Tuolla oli toiveita uudesta kisasta...miten on, kiinnostaisiko porukkaa kisailla uudestaan?
Järkätäänkö uusi kisa:
a)heti
b)vapun jälkeen
c)kesällä
d)evvk
f)hohhoijaa taas, hanki elämä
g)ens viikolla
h)mikä luulet olevasi
yst vast huomiseen puoleenpäivään mennessä :)
MIELIPIDETIEDUSTELU
39
501
Vastaukset
Ens viikolla vapun tienoossa olis mun mielestä hyvä aika kisalle. Sillon olis niinku dopingitkin ikäänkuin parhaimmillaan. Eli oliskos se sitten tämä G
ennen vappua aluille ja jatko vapun yli niin ehtii osua kuntohuippu siihen johonkin väliin ... niin onhan taas douppinki sallittua, onhan? ;)
Kiva jos viittit järjestellä, taidat olla ainoo jolla nää kinkerit pysyy hyppysissä. Ihan kivasti oli viimeksikin osallistujia ja äänestäjätkin äänestivät yli puoluerajojen ;)Ens viikolla olis sopiva,niin jää tää viikko aika henkiseen valmentautumiseen..Eli kasataan kaikki jäljellä olevat aivosolut yhteen ja jumpataan ja treenataan niitä kunnon kuntoharjoituksella...:))
Mitä tulosta se sitten antaa,niin se jää nähtäväksi..;)
Kiva,että oot voimissas järkkäilemään meille tämmöstä mukavaa..:)ja ennenkaikkea henkinen skaba ennen kesälomille lähtöä voisi olla paikallaan!
Osallistun jos ehdin kiireiltäni. Audiini pitäisi vaihtaa ohjurinkumit ja pestä viimosen päälle ennekuin vien sen katsastukseen. Mikäli leima tulee helposti, mikään ei estä keskittymästä pikku kisaan, mutta mikäli tapahtuu toisin voin joutua makaaman auton alla pitkiäkin aikoja. Mulle sopii kaikki vaihtoehdot.
Jotenkin sitä juuttus alkupäähän. Sopii ja kivaa kisailla :)
- Judge evk
Kisa nopeimmasta palstavaltauksesta on jees.
- pirpzuzeiccu
Ei vaiskaan.. :D
Joo, tietysti a). Katotaan nyt, miten ehin oleen koneella ja osallistuun, ku ens viikolla on ristiäiset ja pitää siivoo kämppää ja laitella vähän sitä sun tätä, jne. Mutta siis ilman muuta pyrin osallistuun ja sitte tietenki äänestään myös, ku sopiva väli tulloopi. - TizaNova
Onkohan aika riittävä treeniin?
Tässä on hakusessa palstalla vallalla oleva karvankasvatus, pitäis saada melkoinen tuuheus ollakseen vähemmän säälittävä muuntautuja. :)
(Ettei nyt olis kaikki kaljutropitkin huvenneet ääreisverenkiertohäiriöihin.)
Mutta itse asiaan, voisinko mitenkään vastustaa kiusausta vaikka lopputulos oletettavasti peittäisikin tämän nöyrän hurmiollisen fiilikseni. Kiva jos jaksat joskus. - Meriläinen
Joo kyll se kiinnostaa ja minä taas joko osallistun tai sitte en. Täytyy tulla se juju että saapi jotain aikaiseksi.
Silloin kun sulle sopii. näistä EI sitten tarvi äänestää :))
Koskapa porukalla näyttäisi vielä kiinnostusta kisoihin riittävän, laitetaan ensi viikolla käyntiin joku simajuttu :)- ?
Kadunmies kirjoitti:
Kisoja ei tule järjestää koska Mul..Milla on uhannut pilaavansa sen osallistumisellaan
Se muka estää puppelin osallistumisen???
Eiköhän päätös ollu ihan hyvä äänestämättäkin :) Kiva kun viitsit järjestää, meistä muista siihen hommaan ei taida olla, langat lipee liian herkästi hyppysistä ;)
Mikäs olis mukavampaa jos kisat säilyisivät demilitarisoituna vyöhykkeenä, muutamien desanttien tihuyrityksistä huolimatta. Paljon on tapahtunut hyvää, pahaa ja hyvinpahaa eri kirjoittajien välillä. Itse toivon kasvaneeni sen verran, että pystyn pitämään ainakin suurimman osan ulospyrkivistä mölyistä sisälläni, samaa toivoisin myös muilta. Niin kuin sanoit, tämä on vapaa foorumi, emmekä me kirjoittajat voi päättää ketkä tänne kirjoittavat. Ainoa vaihtoehto valita itse seuransa on pysytellä pois ellei seura miellytä.
Edelliset kisat menivät paremmin kuin odotin, oli kiva taas pitkästä aikaa nähdä monta entistä kaffelaista samalla palstalla puhaltelemassa yhteiseen hiileen, onnittelen kaikkia jotka siihen pystyivät, sillä se oli mielestäni kisojen paras anti väheksymättä mitenkään itse kirjoituksia.
Johan nyt tuli taas avauduttua, ehkä se johtuu siitä kun täällä on taas maa valkoisena, eikä se ole tuhkaa vaan sitä saa..nan samaa pa..aa mitä on koko talven satanut ihan liikaa :/BonnieBonBon kirjoitti:
Eiköhän päätös ollu ihan hyvä äänestämättäkin :) Kiva kun viitsit järjestää, meistä muista siihen hommaan ei taida olla, langat lipee liian herkästi hyppysistä ;)
Mikäs olis mukavampaa jos kisat säilyisivät demilitarisoituna vyöhykkeenä, muutamien desanttien tihuyrityksistä huolimatta. Paljon on tapahtunut hyvää, pahaa ja hyvinpahaa eri kirjoittajien välillä. Itse toivon kasvaneeni sen verran, että pystyn pitämään ainakin suurimman osan ulospyrkivistä mölyistä sisälläni, samaa toivoisin myös muilta. Niin kuin sanoit, tämä on vapaa foorumi, emmekä me kirjoittajat voi päättää ketkä tänne kirjoittavat. Ainoa vaihtoehto valita itse seuransa on pysytellä pois ellei seura miellytä.
Edelliset kisat menivät paremmin kuin odotin, oli kiva taas pitkästä aikaa nähdä monta entistä kaffelaista samalla palstalla puhaltelemassa yhteiseen hiileen, onnittelen kaikkia jotka siihen pystyivät, sillä se oli mielestäni kisojen paras anti väheksymättä mitenkään itse kirjoituksia.
Johan nyt tuli taas avauduttua, ehkä se johtuu siitä kun täällä on taas maa valkoisena, eikä se ole tuhkaa vaan sitä saa..nan samaa pa..aa mitä on koko talven satanut ihan liikaa :/on satanut lunta?? :P Toivottavasti tänne ei enää tuu,ku edellisetkää ei ole vielä kaikki sulaneet pois..Kasvit rehottaa purkeissa ja ne pitäs saada kiiruusti pihalle...:¤
mii-su kirjoitti:
on satanut lunta?? :P Toivottavasti tänne ei enää tuu,ku edellisetkää ei ole vielä kaikki sulaneet pois..Kasvit rehottaa purkeissa ja ne pitäs saada kiiruusti pihalle...:¤
satoi jotain valkoista töhnää, välillä oli nurmikot ihan valkoisina, luulin jo jääkauden alkaneen :/ onneks tänä aamuna oli kaikki sulaneet pois sää näyttää taas siltä että vois kohta lähteä ulkoilemaan.
- Masse setä
Kun nyt tänne eksyin, niin voisin tietysti vastata ja vastaankin Tero Jarvan sanoin...
Järkätään vaan, mutta nopeasti, koska muisti tokkaa... Hemmetti, juuri oli 500 poroa (jänkhällinen) ja juuri nyt näyttää, että joku on syönyt kaikki jäkälät tai sitten sudet on syöneet porot ja jotkin niistä ovat jääneet autojen töytäisemiseksi!
Mitä siis tehdään??
Onneksi ei olla haettu ydinvoimalaoptiota, joten Mauri the Mauri maksaa kompesaatiota. Sillä rahalla porukat on taas hiljaa vähintään puolitoista viikkoa- - Masse setä
Uusi kisa.
a) Heti heti, kun olemme sopineet asioista.
b) vappu olisi ihan hyvä eturaja, kun olemma sopineet ensin rusketusrajoista.
c) sori, kesällä ollaan lomilla ja kun kerrankin saa pyytää ja onkia, niin sitten ollaan lomilla ja unohdetaan menneet.
e) unohdinko jotain?
f) hemmetti, ite unohdit een. Mitään hätää tässä ei itse asiassa olekaan, koska ihmiset ovat ihmisillejä.
g) aika nopeata toimintaa noin savolaiseksi.
h) luule enää yhtään mitään. Kaikki perustuu nykyään vain tietoon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062