Hei,
Olisiko kenelläkään kokemuksia kehän ruuhkaisimmista ajoista. Miten kannattaa työmatka ajoittaa (aamu ja ilta), kun joudun ajamaan kehä 1:n idästä länteen? Mikä olisi arvionne matkan kestolle vai olisiko parasta turvautua metron ja bussin yhdistelmään?
Milloin pahin ruuhka-aika Kehä1:llä
4
6425
Vastaukset
- Matkamies tiellä
Kumpaan suuntaan aamulla ja kumpaan illalla. Suosittelen ehdottomasti metroa ja bussia!
- wdohg
Ei ainakaan metrolla kannata matkustaa, koska Espoossa ei sellaista ole. Ruuhkat saattavat vaihdella ihan päivittäin. Ei siellä tarvita kuin muutama kuhnija, niin puolityhjäkin tie on tukossa.
- ruuhkassa istuja
Kiitos kommentista. Lähden aamuisin idästä länteen (6.30- 7.15 aikoihin matkaan) ja illalla (klo 15- 17 maissa) lännestä itään. Matkaa kokonaisuudessa lähemmäs 30 km eli autolla mentäessä koko kehä 1 päästä päähän päivittäin.
- 550
ruuhkassa istuja kirjoitti:
Kiitos kommentista. Lähden aamuisin idästä länteen (6.30- 7.15 aikoihin matkaan) ja illalla (klo 15- 17 maissa) lännestä itään. Matkaa kokonaisuudessa lähemmäs 30 km eli autolla mentäessä koko kehä 1 päästä päähän päivittäin.
jos pystyt aikaistamaan lähtöäsi molempiin suuntiin 1/2t,pääset heittämällä läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883