Kärsin myös selluliitistä, nykyään vähäisemmästä sellaisesta tämän upean tuotteen ansiosta, jota olen käyttänyt reilun kuukauden. Clarins Lift-Minceur High definition body lift.
Iho on selvästi tasaisempi ja muhkurat tasoittuneet.
Olen myös löytänyt palstoilta muita jotka ovat todenneet tämän toimivaksi.
Yksi puteli riittää pariksi viikkoa. Jos on runsaasti selluliittiä, kannattaa käyttää aamuin illoin. Itse olen käyttänyt vain illoin, selluliittiä ei siis ole ollut ihan niin paljon kun voisi olla.
Tämä imeytyy todella hyvin eikä tahraa vaatteita.
Itsekin olin jo luovuttamisen suhteen ja sitä mieltä, että ei voiteet auta.
Säännöllisellä käytöllä saat varmasti tuloksia :) Ainakin minä sain!
Suosittelen!
Tämä selluliittivoide todella toimii!
6
7837
Vastaukset
- sellus
Mitäs ko tuote maksaa?
- sayNOtosellulite
Jostain olin katsovinani että suomessa sen hinta on siinä 50e paikkeilla. Tilasin netistä, jossa myydään tuotteita, jotka tulee sitten ilmeisesti mistä sattuu. Hinta netissä 40e ja voide tuli Iso-Britanniasta.. ei pahat toimituskulut. Mielestäni hinta on ainakin kokeilemisen arvoinen.
http://www.fruugo.com/fi/fi/eur/product/780140/clarins-high-definition-body-lift?selectedProductIndex=35
- huohkaus
Sitten pelkkä rasvamakkara,joka sitkeästi on ja pysyy tuossa vatsan seudulla???
Auttaako vatsamakkaraan mikään voide,kun vatsalihasharjoitukset eivät tepsi,eikä edes niukka ruokavalio,puhumattakaan vibratonesta,joka laskee kyllä turvotuksen,ja kiinteyttää vatsaa,mutta silti tuo makkara sitkeästi vaivaa.Syön myös Figure-cla-nimistä rasvanpolttaja kapseleita,mutta vaikka housut roikkuvat jo takamuksesta ja lihakset ovat muutenkin aikas hyvät-en vain pääse eroon makkarasta...en edes syö lihaakaan paljon,enkä yl.eläinrasvojakaan-----
Auttaako mikään rasva makkaraani???? - Selluliitti
www.guam.fi löytyy hyviä ja laadukkaita voiteita.
Teille ei auta mikään muu . kuin 2 vuotta keskitysleirilä. Kyllä laihtuu...
- Anonyymi
Minä törmäsin tähän myös googlatessa, kun löysin tämmöisen artikkelin https://wellea.fi/4-x-paras-selluliittivoide/ ja alkoi todellakin kiinnostamaan :) Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia? Sen verran arvokasta ettei viitsisi turhaan ostaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020