Hei, mitähän tämä voisi olla? Aamulla mulla oli kurkku vähän kipeä, ei mitenkään pahasti, sellanen pieni flunssanen olo vaan. Kurkkasin äsken kurkkuun ja nielussa (kitarisoissa?) näkyy molemmin puolin sellaset valkoset rakkulantapaiset alueet. Imusolmukkeet ei arista, kuumetta ei ole. Yleisvointi ihan hyvä, eli ei semmonen että sen takia normaalisti lähtisi lääkäriin.
Olen nuorempana sairastanut monen monet angiinat (samanlaisia valkoisia rakkuloita ei mielestäni sillon ollut, ja sillon kurkkukipu oli tosi kova, nyt aika vähäinen), ja myös sukupuoliherpeksen. Voiko kyseessä olla joku sukupuolitauti, tai enterovirus? Vaikka se olisi aktivoitunut herpes (silloin ensimmäisellä kerralla tauti ei esiintynyt suussa) niin sillehän ei mitään voisi tehdä. Valitettavasti on mahdollista että minulla olisi jokin muukin sukupuolitauti, viimeksi olleen suojaamattoman yhdynnän/suuseksin jälkeen en ole käynyt testeissä. Siitä on noin pari viikkoa. Mikä siis voisi olla kyseessä, ja milloin olisi syytä mennä lääkäriin?
valkoiset rakkulat nielussa
2
8613
Vastaukset
- Rakkulainen
Samaa minäkin ihmettelen, että mitkä voisi olla minun nielurisassa ja kurkussa olevat rakkulani. Ne eivät ole kipeitä ja ovat olleet jo jotain kuukauden tai yli. Sukupuolitaudit testattu, niitä ei pitäisi olla.
Flunssaa ollut tammikuusta asti, nyt vain enää niiskuttaa välillä. Intiimialueen limakalvoilla myös oireita kuten kirvelyä.
Olen itse veikannut jotain virusta kuten adenovirus tai mykoplasma bakteeri. - MARS TESTEIHIN.
Kantsii käydä testeissä, varmuuden vuoksi. Siis mars sukupuolitesteihin!
Mikä ihme saa ihmisen unohtamaan suojauksen seksissä, jos jo yksi sukupuolitartunta on? Etkö ota yhtään vastuuta seksikumppanistasi? Ihan sama, vaikka tartutat hänelle herpeksen? Voi jummi, millaisia ihmisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083