Onko kukaan herkän ja kuivan ihon omaava käyttänyt karitevoita kasvoillaan???
Mitä olet käyttänyt tavallista karitevoita , entä oletko kokeillut melvitan soft karitevoita? Tuossa softissahan on hunajaa, arganöljyä,appelsiiniöljyä ym mukana.
Olen taas saanut tavallisilla apteekin rasvoilla naamani karmeeseen kuntoon, finnejä pukkaa vaikka ikää on jo hieman enemmän kuin normi teinillä . Kaikki kaupankin rasvat tekee samaa, nyt siitä suivaantuneena ajattelin kokeilla kerrankin jotain luonnonllista kosteutusta iholleni!!
Karitevoi ???
3
997
Vastaukset
- soft girl
kokeile ihmeessä karitevoita kasvoillesi, minulla itsellä tosi herkkä ja helposti punoittava iho enkä ole saanut karitevoista mitään reaktiota. Tavallisessa karitevoissa on luonnollinen uv-suoja ( 4-6 ), mikä on kuitenki riittänyt minun iholleni vaikka minun ihoni herkästi palaakin! Tuossa soft karitessa (melvitan ) tuo uv-suoja ei maahantuojan mukaan ole yhtä hyvää luokkaa, sen takia että siinä on muitakin aineita lisättynä. Tuossa softissa on ihana tuoksu,melkein vois syödäkkin sitä!! Itse laitan sitä yöksi, tavallista päiväksi näin aurinko aikaan!
Tuossa softissa oleva hunaja voi aiheuttaa herkästi punoittavalle ja allergiselle iholle reaktion, mutta kokeile varovasti! - kartitevoidetta
Inkuton shea butter karite voide ..
www.inkuto.com
täysin luonnontuote ja tuotto hyvään tarkoitukseen (tuotteen suomessa tekee yksi nainen , hankkii raaka aineet afrikasta ja tekee kaiken käsin, ilman mitään lisättyjä myrkkyjä. 100% natural ;)
Afrikkalaiset naiset ja ne jotka niitä tekevät, saavat hyvän korvauksen- karitevoidetta
tuo voide kuulema sis luonnon oman uv suojan... :)
jaa sen tuotteen tekee afrikkalainen nainen, tiedolla ja taidolla
mulla sitä voidetta on, ja lisäks sitä mustaa saippuaa (ks inkuto.com)
hyvin on toiminu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549