Junex Oy

Ei maksa palkkoja

Onko joku muukin ollut Junexilla töissä eikä ole saanut palkkaa??

Hyvin kauniisti kyllä luvataan maksaa kun tililläkin on kymmeniä tuhansia mutta ihmeesti vaan muutama satanen on liian suuri summa.Jos kuukaudenkin odottaa tiliä viimeisestä työpäivästä niin minusta se alkaa olla jo huolestuttavaa.

En vaan tiedä täyttyykö tuossa petoksen merkit ja yhteys virkavaltaan vai pitääkö pistää lappua menemään palkkaturvaan??

34

2437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnellinen!!!!

      Minulla ainakin homma toimi hienosti ja olen vieläkin siellä - hyvin tilanne etenee. Siellä taitaa olla aika paljon porukkaa, eipä ole valittamista. Näillä isoilla taitaakin homma olla vähän huonommin, mutta täällä on kiva olla. Hyvä työ ja mukava palkka. Harmi että olet kohdannut huonoa palvelua, minusta siellä homma pelittää hyvin. Suosittelen muillekin. Eiköhän ne sinunkin hommat järjesty.

      • Opteam maksaa

        Hehheh taidat olla sen firman ainoa työntekijä.Kerran olen kysynyt sieltä töitä mutta onneksi en mennyt jos on hankaluuksia.


      • vastaus1542

        vastaus.. taisi olla Junexin onneton omistaja jolla rahat loppunut! Ei ketään työntekijää kiinnosta noin paljon perustella kuinka hyvin toimii ja kuinka paljon siellä on porukkaa töissä :D

        Sinä jonka palkat on pystyssä mene toimistolle ja olet siellä kunnes palkka on maksettu. Poliisille teet ilmoituksen ja syytät tahallisesta velallisen epärehellisyydestä ja lievästä petoksesta. sen jälkeen palkkaturvaan ja verottajalle ilmoitus.. muista vaatia lain mukainen 6 päivän odotusajan palkka junexilta.


      • aaaasswi

        niin onnellinen! ihanaa tykkään tehä töitä ilman rahaa rakkaudesta kusipäihin


      • Oma kehu haisee...

        Tää taitaa olla yrittäjän omas vastaus :D


    • a.p.

      Kaksi kuukautta viimeisestä työpäivästä eikä palkkaa vaan kuulu.
      Asian käsittely siirtynyt viranomaisille.

      Kyllä nälkä olisi tullut jos vaan hyväuskoisesti olisin jatkanut hommia ja uskonut hyviä puheita.
      Tuon kaltaiset yritykset sais mennä kurssiin ja yrittäjä itse toimintakieltoon kun alunperin ei nähtävästi ollut tarkoituskaan maksaa palkkoja.

      • Kiinnostunut123

        Ymmärsinkö oikein, että kävit tekemässä tästä rikosilmoituksen? Onko asia edennyt mihinkään? Toivottavasti saat rahasi mahdollisimman pian, todella ikäviä tapauksia tälläiset.


      • a.p.
        Kiinnostunut123 kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein, että kävit tekemässä tästä rikosilmoituksen? Onko asia edennyt mihinkään? Toivottavasti saat rahasi mahdollisimman pian, todella ikäviä tapauksia tälläiset.

        En ole tehnyt rikosilmoitusta vaan otin ensin sen lievemmän tien ja annoin asian yhdelle virastolle hoidettavaksi.Sitä en sitten tiedä onko tämä virasto tehnyt jotain tuollasta.Ja virastothan antaa tunnetusti sitä maksuaikaa kun nätisti pyytää jonka tämä kaveri osaa.

        Minä luotan siihen että saan palkan lisäksi täällä neuvotun odotusajan palkan sekä korot jossain vaiheessa enkä ole asian perään vähään aikaan kysellyt.
        Villasella tätä juttua ei kuitenkaan paineta.


