1. Aiheena on sallittu vain minun ylistämiseni
2. On sallittua ihmetellä, ettei kaikkia verrattomia puoliani ole vieläkään ylistetty
3. Pitää toistaa ylistyksiä usein ja jatkuvasti
4. On myös sallittua mykistyä absoluuttisen täydellisyyteni edessä totaalisesti ja tämä on automaattisesti ylistystä.
5. Vitsinä voi yrittää keksiä minusta huonoja puolia ja suhtaudun näihin täydellisen huumorintajuisesti
6. Galluppien pitää käsitellä vain minua
7. Pitää kehittää uusia ylistysmuotoja minua kohtaan, sillä se kuuluu Galaktisille Sankareille
8. Pitää päivittäin ehdottaa kaikkien katujen ja julkisten rakennusten nimeämistä minun mukaani
9. Tähän listaan pitää ehdottaa otettavaksi uusia tarkoitukseen sopivia kohtia
Palstan uudet säännöt
10
89
Vastaukset
Mun jumala on sun jumalaas vahvempi joten täällä pitää palvoa vain _MINUA_!!
Mutjoo.. oot sääkin aika suuri :/- MMies
...
Meillä on jo valtavat metsät haloiksi hakattuina ja patsaissa on jatkuva hiillos.
Uhrataan kaikki muut, niin sitten nähdään kummalla on vahvempi (ja poltetaan muutama omakin ihan porukan piristykseksi).
Nää on ihan lällyjä uhkailijoita meidän rinnalla:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010042011510329_ul.shtml
Meillä ei edes uhkailla, vaan ovelle tulee pappien saattue matkanuotion kanssa.
Takapihalla on ihmisillä muutenkin tapana grillailla eikä kukaan edes huomaa pieniä uhrimenoja.
Se matkapatsas on kuitenkin hiukan hankala kuskattava, vaikka painaakin vain parisataa kiloa.MMies kirjoitti:
...
Kaikki täällä olevat ovat jo häipyneet tänne.
(Onx niiqu taas vähä vaikeeta tai jotain)buddy-love kirjoitti:
Meillä on jo valtavat metsät haloiksi hakattuina ja patsaissa on jatkuva hiillos.
Uhrataan kaikki muut, niin sitten nähdään kummalla on vahvempi (ja poltetaan muutama omakin ihan porukan piristykseksi).
Nää on ihan lällyjä uhkailijoita meidän rinnalla:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010042011510329_ul.shtml
Meillä ei edes uhkailla, vaan ovelle tulee pappien saattue matkanuotion kanssa.
Takapihalla on ihmisillä muutenkin tapana grillailla eikä kukaan edes huomaa pieniä uhrimenoja.
Se matkapatsas on kuitenkin hiukan hankala kuskattava, vaikka painaakin vain parisataa kiloa.Muistutan että mun jumala suurenee tuossa kohta n. 5miljardin vuoden päästä ja polttaa kvarkeiksi puolet planeetoista. Myös Telluksen. Kokonaan. Revi siitä, niin että minä/se on vahvempi ihan suvereenisti!!
Mulla on vaan yksi kannattaja, joten en mä sitä voi polttaa mutta uhraan mielelläni kaikki muut ja puolet sunkin kannattajista :/
Jooei niistä mihinkään ole, mokomat nössöt.Papu.Sparrow kirjoitti:
Muistutan että mun jumala suurenee tuossa kohta n. 5miljardin vuoden päästä ja polttaa kvarkeiksi puolet planeetoista. Myös Telluksen. Kokonaan. Revi siitä, niin että minä/se on vahvempi ihan suvereenisti!!
Mulla on vaan yksi kannattaja, joten en mä sitä voi polttaa mutta uhraan mielelläni kaikki muut ja puolet sunkin kannattajista :/
Jooei niistä mihinkään ole, mokomat nössöt.Moloch-Baal on oikeasti vielä paaaljon suurempi ja mahtavampi.
Itseasiassa se syö supernoviakin ihan vaan ilkeyksissään.
Ja meillä on kannattajia ihan valtavasti, sillä aina kun kysytään että uhrataanko vai kannattaako, niin kaikki ovat paljastuneet jo aikoja sitten porukkaan liittyneiksi.
Nykyään ei enää kysytä, vaan pitää itse muistaa heti sanoa että on liittynyt, tai näistä uhrijutuista ei tule yhtään mitään. Toisaalta pikkulapsiahan se perinteinen linja uhraili ja nehän eivät kaikki osaa edes vastata (eli ollaan vähitellen palaamassa taas siihen).
Jaa muuten mehän aletaankin todistaa Meidän mahtavuuttamme juuri tuolla omien uhraamisella. Sillä on kummasti mielipiteitä yhtenäistävä vaikutus ja kohta ollaan kaikki ihan samaa mieltä kaikesta.
Ja sitten me olleenkin ihan voittamattomia.
- MMies
HAHA! :D
Ylistystä huumorintajuani kohtaan ja osoittaa juuri sen miten olet sitä mieltä, ettet tulisi toimeen ilman minua.
- MMies
buddy-love kirjoitti:
Ylistystä huumorintajuani kohtaan ja osoittaa juuri sen miten olet sitä mieltä, ettet tulisi toimeen ilman minua.
ENEMMÄN EEWARISTA!
NIIN!
HAHA! :D MMies kirjoitti:
ENEMMÄN EEWARISTA!
NIIN!
HAHA! :DMasokisti.
Ymmärrän kantasi, sillä meillä on vain hedonisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961367Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431119Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43823- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20640Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617