Miksi PAM hyväksyy, että alalla käytetään jatkuvasti ilmaista työvoimaa tuottavissa töissä.
Pitkiä työrupeamia aikuisia ihmisiä pidetään nälkäpalkalla kokoaikaisina roudaajina ja hyllyttäjinä.
Mitään siitä tuskin oppii. Mutta K-kauppiaat rikastuu työpanoksesta varmasti.
No. se on ns. työssäoppimista. Työllistymenen ei ole mahdollista.
KAUPPA EI maksa €:kaan. Ei edes RUOKAA.
K-kaupat käyttää ilmaista työvaoimaa
5
293
Vastaukset
- opilaita
Leikkikoulusta tulee ilmaisia ihmisiä jatkuvasti. Siellä on kuulema Keskon entisiä opettajia,
paraat aina K-ryhmään. Ei niille mitään opeteta. Töitä vaan.- Kärsivä
Totta, jatkuva tilaus on sisällä ja hyvä tomitusvarmuus, a-instituutissa kauniista, rohkeista, ahkerista,
ja yksinkertaisista K-kaupoillelle. Tehtävävät: Pirkka-Pirattien hyllytystä.
Toimittajina ovat entiset K-laiset kauppa- ja metsätieteen maisterit .
NÄLKÄPALKKALAISIA koo-kaakaokauppoihin..
jos olet pamin jäsen niin oletko osallistunut pamin järjestämiin tapahtumiin missä voit saada asiasi kuuluviin itse voit olla mukana vaikuttamassa vai oletatko että parannukset jotka ansaitsette tulevat itsestään? ´ja mikään ei velvoita sinua tekeen ilmaiseksi töitä senhän sanoo jo työlain säädäntökin.
- lankaa
Noissa ilmaisissa työharjoittelija-asioissa (ETTÄ EI EDES RUOKAA ANNETA) on SYYLLISIÄ:
- työnanttaja AHNE JA HÄIKÄILEMÄTÖN K-kauppias (pitäisi älytä orja ruokkia)
- oppilaitoksen opettajat
- lepsu luottamusmies Hänen pitäisi viedä asia PAM:iin
- TE-keskusten ohjeistus
- ihmisoikeuksista vastaavat viranomaiset
- Työharjoittelija on tässä asiaa yksin,
eikä ole välttämättä minkään liiton jäsen
- turhat valitukset
ole pakko tehdä ilmaista työtä. Ottakaa ihmeessä lopputili ja etsikää rahakkaampaa työtä! En ymmärrä, että täällä tuollaisesta valitetaan. Senkus vaihdatte työpaikkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1383159EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402992- 1081408
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1411145Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621077Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 60997
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41807
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22783