      • vastaus9672
        a.p. kirjoitti:

        En ole tehnyt rikosilmoitusta vaan otin ensin sen lievemmän tien ja annoin asian yhdelle virastolle hoidettavaksi.Sitä en sitten tiedä onko tämä virasto tehnyt jotain tuollasta.Ja virastothan antaa tunnetusti sitä maksuaikaa kun nätisti pyytää jonka tämä kaveri osaa.

        Minä luotan siihen että saan palkan lisäksi täällä neuvotun odotusajan palkan sekä korot jossain vaiheessa enkä ole asian perään vähään aikaan kysellyt.
        Villasella tätä juttua ei kuitenkaan paineta.

        Ilmeisesti tunnet tämän kaverin paremminkin? Itse sai tyypistä melko epämääräisen kuvan.


      • pelle12345667
        a.p. kirjoitti:

        En ole tehnyt rikosilmoitusta vaan otin ensin sen lievemmän tien ja annoin asian yhdelle virastolle hoidettavaksi.Sitä en sitten tiedä onko tämä virasto tehnyt jotain tuollasta.Ja virastothan antaa tunnetusti sitä maksuaikaa kun nätisti pyytää jonka tämä kaveri osaa.

        Minä luotan siihen että saan palkan lisäksi täällä neuvotun odotusajan palkan sekä korot jossain vaiheessa enkä ole asian perään vähään aikaan kysellyt.
        Villasella tätä juttua ei kuitenkaan paineta.

        kerho hoitaa asian jos tarvii ota sinne yhteys ja ne kyllä kadottaa omistajan nopeasti jos ei rahaa löydy


    • duunari888

      kuseeko homma vieläki, kannattaako ees hakee vapaata paikkaa?

      • Työtä tekevä

        Sain palkkani korkoineen ja kipurahoineen tään kuun alussa.
        Koetin jo tuolloin viestinaloittajana poistattaa tään viestiketjun kun olen omani saanut mutta ylläpito näkee kai asian toisin.


      • junexillenaurava
        Työtä tekevä kirjoitti:

        Sain palkkani korkoineen ja kipurahoineen tään kuun alussa.
        Koetin jo tuolloin viestinaloittajana poistattaa tään viestiketjun kun olen omani saanut mutta ylläpito näkee kai asian toisin.

        Voi repeäminen, just joo! Taitaa olla taas firman pomo, joka tulee heittämään juttua. Tämä ketjuhan on ihan parasta viihdettä sitten salattujen elämien :D Moottoripyöräkerhoja, väärin maksettuja palkkoja, salaliittoja yms. Antaa kyllä todella ammattimaisen kuvan yrityksestä! :D


    • ..............?!

      Onkohan teillä ihmisillä koskaan käynyt mielessä, että nämä yritykset jotka vuokraavat työntekijöitä omistavat asiakkaita, joilta palkat tulevat. Ei se ole aina yrityksen toiminnasta kiinni tulevatko palkat ajoissa vai ei! Jos asiakas ei maksa työntekijöiden palkkoja, on se hieman paha niitä vuokranfirmankaan toimittaa edespäin.

      Itse olen muutaman keikan firman kautta tehnyt ja ihan on homma pelittänyt. Voisitte mennä hieman itseenne ja miettiä, kun ei ne kaikki asiat aina sormia napsauttamalla onnistu. Parhaansa varmasti tämäkin yritys tekee, tuskimpa muuten puljua edes pitäisi pystyssä!

      Junex on yksi alan toimivimmista yrityksistä, suosittelen ehdottomasti hakeutumaan töihin sitä kautta!

      • seppo_taalasmaa

        No joo, varmaan yhtä toimiva kuin nettisivustonsakin :D
        Sivustolla ollut teksti "JUNEX henkilöstöpalvelujen www-sivut ovat tekeillä" varmaan vuoden ajan. Taitaa olla tekeillä koko pulju.


      • maximuksen kusettama

        Vuokrafirman vastuulle jää työntekijän palkan maksaminen sovittuna aikana.
        Yksikään vuokafirma jossa olen työskennellyt ei ole maksanut eläkemaksuja
        vaikka palkasta ne peritään automaattisesti. Ne ovat jääneet eläketurvayhtiöiden perittäväksi.


    • semosii ne tradet

      joku huono trade alkanu pitää puljuu kun ei muuta osaa

    • kokemusta on.

      Vai oikein maalaisjärki avuksi.
      Oletkos kuullut talonpoikaisjärjestä ja työehtosopimuksista mitä yrittäminen ja siihen kuuluvat riskit tarkoittavat.
      Eiköhän se ole niin että palkat pitää maksaa ajallaan sai työnantaja niitä rahoja päämieheltä tai ei.

    • Kyrpiintynyt

      Ei toimi hommat niillä vieläkään.

      Pelkkää paskan jauhamista, valheita, lupauksia jotka ei toteudu jne jne.
      Sopimukseenkin päätyi eri tuntipalkka mistä oli puhe aiemmin. Ja sekään ei täytä TES:iä, vaikka niin sanookin.

      Palkan maksussa on ongelmia jatkuvasti ja oon saanut kysellä perään.

      En aio jatkossa ottaa hommia vastaan sieltä enkä suosittele kenellekkään.

      • moikka74

        Tuliko tuntilistat palautettua ajoissa vai pari päivää myöhässä?


      • koettanu palauttaa
        moikka74 kirjoitti:

        Tuliko tuntilistat palautettua ajoissa vai pari päivää myöhässä?

        Ovelaa on tuo tuntilappujenkin palautus.
        Pitää tuoda viimeistään kahden aikaan perjantaina tuntilaput ja jos ei ehdi kahdessa päivässä palauttaa lappuja toimistolle niin palkanmaksu siirtyy kahdella viikolla.
        Käytännössä tuo tarkoittaa sitä että sun pitäis "karata" töistä että ehdit viedä laput toimistolle,tosin laput vaatii pomon allekirjoituksen.Ja nuo kaksi päivää ovat lauantai ja sunnuntai eikä toimisto auki.Maanantaina on jo kolmas päivä joka siirtää tilin seuraavaan tilikatkoon.
        On se helppoa kun sen osaa :).


      • EIIIIII!!!!
        koettanu palauttaa kirjoitti:

        Ovelaa on tuo tuntilappujenkin palautus.
        Pitää tuoda viimeistään kahden aikaan perjantaina tuntilaput ja jos ei ehdi kahdessa päivässä palauttaa lappuja toimistolle niin palkanmaksu siirtyy kahdella viikolla.
        Käytännössä tuo tarkoittaa sitä että sun pitäis "karata" töistä että ehdit viedä laput toimistolle,tosin laput vaatii pomon allekirjoituksen.Ja nuo kaksi päivää ovat lauantai ja sunnuntai eikä toimisto auki.Maanantaina on jo kolmas päivä joka siirtää tilin seuraavaan tilikatkoon.
        On se helppoa kun sen osaa :).

        No voi haloo ...tana. Onkohan ton kirjoittanut ihan ymmärtänyt kaikkea. Et voi olla tosissasi noin tyhmä! Taidat vain olla katkera tai kateellinen pelle joka ei ole saanut töitä ja sen tähden täällä auot päätäsi. Laiska paska, mene töihin.


      • Edelleen kusetusta

        Mulla oli ihan sama täsmälleen homma! Tuntipalkka oli mullakin eri kuin mistä ensin oli puhe, palkkakuitteja ei meinannut saada millään, palkkoja ei maksettu ajallaan jne. Ehkä törkeintä musta kuitenkin oli se, että työterveydestä valehdeltiin päin naamaa. Siis valehdeltiin, että työterveys on eräässä yksityisessä lääkärikeskuksessa ja sittenkin sinne keskukseen soitti, niin niillä ei ollut tietoakaan tästä vuokrafirmasta. Ja jokaiselle työntekijälle valehdeltiin työterveyden olevan eri paikassa. Oli kyllä täysi virhe mennä koko yritykseen töihin. No opinpahan ainakin olemaan luottamatta työnantajiin.


    • STN

      Joo sama homma mullakin. tänään kyselin palkan perään ni se sanoi vaan et " ihmeellinen juttu täytyy tutkia sitä".

      Luotto mennyt siihen kokonaan

      ÄLKÄÄ HAKEKO TÖITÄ HÄNEN KAUTTA!!!

      pesee rahaa tjn ku yrittää välistä sovitella käteisellä ja omalla tilillä

    • Kyrsiintynyt

      No puhelimeen siinä firmassa ei ainakaan osata vastata.

    • kummallista

      ei osata ei...

    • outoako

      On verottajakin huomannut että vain lupaa rahaa...protestilistalla.

    • Minun mielipiteeni

      Miksi te ihmiset täällä ruikutatte. Menkää itse herralle sanomaan, ei tommonen itkeminen mitään auta. Ja tuskimpa mikään yritys kauan kasassa pysyy jos toiminta olisi laitonta.. Luulen, että moni täälläkin kimpaantunut ihminen ei tiedä pätkän vertaa yrittämisestä, sen eduista ja haitoista.
      Oma kaverini työskentelee juuri kyseisessä yrityksessä ja hänen mielestään yrittäjä vaikuttaa ihan mukavalta kaverilta. Tuntuu haluavan työntekijänsä parasta, vaikka se ei aina siltä vaikuttaisikaan. Teidän kannattaa valittaa ongelmistanne toden teolla jossain muuallakin kuin täällä, jos meinaatte saada tilanteeseen parannusta.
      Minä en ole kenenkään puolella, enkä kaipaa tähän tekstiin mitään vastauksia siitä, kuinka homma ei toimi, palkkoja ei makseta tai toiminta on laitonta. Minä en niihin ole osasyyllinen, tuon vain oman mielipiteeni esiin - niinkuin tekin. Koen, että ihmisten pitää ottaa ensin selvää asioista, ennenkuin on varaa rueta inisemään noinkin vakavista asioista kuin rahanpesu yms.

      Toivottavasti jokainen löytää itselleen mieluisan paikan työskennellä ja pitää muistaa, että kukaan ei pakota teitä työskentelemään tässä tai missään muussakaan firmassa. Äänestäkää jaloillanne. Positiivisena asiana tämän kaiken paskan jälkeen, mitä yritykselle on tässä viestiketjussa satanut, haluan kaverini puolesta sanoa, että hän on ollut erittäin tyytyväinen toimintaan, pitää työstään ja ko. yrityksestä. Ymmärtäväisyyttä kaivataan niin yrittäjältä kuin työntekijältä!

      • Menis jos vois..

        Miten mennä sanomaan herralle suoraan kun ei ole juuri ikinä toimistossaan eikä vastaa puhelimeen?

        T: Herra joka ei lupauksista huolimatta saanut töitä hänen kauttaan..


    • .-.-.

      Ei ole tullut palkkaa tämänkään vuoden lumitöistä! Eikä saa mitään yhteyttä mitään kautta!

      • Ei muuta kuin asianajajan juttusille, kun maksuhallukkuus tökkii. Jos kuuluu liittoon niin sitä kautta tai yleisen oikeusavun kautta. Muista laittaa saatavien päälle 6pv odotusajan palkka.


    • Exex

      Juu, Junexin perustajalla nyt Junecom Oy. Ja sen toimialana yrityskonsultointi. Eli varmaan neuvoo miten palkat voi jättää maksamatta. Tuollaisen toiminta pitäisi kieltää!

    • janezki1

      Kerkesin olla 2kk firmassa eka palkka tuli melkein ajoissa ja tokassa venähti viikko kaks, silloin tajusin että kannattaa vaihtaa firmaa. Harmittaa kyllä omistajan puolesta jos rahat kerran loppui, tuntui olevan tosi mukava mies.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe