vääryyttä!

ruskekielen paratiis

omituisesti häipyy kaikkien muiden tekstit ylläpidon toimesta? taitaa vain yhdellä henkilöllä olla oikeus kirjoittaa tänna kaiken maailman höpöhöpöjä!

3

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilletalle

      on ilmeisesti tajuttu. Eihän tämä saitti ole kenenkään solvaamista varten, vaan karaokesta kertomista varten. Olen kokenut mitä olen, tunnen mitä tunnen. Kerron mitä kerron, niin olen pilkan kohde.

      On oikein että tämä saitti on karaokea varten, ei minun persoonani puutteellisuuksien tai mielipiteiden jahtaamista varten. Se on vissiin oivallettu tällä saitilla. Ne jotka eivät vaivudu rekisteröitymään, eivät minun mielestäni ansaitse tulla tänne solvaamaankaan. Sen verta voin ja haluan rehellisenä ihmisenä paljastaa, ei liene ihan sattumaa, että tuo kiusaaminen ja jahtaaminen on saatava loppumaan, koska se on aivan selkeästi tullut esille. Eikä sen totuuden kanssa kukaan halua leikkiä. Minun nickini takana elää ihminen, ajatteleva, herkkä ihminen, minun perheeni on riippuvainen minusta, minun terveydestäni, jaksamisestani ja toimeentulosta.

      Se on ollut joillekin vain vitsi. Se mitä minä enää voin tehdä on valistaa asioista ja toivoa, että ihmiset eivät täysin ole provosoituneita sillä tavoin, että täällä tai muualla tälläinen ala-arvoinen kohtelu, käytös, vihjailu, mustamaalaaminen on sallittua ja jopa ihailtavaa. Näin ei ole. Luulen että olemme kiusaamisen kliimaksissa ja pudostus voi olla monellekin kova. Ette ole ole keksineet enää mitään uutta täällä kirjoitettavaa kun minun mielenterveyteni pilkkaaminen, mielipiteeni kertomisen estämisen, olette herjanneet, parjanneet, uhanneet ja toimineet hyvin vakuuttavasti. Tien pää on nyt ja tässä.

      Uskon että ylläpito ei yksin päätä, mitkä kirjoitukset poistetaan, vaan suomessa on lakeja, joita on noudatettava, jos ei, niin vastuun kantaa jokainen. Minä olen puhunut teille, olen valistanut, olen perustellut, olen tehnyt kaiken mitä yksi ihminen voi tehdä. Te vain intaanuitte. Tress mm. sinä paljastit hyvin tärkeän seikan, jolla tulee olemaan varmasti käyttöä. Miksi paljastan edes tämän verran?

      Siksi, että tahdon teidän ymmärtävän lopettaa. Moni teistä on vain omasta mielestään lähtenyt mukaan hauskaan "leikkiin".

      Suhde ei todellakaan ole 20 -1, kuten tress väitti, vaan suhde on siinä, että vastaan siltä puolelta kuin kaiku, miinuksia selässäni ja elämäni ja perheeni tuhottuna. Tiedän tasan ketkä ihmiset ovat tietoisia minusta ja ketkä provosoivat tätäkin saittia, mutta ovat tehneet paljon rumempaa jälkeä muualla. Tiedän mitä karaoke sisältää tänä päivänä, tiedän mitä puhun ja tiedän senkin, että halla voi viedä sadon. Takatalvi tulee joskus, ehkä juuri silloin kun paras sato näyttäisi syntyvän. Poistattakaa kirjoitukseni, olkaa hyvä. Kerrotte vain YP:lle sähköpostiosoitteenne ja perustelut, miksi haluatte viestini poistettavaksi, niin asia hoituu, jos katsotaan että siihen on aihetta. Mutta uskoisin poistattamisen tökkäävän jo siihen että oma sähköpostiosoite on ilmoitettava...

      Kuuma peruna alkaa polttaa silloin vain omassa poskessa. Perustelut täytyy kirjoituksiani poistattaessa olla melko hyviä ja oikeita.

      • tilletalle

        Kertokaa kokemuksianne karaokesta ja kappaleista, edistäkää karaokea. Älkää herjatko, uhkailko, provosoiko, vaan edistäkää karaokea! Sen edistämistä on sen lieveilmiöistä kertominenkin, josta olen nyt joutunut polttimon keskiöön.

        Tuon vain ihan rehellisiä terveisiä monelta taholta. Sitä vain ei haluta nähdä, kuulla eikä tunnustaa.

        On todella kiva, että ihmiset vielä uskaltavat vaihtaa mielipiteitään ja kysellä karaokeen liittyvistä asioista, mun aika huonoksi on jäänyt vastaajamäärä ja lukijämäärä. Se on taas valitettavaa. Jos minä vastaan, saan heti muutamat hyökkäämään päälleni, arvioimaan terveyttäni, tietoani tai taitoajani.

        Mitä järkeä tälläisessa on? Kuultava, Karaokekoukku, Vanha vetäjä, Vielä vanhempi vetäjä, ym. ym. löytäisin nickit jos jaksaisin plarata kirjoituksianne - mutta teidän velvollisenne karaokea " edistävinä" ja laulajia houkuttelivina, sekä karaokea kehuvina, teidän velvollisuutenne olisi alkaa puolustaa nopeastikin karaokea, eikä ainakaan solvata minua, tilletallea karaoken puolustamisen takia. Rohkeasti vain kehiin, vai hiirikö kielenne on syönyt? Missä on ne oikeat, vilpittömät terveiset uusille että kokeneimmille harrastajille? Miksi te ette nyt asetu puolustamaan karaoken mainetta, tai maineen puhdistamista?

        Joku ihan oikeasti mättää. Ketä ovat nuo nikit, joita oikeasti ei ole kuin kirjaimina? Ketkä ovat saaneet ottaa vallan tästä saitista itse, väittäen että minä sen teen? Miksi ette kirjaudu? Miksi ette poistata kirjoituksiani vaan "tyydytte" herjaamaan minua? Teillä on sama valta käytettävissänne kuin minullakin, enemmänkin. Olen huomannut. Toimikaa, älkääkä heittäkö tänne joutavanpäiväisiä provoja. Poistatattakaa toki kirjoitukseni. En kirjoita enempää vaan annan mielelläni teille puheenvuoron, mutta varmasti poistatan joka ainoan kirjoituksen, jonka näen uhkaavan minua YHTÄÄN ENÄÄ ENEMPÄÄ.


      • tress
        tilletalle kirjoitti:

        Kertokaa kokemuksianne karaokesta ja kappaleista, edistäkää karaokea. Älkää herjatko, uhkailko, provosoiko, vaan edistäkää karaokea! Sen edistämistä on sen lieveilmiöistä kertominenkin, josta olen nyt joutunut polttimon keskiöön.

        Tuon vain ihan rehellisiä terveisiä monelta taholta. Sitä vain ei haluta nähdä, kuulla eikä tunnustaa.

        On todella kiva, että ihmiset vielä uskaltavat vaihtaa mielipiteitään ja kysellä karaokeen liittyvistä asioista, mun aika huonoksi on jäänyt vastaajamäärä ja lukijämäärä. Se on taas valitettavaa. Jos minä vastaan, saan heti muutamat hyökkäämään päälleni, arvioimaan terveyttäni, tietoani tai taitoajani.

        Mitä järkeä tälläisessa on? Kuultava, Karaokekoukku, Vanha vetäjä, Vielä vanhempi vetäjä, ym. ym. löytäisin nickit jos jaksaisin plarata kirjoituksianne - mutta teidän velvollisenne karaokea " edistävinä" ja laulajia houkuttelivina, sekä karaokea kehuvina, teidän velvollisuutenne olisi alkaa puolustaa nopeastikin karaokea, eikä ainakaan solvata minua, tilletallea karaoken puolustamisen takia. Rohkeasti vain kehiin, vai hiirikö kielenne on syönyt? Missä on ne oikeat, vilpittömät terveiset uusille että kokeneimmille harrastajille? Miksi te ette nyt asetu puolustamaan karaoken mainetta, tai maineen puhdistamista?

        Joku ihan oikeasti mättää. Ketä ovat nuo nikit, joita oikeasti ei ole kuin kirjaimina? Ketkä ovat saaneet ottaa vallan tästä saitista itse, väittäen että minä sen teen? Miksi ette kirjaudu? Miksi ette poistata kirjoituksiani vaan "tyydytte" herjaamaan minua? Teillä on sama valta käytettävissänne kuin minullakin, enemmänkin. Olen huomannut. Toimikaa, älkääkä heittäkö tänne joutavanpäiväisiä provoja. Poistatattakaa toki kirjoitukseni. En kirjoita enempää vaan annan mielelläni teille puheenvuoron, mutta varmasti poistatan joka ainoan kirjoituksen, jonka näen uhkaavan minua YHTÄÄN ENÄÄ ENEMPÄÄ.

        "Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon."


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe