kaunistautukaa rumat naiset

Justus Ripatti

Luettuani edellisen aiheen viestejä, niin tuli mieleeni: kaunistautukaa rumat naiset!
Sille ei voi mitään että jos on synnynnäisesti ruma, mutta silti voi paljon tehdä.
-laihtukaa tai lihokaa
-käykää salilla ja jumppaassa, siis muokkaamassa vartaloa
-Hommatkaa hiulisäke, teille sopivat vaatteet ja meikki asianmtuntijan avulla
-treenaa ryhtiä ja kävelyä.
-korjauttakaa hampaanne ja valkaiskaa ne
-kehittäkää puhetyyliänne ja tapaa ilamsita asioita sekä elekieltä.

Näin saatte varmasti itsevarmuutta ja se on tärkein piirre kauneudessa itsevarma ihminen
on paljon kiinnostavampi.

LISÄKSI:

Opiskelkaa!!
Kannattaa kehittää itseään henkisesti, sillä älykkäämmät ja hyvässsä asemassa olevat naiset ovat seksikkäämpiä ja kiinnostavampia.
Treenatkaa lantiopohjalihaksia ja perehtykää miehen hyväilytekniikoihin.

Ja jos olet opiskellut ja hyvässä asemassa sinulla on rahaa korjauttaa jokin häiritsevä kasvojenpiirre tai duunata rinnat kuntoon.

Noihin kaikkiin asioihin teoriassa jokaisella normaali älyllä varustetulla naisella on mahdollisuus!!!

OTA SIIS ITSEÄSI NISKASTA KIINNI. TEE VAIKKA VUODEN TAVOITE , JOTTA ENSI KESÄKSI SINUSTA ...KARSEESTA TOUKASTA KUORIUTUU PERHONEN JA JOS EI PERHONEN, NIIN AINAKIN MIEHIÄ KIINNOSTAVA YÖKIITÄJÄ.

46

1365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksu nainen

Muuten ihan hyvä viesti, mutta ei naiset (ainakaan fiksut ja opiskelleet) tee noita asioita miehiä varten vaan ihan itseään varten!

• Pöksylöinen

Tukevilta naisilta on himokasta etsiä pikkuhousuja.

• Kertrud x

Ei vittu joku hiuslisäke? Laita ite tupee vaan päähän. Toiseksi niin luuletko että kaikilla on varaa hampaiden valkaisuun ja korjaukseen. Siis että opiskella sitä varten että olis varaa mennä rintakorjaukseen? Ootko nyt saatana ihan tosissas. Ei ihme että rumat masentuu, kun lukee tällaisia "elämänohjeita".

• 12-34-56

hiustenpidennyksiä, jotka ovat kyllä suht peruskamaa nuorten naisten keskuudessa. eivät ehkä kovin yleisiä, mutteivat mitään harvinaisuuksiakaan.

• Justus Ripatti

Kiitti, mutta en tarvitse tupeeta..ainakaan vielä. Mutta hommaan sen kyllä jos on pakko, sillä kallo on sen verran nolon mallinen.
        Mutta ihan tosiissani tarkoitin sitä että tässäkin asiassa voi olla oman onnensa seppä ainakin
        jossain määrin.
        Jos kerran kokee itsensä rumaksi ja se masentaa, niin eiku niskasta kiinni ja hommiin.

• Rumilusnainen

Olen tuon toisen ketjun aloittanut ruma nainen. Ja minua ei ainakaan leikkaukset auttaisi. Tulisin vain entistä pahoinvoivammaksi käytettyäni hirveästi rahaa leikkauksiin ja niiden selittelyyn esim. työkavereille, koska sen jälkeenkin olisin edelleen RUMA. Ei ole sellaisia leikkauksia, jotka pahimmat virheeni korjaisivat (kierosilmäisyys , huomattava kasvojen epäsymmetrisyys ja leuattomuus). Tai vähintään yhden korjatakseen pitäisi käydä lukuisissa erillisissä leikkauksissa. Se maksaisi ja siinä on komplikaatioriskit joka kerta, ja myös epäonnistumisen riski. Ja senkin jälkeen olisin edelleen ruma, koska minussa on niin paljon erilaisia kauneusvirheitä! Lisäksi olisin köyhä! Ruma ja köyhä, mietipä sitä.

Ja hiuslisäke tuhoaa omat hiukset sieltä alta. Oispa kiva miehen herätä vierestäni jos minulla ei ole tätä vähääkään tukkaa jäljellä mikä nyt on. Samoin jos rupean maskeeraamaan itseni teatterimeikeillä aivan tunnistamattoman näköiseksi (senkin osaan kyllä). Siinähän sitten mies ihmettelee, minne katosi se nainen jonka mukaan hän illalla lähti!

• Justus Ripatti

Ymmärrän kyllä huolesi, enkä ole mikään kauneusleikkauksein erityinen kannattaja, mutta kuulostat siltä että sinulle ne sopisivat kuin nenä ...tai siis kunnon leuka päähän.
        Monethan turhamaisuuttaan leikkelevät juttuja joita ei kukaan edes huomaa.

Kierosilmäisyyttä voi korjata leikkauksella ja laseilla.

Hiuspiennysten tielle kun lähtee, niin siellä pitää pysyä, mutta käynti asiansa osaavalla kampaajalla ja värianalyysissä vois myös auttaa, et löytäisit oikean tyylisi.

Kasvojen epäsymmetrisyys on paha, mut just sitä vois hiuksilla korjata.
        Leukaan löytyy kyllä implantti..sellainen jäi mm Michael Jacksonilta ihan ylimääräinen!
        Se olis se varsinainen ainoa leikattava juttu ja tuskin mikään kovin helposti pieleen menevä.

Sit paino sulle sopivaan kuosiin ja kivat kledjut sekä uudesta lookista tullut parempi mieli, niin kyllä alkaa setää kaatua!

• 33
        Justus Ripatti kirjoitti:

Ymmärrän kyllä huolesi, enkä ole mikään kauneusleikkauksein erityinen kannattaja, mutta kuulostat siltä että sinulle ne sopisivat kuin nenä ...tai siis kunnon leuka päähän.

Hiuspiennysten tielle kun lähtee, niin siellä pitää pysyä, mutta käynti asiansa osaavalla kampaajalla ja värianalyysissä vois myös auttaa, et löytäisit oikean tyylisi.

Leukaan löytyy kyllä implantti..sellainen jäi mm Michael Jacksonilta ihan ylimääräinen!
        Se olis se varsinainen ainoa leikattava juttu ja tuskin mikään kovin helposti pieleen menevä.

Sit paino sulle sopivaan kuosiin ja kivat kledjut sekä uudesta lookista tullut parempi mieli, niin kyllä alkaa setää kaatua!

Taidat olla nainen, kun tiedät noin paljon naisten kauneudenhoidosta.

• ............
        Justus Ripatti kirjoitti:

Leukaleikkauksessa on riskinsä: mm. se että tunto lähtee ja sen jälkeen valuukin aina kuola kun syö ruokaa. Kaunista!

• Miksi ihmeessä?

Että pääsisin jonkun pinnallisen kusipään patjaksi? Ei kiitos!

Sitä paitsi jos tuollainen kuvailemasi kaltainen nainen olisi, niin sehän joutuisi hakemaan ulkomailta tasoaan vastaavan miehen! Suomalaiset miehet kun pääosin on kaljamahaisia kaljuja idiootteja. Kuten sinä.

• hard on

Koska olet noin käärmeissäsi sun ilmeisesti pitäisi joskus päästä sinne patjaksi!

Ja eikö se just oikeasti ole tarkoitus. Minkä tähden sitä muuten haluaisi olla kaunis, kuin vastakkaista sukupuolta miellyttääkseen ja ehkä omaa kiusatakseen.
        Ilman sitä mukavaa ulkonäköä, kun ei irtoa sellaista miestä jonka haluaisit.
        Tuolla asenteella ainakaan sinä et sa muita kuin petolinnun perseen näköisiä jätkiä. Sorry!
        Parempaa fiilistä jatkossa.

• Mun omasta
        hard on kirjoitti:

Koska olet noin käärmeissäsi sun ilmeisesti pitäisi joskus päästä sinne patjaksi!

Ja eikö se just oikeasti ole tarkoitus. Minkä tähden sitä muuten haluaisi olla kaunis, kuin vastakkaista sukupuolta miellyttääkseen ja ehkä omaa kiusatakseen.
        Ilman sitä mukavaa ulkonäköä, kun ei irtoa sellaista miestä jonka haluaisit.
        Tuolla asenteella ainakaan sinä et sa muita kuin petolinnun perseen näköisiä jätkiä. Sorry!
        Parempaa fiilistä jatkossa.

mielestä mulla on komea ja ihana mies, eikä siitä kenenkään muun tarvitsekaan tykätä.

Enkä haluaisi kaunis, kuten jo sanoin, niin kauneus vetää kusipäitä puoleensa.

• Kuka nainen tekee kaiken tuon vaan sen takia että miehiä kiinnostaisi enemmän?
      Suattashan tuo aika tylsee olla loppupelissä jos kaikki naikkoset olis samanlaisia hiuslisäkkeellä, hampaiden valakasulla yms varusteltuja pakkauksia..
      Jos jotain miestä ei kiinnosta "ruma nainen" niin sillon ei kiinnosta, ei se ruman naisen vika oo vaan sen kuka sitä rumaa naista katsoo ja jättäs väliin myös tuollaset typerät listaukset siitä mitä kenenkin "ruman naisen" pitäs itselleen tehdä.. Ja hirveen mielelläni kattosin kuvan itse tuosta alottajastakin millanen Adonis siellä on xD

• Mänainen

Meehän ukko ite syömään silikoonia ja kehittämään puhetyyliäs! Ja samalla kun jumppaat niitä omia lantionpohjalihaksias,niin voisit suunnitella meneväs johonki kurssille,jossa opetellaan erottamaan tv:n muokkaama naisihanne tavallisista naisista.

• Justus Ripatti
        Mänainen kirjoitti:

Meehän ukko ite syömään silikoonia ja kehittämään puhetyyliäs! Ja samalla kun jumppaat niitä omia lantionpohjalihaksias,niin voisit suunnitella meneväs johonki kurssille,jossa opetellaan erottamaan tv:n muokkaama naisihanne tavallisista naisista.

Ei kai tässä kukaan ole tarkoittanut että omasta mielestään variksen pelättimen näköisestä naisesta saataisiin aikaiseksi joku TV:n trimmattu superpimu!

Kunhan saa itsensä siihen kondikseen että oma olo paranee.
        Pienillä jutuilla saa paljon aikaiseksi.

Tuo puheen kehittäminen oli hauska.

Uskon et säkin tiedät jonkun joka:
        -puhuu narisevaa vonkuvaa slangia.
        -puhuu niin et just jotain kuuluu ja nielee siitäkin puolet
        -puhuu ummet ja lammet kamalati kailottaen
        jne jne...sekin on yksi osa pois vetovoimasta.

• ketä miellytetään

Ihan filosofista pohdintaa tässä muuten vain..

Se itsensä hyväksyminen.. Onkohan helpompi vain arvostaa itseään, vai miellyttää ja miellyttää ja miellyttää loputtomasti ja sitten arvostaa itseään? Miksihän minusta tuntuu, että kulkisin vaikka kuinka rumana mieluummin, kuin alkaisin nöyristellä ja miellyttää yli äyräiden, temppuilemaan asioita vain siksi, että joku muu olis miellytetty?

Nuo kaikki tuossa on kyllä aivan okei, jos ne on nautittavia asioita itsensä vuoksi. MUTTA jos se lähtökohta on nimenomaan se, että MIELLYTÄMIELLYTÄMIELLYTÄKUNETMUUTENKELPAA- ja että tuossakin aloitusviestissä lähtökohta ei ole se, että rumalla itsellään olis hyvä olo, vaan se, että miehet sais kuolata niin.. Jos mies todella miettis naisen hyvinvointia, se ehdottelis vähän muita asioita, kuin vaan sitä, että lopulta itse vaan viihtyisi ja nainen viihdyttäisi MIESTÄ enemmän.

Itsearvostus on vaikee laji, ja toisten miellyttäminen ei ole se keskeinen, vaan itsensä miellyttäminen sata kertaa olennaisempi asia.

• tgreataeg

No jo on listaa... Jahka nuo kriteerit täyttävät naiset lähtevät rintamana yöhön kiitämään, olet varmaan itsekin pistänyt itsesi timmiin kuntoon ja hankkinut sivistystä? Ja mitkään kolmen minuutin munat eivät sitten kelpaa, kun lantionpohjalihaksetkin ovat kunnossa.

• Justus Ripatti

Lähden heti remmiin timmissä kondiksessa ja munat ston...siis messissä on tietysti 7 minuutin kovat munat:)

• just noin

Ei ap:n viestin tarkoitus ole minusta ärsyttää ketään, se vaan on eräänlainen mielipide ja ratkaisutapa. Ihan optimistinenkin sellainen: kaikelle on ratkaisunsa.

Sitä paitsi esitetyt asiat ovat ihan totta:
      - Pitää laihduttaa tai lihottaa ja liikkua ainakin jotenkin saadakseen ainakin itseään tydyttävän vartalon. Kun pitää itse omasta vartalostaan niin muutkin monesti pitävät.
      - Hiuslisäkkeistä ja meikeistä voisin sanoa sen että todella monet ovat melkein kun uudestaan syntyneitä jos jaksavat hoitaa ihonsa todella kauniiksi ja pitämää hiuksensa puhtaana tai puhtaan värisenä (jotkut hiusvärit näyttävät puhtaanakin likaisena). Jos nyt otetaan esimerkiksi vaikka ajankohtainen suomen huippis: muutamaa lukuunottamatta ne tytöt ovat kasvoiltaan ihan perusnättejä mutta iho on loistavassa kunnossa. Kannattaa kokeilla, ei siitä haittaakaan ole.
      - Ryhti ja kävely varsinkin ovat asioita joihin suomalaisten kannattaisi kiinnittää huomiota. Hyvä ryhti esim. saa näyttämään hoikemmalta. Latinoilla yleensä on todella ylväs ryhti jä kyllähän heidät ylväinä tunnetaankin. Se ei ole vaan ne "luontaiset kurvit" joita moni kadehtii.
      - Puhetyyli ja artikulointikin ovat tärkeitä. Eikä tarkoita että pitäisi osata jokaiseen asiaan vastata puheenomaisesti, mutta ensivaikutelma tulee sekä siitä miltä näyttää että siitä kun avaa ensimmäisen kerran suunsa.

- Opiskelu on toki aina hyväksi.
      - Ja toisiaan, itsensä kehittäminen seksissä on tärkeää. Hyvät lantiopohjalihakset lisäävät naisenkin omaa nautintoa ja vanhemmiten estävät virtsankarkailua ynnä muuta ikävää. Se että arvostaa kumppaniaan ja tahtoo antaa tälle hyvää ei merkkaa mielestäni mitään patjana olemista. Ei kukaan yhden illan juttuja varten treenaa mutta jos jaksaa kehittää itseään niin luultavasti suhde tuntuu pidempään miellyttävältä.

Voisin kertoa vielä lyhyesti oman tarinani ettei tule sellaista "hyvähän kauniin on puhua" -käsitystä. Itse olin nimittäin joskus pulska, muhkurainen ja RUMA. Minulla oli myös akne, keltaisen värinen takkupehko ja todella surkea itsetunto. Ajattelin pitkään että minä vain olen tällainen "malliltani" ja ettei sille voi mitään. Aloin kuitenkin tehdä asialle jotain. Urheilu sai vartaloni kukoistamaan, myös hyvän ryhdin kehittymisellä oli osansa. Hoidin ihoni ja hiukseni sekä itsetuntoani ja nykyään olen todella sinut itseni kanssa. En ole mikään missi enkä sellaiseksi voi tulla, siihen tarvitaan joko luonnon tai kirurgin lahjoja mutta toisaalta: en edes haluaisi olla sellainen. Monet ajattelevat että on joko kaunis tai ruma ja unohtavat sen nätin ja tavallisen sieltä välistä. Nyt minulla on mennyt hyvin joten oikeasti suosittelen että jos tuntee ulkonäkönsä epämiellyttäväksi niin kannattaa tehdä asialle jotain, edes pieniä muutoksia. Kannattaa myös tottakai opetella hyväksymään tositilanne, mutta se ei tapahdu itseään haukkumalla tai väheksymällä.

• Justus R.

Taidat olla täällä ainoa normaali nainen, joka ymmärtää et mitään ei saa jos ei itse yritä ja halua.
        Kiitos siitä
        Tuntuin jo että onko kaikki naiset ihan pimahtaneet.

Tunnen kyllä naisia, jotka halveksivat kaikkea, joka liittyy oman ulkoisen tai henkisen olemuksen ja sivistyksen kohentamiseen.
        Mutta he ovat niitä, jotka ovat omalta osalta luovuttaneet ja pättäneet tyytyä siihen mitä on. Tosin he ovat oikeasti koko ajan todella tyytymättömiä kaikkeen...ihan kaikkeen.
        Aivan kuin se nimimerkki rumanainen, joka sai minut trämän stooryn aloittamaan.

Ihminen on eläin ja elämellä on vaistonvarainen halu löytää optimaali kumppani ja asema yhteisössä, oli sitten itse minkälainen tahansa.
        Se vaatii tekoja: opiskelua ja itsestään huolehtimista, eikä valittamista siitä et kaikki on päin per...ä

• sinä et vain tajua..
        Justus R. kirjoitti:

Taidat olla täällä ainoa normaali nainen, joka ymmärtää et mitään ei saa jos ei itse yritä ja halua.
        Kiitos siitä
        Tuntuin jo että onko kaikki naiset ihan pimahtaneet.

Tunnen kyllä naisia, jotka halveksivat kaikkea, joka liittyy oman ulkoisen tai henkisen olemuksen ja sivistyksen kohentamiseen.
        Mutta he ovat niitä, jotka ovat omalta osalta luovuttaneet ja pättäneet tyytyä siihen mitä on. Tosin he ovat oikeasti koko ajan todella tyytymättömiä kaikkeen...ihan kaikkeen.
        Aivan kuin se nimimerkki rumanainen, joka sai minut trämän stooryn aloittamaan.

Ihminen on eläin ja elämellä on vaistonvarainen halu löytää optimaali kumppani ja asema yhteisössä, oli sitten itse minkälainen tahansa.
        Se vaatii tekoja: opiskelua ja itsestään huolehtimista, eikä valittamista siitä et kaikki on päin per...ä

"Taidat olla täällä ainoa normaali nainen, joka ymmärtää et mitään ei saa jos ei itse yritä ja halua."

Mutta ongelma on se, että Suomessa naista rangaistaan, jos pitää itsestäänhuolta, koska silloin ainoastaan kaltaisesi pinnallinen pohjasakka lähestyy. Rumempaa naista taas lähestyy miehet, jotka ovat sisäisesti kauniita. Niinpä päinvastoin, jos nainen haluaa hyvän miehen, hänen kannattaa rumentaa itseään, ei kaunistaa!

"Ihminen on eläin ja elämellä on vaistonvarainen halu löytää optimaali kumppani"
        Optimaali kumppani ei ole pinnallinen, eikä välitä ulkonäöstä. Mä menisin ennemmin naimisiin simpanssin kanssa, kuin sun kaltaisen!

• maan matonen

näkönen toukkanainen repes täysin XD. Kiitti! Sain elämäni parhaimmat naurut lukiessani aloittajan tekstiä. Joillakin tuo huumorintaju pelaa ja täysillä. Oikeasti en viitsi enää nähdä turhan takia vaivaa, mut on jo liiskattu lyttyyn maan pintaan. Nuo ohjeet pätee myös karseen näkösille äijillekin. Ihan olis mielenkiintoista tietää ett minkäköhän näkönen adonis tuo aloittaja itse on kun pystyy muita neuvomaan ja pistämään noin halvalla. Toivottavasti joku missi pistää hänetkin 6-0 lyttyyn ja palauttaa maan pinnalle. Mutt hauskaa oli kun luin jutun, kiitti vielä kerran.

• Justus R.

Ei oo missit vielä pistäneet 6-0, eikä ole mitään syytäkään.

Koitan pitää itseni kondiksessa:
        Normi naama.
        Siistit, istuvat ja ennen kaikkea mun tyyliin sopivat vaatteet vähän tietty muotiakin seuraten
        Sama pätee pääkarvoihin. Turha parturin duunata leikkausta joka on muotia, mut ei sovi mun kupolin malliin tai muuten pue minua.
        Olen aina puhdas, ja hyväntuoksuinen, haisematta kuitenkaan metrien päähän partavedeltä.
        Käytän lättyyn ihonhoitotuotteita.
        Urheilen säännöllisesti, joten lihasosasto on riittävän kuosissa. en mikään täydellisyyden perikuva, tai edes sinne päinkään, mut ihan jees.
        Kontrolloin syömistä, sillä tapana on kyllä lihoa jos niin ei tee.
        Seuraan maailman tapahtumia olen kiinnostunut monista asioista ja mukana monissa jutuissa.
        Kuuntelen mielelläni muiden iloja ja suruja.
        Otan naiset aina positiivisesti huomioon.
        talkoissa teen enemmän duunia kuin juon kaljaa, en kisko röökiä.
        Harrastan monia juttuja! Teen kohtuudella duunia, tienaan hyvin, joka mahdollistaa kivan auton, asunnon ja matkustamista ym.

Jos jätän tuon kaiken tekemättä...vosin alkaa valitella elämän kurjuutta, kun en kiinnosta ketään
        ja sillee. Mä vihaan kaikkee....en vihaa mitään niinkun kaikkee:)

että sellainen kubbe.

• taas samaa
        Justus R. kirjoitti:

Ei oo missit vielä pistäneet 6-0, eikä ole mitään syytäkään.

Koitan pitää itseni kondiksessa:
        Normi naama.
        Siistit, istuvat ja ennen kaikkea mun tyyliin sopivat vaatteet vähän tietty muotiakin seuraten
        Sama pätee pääkarvoihin. Turha parturin duunata leikkausta joka on muotia, mut ei sovi mun kupolin malliin tai muuten pue minua.
        Olen aina puhdas, ja hyväntuoksuinen, haisematta kuitenkaan metrien päähän partavedeltä.
        Käytän lättyyn ihonhoitotuotteita.
        Urheilen säännöllisesti, joten lihasosasto on riittävän kuosissa. en mikään täydellisyyden perikuva, tai edes sinne päinkään, mut ihan jees.
        Kontrolloin syömistä, sillä tapana on kyllä lihoa jos niin ei tee.
        Seuraan maailman tapahtumia olen kiinnostunut monista asioista ja mukana monissa jutuissa.
        Kuuntelen mielelläni muiden iloja ja suruja.
        Otan naiset aina positiivisesti huomioon.
        talkoissa teen enemmän duunia kuin juon kaljaa, en kisko röökiä.
        Harrastan monia juttuja! Teen kohtuudella duunia, tienaan hyvin, joka mahdollistaa kivan auton, asunnon ja matkustamista ym.

Jos jätän tuon kaiken tekemättä...vosin alkaa valitella elämän kurjuutta, kun en kiinnosta ketään
        ja sillee. Mä vihaan kaikkee....en vihaa mitään niinkun kaikkee:)

että sellainen kubbe.

et sellanen kubbe ja yksin on sekin. Ei vissiin taas ole näinkään hyvälle yhtä hyvää kelvannut.

• Justus R.
        taas samaa kirjoitti:

et sellanen kubbe ja yksin on sekin. Ei vissiin taas ole näinkään hyvälle yhtä hyvää kelvannut.

En ole koskaan joutunut olemaan yksin, jos en ole sitää itse halunnut.

• sivusthuutelija
        Justus R. kirjoitti:

En ole koskaan joutunut olemaan yksin, jos en ole sitää itse halunnut.

kumppania välttämättä edes halua. Katsos kaikki naiset eivät elä miehille ja miesten miellyttämistä/tyydyttämistä varten. Maailmassa on paljon muutakin kuin pintaa kumartava aivokääpiö-mies.
        Sitä paitsi jotkut naisen on lihavia, jotta saavat olla rauhassa miehiltä. Evät naiset laittautuisi viimeisen päälle yökerhoon mennessään jos haluaisivat olla rauhassa(eri asia kevyt laittautuminen itseä varten mutta tarkoitan tässä myös paljastavaa pukeutumista). Paree olla harmaavarpunen ja pitää kauniit muodot piilossa ettei saa kaltaistasi miestä kimppuunsa. Minä en ainakaan halua pintaa kuolaavaa idioottia perääni, ja silti niitä vonkaajia löytyy aina.
        Just soitteli yks älyvapaa perään(omien sanojensa mukaan adonis, no ei ainakaan järjellä pilattu :D)..en saa edes olla rauhassa vaikka on ylipainoa ja vinot hampaat ;) on se kovaa tämä naisen elämä..herranjestas jos vielä tästä kaunistautuisin, mikä suma tuolla oven takana oliskaan! *hyi olkoon*

• 21

Paras heitto! Se, että voi joskus hankkia silikonit, onkin paras mahdollinen syy opiskella! xD

• justus R.

No kerrankin onnistuin pelastaan jonkun päivän ja enemmänkin, sillä pidentäähän nauru ikää.

Mutta vakavasti ottaen, niin opiskelu mahdollistaa aikasen monta asiaa, sillä faktaa on, että ne jotka ovat opiskelleet, ovatt kiinni vallan ja omaisuuden kahvassa...siinä yhdet silikonitissit on pientä..tai siis suurtahan niiden pitää olla.
        Veikkaampa, et tässä maassa on monta naista, jotka laittais rintansa uuteen uskoon jos olis fyrkkaa... mut kun ei ole, kun kaupan kassana, siivoojana tai konttoristina ei niin paljoa ansaitse ,et asuntolainan tai kovan vuokran jälkeen olis varaa käydä hoitamassa itseään.

Ei kaikkien tarvitse, tai kaikki ei halua, mutta jos joku on tyytymätön imetyksen tms jälkeen riippuviin rintoihinsa, tai johonkin muuhun juttuun, niin olishan se kiva et asia voitais korjata ja itsetuntoa parantaa.
        Tisisit on komuuten kovaa valuuttaa miesrintamalla!!!!
        Äläkä nyt sano et asia ei olis noin...on se.
        Jos nainen on sinkku ja vieläpä lapsellinen sellainen niin kaikki naiselliset keinot pitää ottaa käyttöön jos haluaa itsellen kumppanin, johon on tyytyväinen.
        Haluaisitko itse möhömahaisen, kaljun, tyhmän, ruman, rahattoman tyhjäntoimittajan jolla on pieni muna?
        Vaikka oliskin muuten kiva ja suurisydäminen....tuskin. Sitäpaitsi ei komeus tee miehestä sen ikävämpää ihmistä..usein jpa päinvastoin.

Sitäpaits EI i me miehetkään haluta naista joka on ruma, lattarintainen, henkisesti ja taloudellisesti köyhä ,
        lihava, tai luiseva, harvahapsinen, isopilluinen, epätäydellisyydessään estoinen raukka.

Mutta hänestä saattaa kasvaa nainen isolla N: llä jos hän itse haluaa, mutta se vaatii alussa mainitsemiani asioita ainakin jossain määrin.

• ugliest woman
        justus R. kirjoitti:

No kerrankin onnistuin pelastaan jonkun päivän ja enemmänkin, sillä pidentäähän nauru ikää.

Mutta vakavasti ottaen, niin opiskelu mahdollistaa aikasen monta asiaa, sillä faktaa on, että ne jotka ovat opiskelleet, ovatt kiinni vallan ja omaisuuden kahvassa...siinä yhdet silikonitissit on pientä..tai siis suurtahan niiden pitää olla.
        Veikkaampa, et tässä maassa on monta naista, jotka laittais rintansa uuteen uskoon jos olis fyrkkaa... mut kun ei ole, kun kaupan kassana, siivoojana tai konttoristina ei niin paljoa ansaitse ,et asuntolainan tai kovan vuokran jälkeen olis varaa käydä hoitamassa itseään.

Ei kaikkien tarvitse, tai kaikki ei halua, mutta jos joku on tyytymätön imetyksen tms jälkeen riippuviin rintoihinsa, tai johonkin muuhun juttuun, niin olishan se kiva et asia voitais korjata ja itsetuntoa parantaa.
        Jos nainen on sinkku ja vieläpä lapsellinen sellainen niin kaikki naiselliset keinot pitää ottaa käyttöön jos haluaa itsellen kumppanin, johon on tyytyväinen.
        Haluaisitko itse möhömahaisen, kaljun, tyhmän, ruman, rahattoman tyhjäntoimittajan jolla on pieni muna?
        Vaikka oliskin muuten kiva ja suurisydäminen....tuskin. Sitäpaitsi ei komeus tee miehestä sen ikävämpää ihmistä..usein jpa päinvastoin.

Sitäpaits EI i me miehetkään haluta naista joka on ruma, lattarintainen, henkisesti ja taloudellisesti köyhä ,
        lihava, tai luiseva, harvahapsinen, isopilluinen, epätäydellisyydessään estoinen raukka.

Mutta hänestä saattaa kasvaa nainen isolla N: llä jos hän itse haluaa, mutta se vaatii alussa mainitsemiani asioita ainakin jossain määrin.

onnea ett löytäisit itsellesi sopivan naisen eli hän olisi just alussa kirjoittamasi listan mukainen ihmenainen. Onneks olen itse sen verran vanha etten kelpais vaikka tekisin kaikki listallasi ehdottamasi kommerverkit, joten säästän itseäni turhalta touhulta ja vetäydyn kilpailusta ja jätän tilaa sille supernaisellesi. Olkoon sitten yhteinen elämänne pelkkää onnea ja autuutta.

• 21
        justus R. kirjoitti:

Ei se, ettei ole silikonirintoja ja on yksinhuoltaja, tarkoita sitä, etteikö saisi muuta kuin huonoja miehiä. Kaverini on kahden lapsen yksinhuoltajaäiti, joka painaa yli 100 kg ja kyllä hänellä ihailijoita riittää. Löysi juuri oikein hyvän ja hyväkuntoisen poikaystävänkin.

Outoa, kun miehet haluavat usein ajatella parinmuodostusta jonkinlaisina markkinoina. Omalla komeudella voi "ostaa" kauniin naisen ja päinvastoin. Lihavat eivät saa laihoja, pienirintaiset saavat pienimunaisia. Mites sitten persoonien yhteensopivuus? Jos joku haluaa elää noin pinnallisessa maailmassa, hän saa luultavasti sitä, mihin uskoo.

En väitä, etteikö ulkonäöllä olisi mitään merkitystä, mutta ei maailma ulkonäöillä toimi.

• Sulla on se
        justus R. kirjoitti:

oletus, että naisen elämän keskeinen tavoite on saada mies... Ette te niin ihmeellisiä ole, että ainakaan minä miehen saadakseni vaivautuisin tekemään yhtään mitään.

"Sitäpaitsi ei komeus tee miehestä sen ikävämpää ihmistä..usein jpa päinvastoin." Kylläpäs tekee, mitä komeampi mies, sitä kusipäisempi luonne.

"Sitäpaits EI i me miehetkään haluta naista joka on ruma, lattarintainen, henkisesti ja taloudellisesti köyhä , lihava, tai luiseva, harvahapsinen, isopilluinen, epätäydellisyydessään estoinen raukka." Miten sun äitisi ei ole kuollut häpeästä, kun on kasvattanut sun kaltaisen hirviön? Tajuatko edes miten vastenmielinen ja yököttävä otus olet? Mikä oikeus sun kaltaisella on arvostella ketään?!

• Mies22vkl

Taas aika tyrmääviä kommentteja tällaiseen aloitukseen. Vain typerä kiistää ulkonäön merkityksen parinmuodostuksessa.

On helppo sanoa, että ulkonäöllä ei ole minulle mitään merkitystä ja etten pukeudu kuin itseni takia. Todellisuus on kuitenkin toista. Sanoisin, että he jotka eivät oikeasti piittaa mitä muut heidän pukeutumisestaan ajattelevat eivät juuri koskaan ajattele muita ihmisiä. Eli he ovat itsekkäitä ja ylimielisiä eivätkä tästä syystä ole kiinnostuneita muiden mielipiteistä.

Minun mielestäni edes kauneusleikkaukset eivät ole mitenkään liioiteltua jos ulkonäössä on todella sellaisia asioita, jotka huonontavat elämänlaatua. Kyllä kauniilla ulkonäöllä elämä on keskimäärin parempaa kuin rumalla ulkonäöllä, koska miellyttävä ulkonäkö auttaa monissa sosiaalisissa suhteissa, vaikka ei olisi edes kyse mistään seksuaalisesta.

• syntymärumanaama

monella tavalla jäänyt kaikesta ulkopuoliseksi kun olen ruma ihminen. Ei ihminen voi syntyessään ulkonäköään valita. Ei mun seuraelämä ole ollut sen kummosempaa silloinkaan kun yritin pukeutua ja laittaa itseäni eli meikata ja kihartaa tukkaa jne.. Ei mun elämä ollut sen parempaa kun olin laihempi ja nuorempi. Ehkä vain väsyin yrittäessä turhaan olla muitten kaltainen ja jäädessäni aina kuitenkin yksin ja joutua ulkonäköni takia pilkan kohteeksi. Mitä tuota yrittämään kun tulos on sama eli yksinäisyys ja pilkankohteeksi joutuminen. Nyt pysyttelen enempi vapaa-aikani yksikseni ja poissa seuranhaku- ja illanviettopaikoista. Silloin en ainakaan rumalla ulkonäölläni häiritse muitten elämää ja ei tarvitse kuunnella miesten ilkeitä kommentteja ulkonäöstäni. Enkö noin tehdessäni ole fiksu ja muut huomioon ottava henkilö?

• Mies22vkl
        syntymärumanaama kirjoitti:

monella tavalla jäänyt kaikesta ulkopuoliseksi kun olen ruma ihminen. Ei ihminen voi syntyessään ulkonäköään valita. Ei mun seuraelämä ole ollut sen kummosempaa silloinkaan kun yritin pukeutua ja laittaa itseäni eli meikata ja kihartaa tukkaa jne.. Ei mun elämä ollut sen parempaa kun olin laihempi ja nuorempi. Ehkä vain väsyin yrittäessä turhaan olla muitten kaltainen ja jäädessäni aina kuitenkin yksin ja joutua ulkonäköni takia pilkan kohteeksi. Mitä tuota yrittämään kun tulos on sama eli yksinäisyys ja pilkankohteeksi joutuminen. Nyt pysyttelen enempi vapaa-aikani yksikseni ja poissa seuranhaku- ja illanviettopaikoista. Silloin en ainakaan rumalla ulkonäölläni häiritse muitten elämää ja ei tarvitse kuunnella miesten ilkeitä kommentteja ulkonäöstäni. Enkö noin tehdessäni ole fiksu ja muut huomioon ottava henkilö?

Jos et ole tilanteeseesi tyytyväinen, etkä yritä tehdä asialle mitään niin mielestäni et tee fiksusti. Tuskin kuitenkaan niin ruma olet, että et keneltäkään mieheltä saa huomiota. Itse ainakin tiedän muutaman todella kammottavan tapauksen, joilla on mielestäni ihan ok näköinen mies.

• Justus R.
        syntymärumanaama kirjoitti:

Jos olet niin todellisen kamalan ruma, kuin väität, niin sehän alkaa olla jo kaunista.

Olen samalla linjalla tuom mies22 kanssa, että jos on jotain todella häiritsevää joka voitaisiin korjata leikkauksella, niin korjauta se äläkä jää kotiin eristäytymään. Sieltä sinua ei kukaan tule hakemaan.

Kuten aiemmin olen todennut, onneksi jokaiselle tahtoo löytyä joku.
        Varmaankaan se joku sinulle ei sitten taida olla maailman komein mies, mutta mies kuitenkin ja
        kumppani.
        Koko kirjoituksen alkuna oli juuri se että kukaan ei ole niin ruma ettei miestä tai naista saisi, mutta on oltava valmis tekemään sen eteen töitä.
        On epäkunnioittavaa toisia kohtaan jos ajattelee vain et mä olen tälläinen ja jos en tällaisena kelpaa niin ei sitten.
        Voi sitä vähän tsempata!

Ens alkuun ulkomuoto ratkaisee valitettavasti todella paljon, mutta kun pääset tutustumaan johokuhun, niin voit hurmata hänet muilla avuillasi... kehitä niitä.
        Kaikkea hyvää ja nyt yritystä peliin.

• Minä olen ruma

nainen ja olen kokenut rumuuteni uskomattomana onnena! Nyt jokainen ihminen, joka tulee kanssani juttelemaan, on ihana mukava ihminen. Jos olisin kaunis, te yökötykset varmaan pyörisitte ympärillä koko ajan! Joten kaikki naiset rumentakaa itseänne, se tekee elämästä paremman!

• helkutin ruma ämmä
        Justus R. kirjoitti:

Jos olet niin todellisen kamalan ruma, kuin väität, niin sehän alkaa olla jo kaunista.

Olen samalla linjalla tuom mies22 kanssa, että jos on jotain todella häiritsevää joka voitaisiin korjata leikkauksella, niin korjauta se äläkä jää kotiin eristäytymään. Sieltä sinua ei kukaan tule hakemaan.

Kuten aiemmin olen todennut, onneksi jokaiselle tahtoo löytyä joku.
        Varmaankaan se joku sinulle ei sitten taida olla maailman komein mies, mutta mies kuitenkin ja
        kumppani.
        Koko kirjoituksen alkuna oli juuri se että kukaan ei ole niin ruma ettei miestä tai naista saisi, mutta on oltava valmis tekemään sen eteen töitä.
        On epäkunnioittavaa toisia kohtaan jos ajattelee vain et mä olen tälläinen ja jos en tällaisena kelpaa niin ei sitten.
        Voi sitä vähän tsempata!

Ens alkuun ulkomuoto ratkaisee valitettavasti todella paljon, mutta kun pääset tutustumaan johokuhun, niin voit hurmata hänet muilla avuillasi... kehitä niitä.
        Kaikkea hyvää ja nyt yritystä peliin.

en enää viitsi nähdä vaivaa yrittääkseni kelvata jollekin sun kaltaselle miehelle. Sun pitää vaan hyväksyä ett meitä rumia ja läskejä on olemassa. Eihän sun tarvitse meidän kanssa keskustella tai olla muutenkaan tekemisissä jos et halua. Mähän jo kerroin yrittäneeni joskus tsempata mutt ei se kannustavaa ollut kun naispuolinen ystävä totesi kerran ettei mun kannata enempää laihduttaa koska en mä sen kummemman näköseks tule eli tarkoitti ettei ulkonäkö edes laihtumalla parane elikä ei ruma kauniiks muutu vaikka tekis mitä. Toinen tuttava oli sitä mieltä kun yritin pukeutua vähän nätimmin laihduttuani ett meidän ikäisten,alle nelikymppisten, ei kannata enää pukeutua vartalonmyötäisiin vaatteisiin. Miehet ei mua ole koskaan pahemmin huomioineet, olin laiha tai en. Kuulun niihin naisiin joihin kukaan mies ei selvin päin edes pahemmin vilkaise, mutt kännissään olevalle kelpaisin jopa minäkin silloin kun baarista ei kukaan muija lähtenyt heidän matkaansa. No, enpä ole ollut niin miehenkipeä ett olisin humalassa olevan äijän matkaan lähtenyt yhden yön panopuuksi. Tuossa oli syitä ihan tarpeeksi asti siihen miksen enää rupea itseäni rääkkäämään. Lopputulos olis silti sama eli liian ruma mitättömyys johon kukaan mies ei halua tutustua. Totuus ei muuksi muutu, ruma on ruma vaikka voissa paistais.

• lihotan kauniiksi

Mä ainakin aloin heti toteuttaan sun ehdotuksia, eli nytkin juon täällä kaljaa ja siideriä ja olen syönyt jo kaksi lämmintä ateriaa tänään ja kolmas on vielä tulossa illalla. Luultavasti painan ainakin jo 55 kiloa, ja tavoitteena olis kesän alkuun mennessä painaa noin 57-58, koska sitten olisin varmaankin tarpeeksi naisellinen! Mukavaa puuhaa tämä kaunistautuminen!

• tavis vaan :)

Wau. No tota. Itse olen aika tavallisen näköinen nainen, mutta tyytyväinen omaan ulkonäkööni. Kaveripiiriin kuuluu yksi todellinen Kaunotar isolla K:lla. Ulkomaalaistaustainen, mielettömän kauniit (joskin harmillisesti monesti ylimeikatut) kasvot, maitokahvin värinen upea iho, kauniit pitkät mustat kiharat hiukset, timmissä kunnossa oleva hoikka kroppa ja valtavat silikonit. Todella naisellinen ja kaunis nainen.
      Hän on monesti sanonut, että miehet lähestyvät häntä vain ulkonäön takia, ja siksi suhteet loppuvat nopeasti. Hän on myös hyvin älykäs, parit maisterinpaperit kosolti maalaisjärkeä, eikä jaksa pitkään miestä joka on vain ilo silmille. Kukapa pelkkää bodaavaa hattarapäätä pitkään jaksaisi. Omien sanojensa mukaan häntä kiinnostavat miehet kokevat hänen ulkonäkönsä uhaksi, enkä kyllä ihmettele. Hänen "miestyyppinsä" on aika arkinen, ottaen huomioon että hän itse on niin näyttävän näköinen.

Mua taas ei lähesty kuin ne miehet, jotka on kiinnostuneita mun ulkonäöstä tällaisenaan - ja se on osoittautunut erittäin hyväksi asiaksi. Mulla on takana vain pitkäaikaisempia suhteita, joissa sain olla ihan oma itseni ja onnellinen. Ihan mielenkiinnosta näytin tän keskustelun avomiehelle, joka naureskeli että ainoa mitä hän haluais mussa muuttaa, olis se että käyttäisin useammin korkokenkiä. Eli kyllä meillä tavisdaameilla taitaa vielä olla saumaa olla jonkun (sen tärkeimmän) mielestä kiinnostavia ja seksikkäitä ;)

• Ihan tarpeeksi hyvä

Tämän viestin voi ottaa kahdella tavalla. Joko kirjoittaja on sovinistinen paska jonka mielestä naisen tehtävä on vain miellyttää muita ja olla yhtä aito kuin Tuksu TAI sitten kirjoittaja haluaa vain kertoa että on turha valittaa olevansa ruma sillä asialle voi tehdä jotain. Veikkaisin vahvasti jälkimmäistä, ja olen oikeassa. Toki tässä korostetaan miesten miellyttämistä mutta itseensä tyytymättömäthän aina valittavat juuri sitä etteivät kelpaa kenellekkään. Sen sijaan me, jotka olemme sujut itsemme kanssa miehistä viis, emme välitä siitä jos joku ei meitä kelpuuta (muttei se tarkoita ettemmekö tahtoisi rakkautta). Eli jos et ole tyytyväinen, tee jotain. Mutta minä haluan lisätä tähän neuvon: älä ryhdy feikiksi, koska silloin kiinnität kyllä kaikkien huomion, mutta vain siksi että olet a.) kamalan näköinen jai b.) helppo, siis omiaan munan jatkeeksi.

• sisäinen rumuus
    • Ei millään pahalla

No tässä sen taas näkee että joskus naiset eivät vaan TAJUA lukemaansa, valitettavasti. Keskustele siinä sitten.

• loud and clear

Kyllä tuon aloittajan teksti on luettu ja tajuttu. Jos jollekin toisen rumuus on noin iso ongelma, niin voi voi. Mitä sitten, so what, jos joku on ruma nainen. Kiertäköön meidät rumat kaukaa ja etsikööt itselleen sen kauniin naisen, niin unohtuu rumista valittaminen. Mä olen ruma, olen aina ollut ruma ja rumana elän ja kuolen. Siihen ei koulunkäyntikään auta, mitä mä turhia enää opiskelisin, ei näin rumaa kukaan töihin huoli:D :D . Aloittajan kannattais hommata itselleen hyvännäkönen rikas vosu, niin ei tarttis täällä joutavia eli rumia, haukkua. Nyt kaikki arvonsa tietävät ja tuntevat poikamiehet/varatut ukot, menkää baariin niitä kaunokaisia vonkaamaan. Toivottavasti flaksi käy, ettei vaan tarttis tyytyä siihen baarin rumimpaan muijaa kun teitä panettaa ;D ;D

• Ei millään pahalla
        loud and clear kirjoitti:

Kyllä tuon aloittajan teksti on luettu ja tajuttu. Jos jollekin toisen rumuus on noin iso ongelma, niin voi voi. Mitä sitten, so what, jos joku on ruma nainen. Kiertäköön meidät rumat kaukaa ja etsikööt itselleen sen kauniin naisen, niin unohtuu rumista valittaminen. Mä olen ruma, olen aina ollut ruma ja rumana elän ja kuolen. Siihen ei koulunkäyntikään auta, mitä mä turhia enää opiskelisin, ei näin rumaa kukaan töihin huoli:D :D . Aloittajan kannattais hommata itselleen hyvännäkönen rikas vosu, niin ei tarttis täällä joutavia eli rumia, haukkua. Nyt kaikki arvonsa tietävät ja tuntevat poikamiehet/varatut ukot, menkää baariin niitä kaunokaisia vonkaamaan. Toivottavasti flaksi käy, ettei vaan tarttis tyytyä siihen baarin rumimpaan muijaa kun teitä panettaa ;D ;D

Ja samaa selkeätä linjaa näköjään jatketaan....

• mitäs sä vielä teet?
        Ei millään pahalla kirjoitti:

Ja samaa selkeätä linjaa näköjään jatketaan....

jepjep.... Eiks sunkin pitäis jo mennä sinne baariin. Jäät vielä ilman ja joudut tyytymään siihen rumimpaan muijaan, joten hopihopi, pisulle, pesulle ja ykköskuteet päälle ja vähän dödöä kainaloon ja menoksi. Tsemppiä!! Käyhän sitten täällä kehumassa, ett minkälaisen kottaraisen sait vongattua petikaveriksi ;)

• Ei millään pahalla
        mitäs sä vielä teet? kirjoitti:

jepjep.... Eiks sunkin pitäis jo mennä sinne baariin. Jäät vielä ilman ja joudut tyytymään siihen rumimpaan muijaan, joten hopihopi, pisulle, pesulle ja ykköskuteet päälle ja vähän dödöä kainaloon ja menoksi. Tsemppiä!! Käyhän sitten täällä kehumassa, ett minkälaisen kottaraisen sait vongattua petikaveriksi ;)

Älä nyt höpise, olen nainen, hetero, petikaveri on hankittuna eikä tässä iässä jaksa baareissa riehua. Tältä pohjalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      11051
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3668
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      249
      2528
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      26
      2505
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1810
    6. 201
      1308
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1244
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1180
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1079
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1019
    Aihe