin ovat hyvässä kunnossa (tietenkin ovat jo haalistuneet ja nuhjuiset).

        Tärkeintä on kuitenkin hoitaa kenkiä oikein. Kaalliimmatkin merkkikengät hajoavat, jos niitä käsittelee/hoitaa huonosti.


      • .....

        Joo, meillä samoja kokemuksia, olis voinu ostaa yhdet corverset tai kolmet halpikset, kun halpikset hajoaa kumminkin heti. Nyt ei kuitenkaan löydetty omalla kauppakierroksellamme enää sopivaa väriä ja kokoa (siis Converse) eli niistä on suosikkivärit jo menneet. Pumalla oli kiva varrellinen tossu, jossa oli hiukan pehmustettu sitä nilkan ympärystää, se kelpasi nyt.


      • Verse
        asdfghjklikujyhgfds kirjoitti:

        Ostin noin 4 vuotta sitten 25 € -tennarit, jotka hajosivat heti n. puolen vuoden jälkee. Sen jälkeen ostin kunnon converse-tennarit, jotka vieläkin ovat hyvässä kunnossa (tietenkin ovat jo haalistuneet ja nuhjuiset).

        Tärkeintä on kuitenkin hoitaa kenkiä oikein. Kaalliimmatkin merkkikengät hajoavat, jos niitä käsittelee/hoitaa huonosti.

        Kuinka hoidan Converseja?


    • owvndjru

      etteks te tajuu converse on trendikäs upea ja muita kenkiä parempi laatuinen

    • nike on paras

      Niken lenkkarithan kestävät paljon kauemmin kuin yhden kesän. Itselläni on -95 syksyllä hankitut Niket, ja ne ovat olleet kovassa käytössä ja vieläkin muuten ihan ehjät paitsi nauhat pitäisi vaihtaa. Kyllä lenkkareiden pitäisi kestää mitä vain.

    • I <3 CONVERSE

      MERKKI TIETENKIN mutta laatu on ehdottomasti parempi, feikit kuluu pohjista ja niistä irtoo ne nauhojen pideikkeet. Tietysti riippuu millaset feikit ostaa

    • 5+17

      Converset eivät ole lenkkarit vaan tennarit.
      Ne on tosi hyvän näköset ja niitä on joka lähtöön. Ne on myös hyvä laatuset ja kyllä ne nyt kauemmin kestää ku yhden vuoden

    • Clarie

      Varmaankin merkki, ovat todellakin huonot jalkaan, jos kävelee pitkään niillä, en tosin omista vastaavanlaisia 15 euron kenkiä, että osaisin sanoa ovatko niissä sama juttu, olen vaihtanut adidaksen samantyyppisiin kenkiin, ovat ihan pehmeät jalkaan, ja voi kävellä vaikka 20 km rasittamatta jalkoja.

      • Sepi...

        Johtuu varmaankin siitä, että ne on ns. street-kengät eivätkä mitkään kävelykengät... et kai sä lähde minkään toppatakin kanssa uimaakaan!?

        Anatomisestihan olisi parasta kävellä paljain jaloin...

        Teetkö paljonkin niitä 20 km:n lenkkejä Adduillasi? 8)


      • välikommentoija
        Sepi... kirjoitti:

        Johtuu varmaankin siitä, että ne on ns. street-kengät eivätkä mitkään kävelykengät... et kai sä lähde minkään toppatakin kanssa uimaakaan!?

        Anatomisestihan olisi parasta kävellä paljain jaloin...

        Teetkö paljonkin niitä 20 km:n lenkkejä Adduillasi? 8)

        Ai onko ne siis tehty vain pousailua varten? :D Hassua. No, minä ainakin kävelen kengilläni. Siis muillakin kuin lenkkikengillä. Kyllä siitäkin saattaa tulla monta kilsaa kun menee vaikka käymään kaupungilla ja syömässä ja puistossa tms ihan tavallista. Kesällä vielä lisäksi on kivampi kävellä, kuin että koko ajan hyppäisi julkisiin.


      • Hassua?
        välikommentoija kirjoitti:

        Ai onko ne siis tehty vain pousailua varten? :D Hassua. No, minä ainakin kävelen kengilläni. Siis muillakin kuin lenkkikengillä. Kyllä siitäkin saattaa tulla monta kilsaa kun menee vaikka käymään kaupungilla ja syömässä ja puistossa tms ihan tavallista. Kesällä vielä lisäksi on kivampi kävellä, kuin että koko ajan hyppäisi julkisiin.

        Ai, luuletko että ne on tehty jotain maratoneja varten? Totta vitussa niillä kävellään, nehän ovat kengät, mutta eiköhän kaikki valitse jotkin muut jalkineet 20 km:n lenkkejä varten...


    • Vastatkaa

      Kummat mun kannattais ostaa street tai jotkut varsilenkkarit vai sit tennarit?

    • lanwkda

      nimi maksaa, mutta omat converset kestävät myös korkeintaan aina 2kk , johtuu siitä, että en jaksa avata nauhoja kun ota kenkiä pois, ja silloin kangas kenkä repeää helposti :D

    • nappi1

      itse ostin juuri valkoiset korkeavartiset converset. Kyllästyin siihen, kun Prisman 20€
      halpikset hajosivat noin 2kk:dessa. Olin lukenut paljon siitä miten Converset kestävät monilla vuosia. Halusin siis myös itse kokeilla onko tämä totta.
      Luin jostain, että tennarit voi pestä ihan koneessa vain, ja halusin muutenkin valkoiset niin, päätin kuluttaa 80€ kenkiin. Isäni ei tietenkään ollut kovin iloinen, mutta kun kerran kengät oli jo ostettu ja äidiltä oli lupa ostaa omilla rahoilla niin mitäs hän on siihen, minulle sanomaan.

    • Converset kestävät paljon paremmin, kuin ne halpikset. Ja Converseja saa vaikka missä väreissä :)

    • :'D

      Miten päin helvettiä te oikein kävelette kun saatte kenkänne hajalle noin äkkiä? Minulla ovat halpistennaritkin kestäneet useamman vuoden :'D
      Ainoat converseni taas olivat käyttökelvottomat jo ensimmäisen kesän jälkeen.

      • Mietipä ite

        Eli osaat kävellä vain halpistennareilla? ;D


    • Anonyymi

      No en mä nyt heti väittäisi että itse Pyöreä merkki vaan lähinnä Conversen laadunvalvonta ja Itse laatu, se että ne on kestävät. Uskaltaisin väittää sen yhden asian että Converset saattavat kestää jopa 20-30 vuottakin jos oikein viimisen päälle hyvin varjelee ja käyttää niitä vain siisteissä paikoissa ja tilaisuuksissa, sekä huoltaa ja putsaa ne säännöllisesti.
      ei heittele, eikä ruttaa niitä miten sattuu, niin näin ollen Converset saattavat kestää ainakin sen pari vuosikymmentäkin.

      • Anonyymi

        Mulla on Converseja yli 150 paria, nii ei oo pelkoo, et ne heti menis piloille. :-)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe