Ford Custom 1950

FordCustom

Osaatteko sanoa mitä tällaisesta vanhasta uskaltaa pyytää?
Auto lienee ihan kohtalaisessa kunnossa ikäisekseen...

8

1092

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shoebox

Niin paljon uskaltaa pyytää ku sielu sietää. Voi lopulta liikahtaa jollakin kolme tai nelinumeroisella summalla, "kohtalainen kunto" voi merkitä mitä tahansa eri silmillä (ihan lousku 40v seissyt tai OK katsastettu).. eli kuka tohon voi mitään tarkempaa sanoa muutaman sanan perusteella autoa näkemättä?

• FordCustom

Katsastettu on ja toimii. Ajettu viimeksi syksyllä.

• hyvä kello kuule!
        FordCustom kirjoitti:

Katsastettu on ja toimii. Ajettu viimeksi syksyllä.

vois saada jos jotakuta kiinnostaa.vaihdossa tulossa perunoita,polkypyörä,taskukello tai vaikka ehjä pesukone ym perinteisesti.näitähän riittää jotka yhä elävät vaihdantataloudessa....

• ..............
        hyvä kello kuule! kirjoitti:

vois saada jos jotakuta kiinnostaa.vaihdossa tulossa perunoita,polkypyörä,taskukello tai vaikka ehjä pesukone ym perinteisesti.näitähän riittää jotka yhä elävät vaihdantataloudessa....

jossakin 10000 paikkeilla.... lättäpää rokkaa :)

• Cady56
        .............. kirjoitti:

jossakin 10000 paikkeilla.... lättäpää rokkaa :)

Kannattaa katsoa nettiautosta mitä milläkin rahalla saa ja verrata sitten omaa autoa siihen - kymppitonnilla saa jo melko mielenkiintoista kalustoa... mutta tietysti jos välttämättä haluaa juuri sen Customin...

• vooortti

6000€. todennäköisesti siitä saa 4500€. itse ostin käyntikuntoisen pari vuotta sitten. 700€. kaikki osat oli ja siistiksi tekeminen maksoi noin 3000€.

• ...lehmät lentää

Ihan varmasti joo, pitää epäilemättä paikkansa.

• Pobedisti

Kannattaa ostaa mieluummin Pobeda, joka kuitenkin on tasan sama auto. Saat laadukkaammin tehdyn auton halvemmalla, kun ostat Pobedan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1231
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      788
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      732
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      26
      729
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      631
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe