xyphedrine

kgjlöxjhlö

onko kukaan kokeillut herbal vitalin xyphedrineä? kertokaa kokemuksia, miten toiminut jos olette?

28

11759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poppari

      googlasin juuri tuotteen nimellä ja löysin aloitusviestin. Ajattelin nimittäin kysyä aivan saman kysymyksen. Tänään tuli mainos kyseisestä tuotteesta. Perinteisen epäuskoisesti suhtautuvana kaikkiin laiharipoppalääkkeisiin haluaisin kuulla käyttäjien kokemuksia.

      • Ödkki

      • makke vaa

        Kyllä noita voi kokeilla, osa sopii toisille osa toisille. Minulla ei toiminut juuri mikään ja meinasi usko loppua, mutta löytyi kuin löytyikin sopiva tuote jonka avulla sain -20 kg noin 6 kk aikana. Vaikka nuo mainoslauseet on aina jotain -10 kg 2 viikossa, niin ei se ole realistista. Ei myöskään se, että samalla voisi mässätä mielinmäärin. Mutta kyllä noista apua on, jos sattuu juuri se valmiste omalla kohdalla toimimaan.

        Luottaisin kyllä aikalailla perusfaktoihin ja ihan peruskikkoihin laihdutuksessa aluksi ja sitten vasta alkaisin kokeilemaan eri valmisteita. Dieetissä on ihan hyvää peruslistaa mitä kannattaa ainakin hyödyntää:

        http://www.dieetti.org/laihdutusvinkkeja/


      • sdri
        makke vaa kirjoitti:

        Kyllä noita voi kokeilla, osa sopii toisille osa toisille. Minulla ei toiminut juuri mikään ja meinasi usko loppua, mutta löytyi kuin löytyikin sopiva tuote jonka avulla sain -20 kg noin 6 kk aikana. Vaikka nuo mainoslauseet on aina jotain -10 kg 2 viikossa, niin ei se ole realistista. Ei myöskään se, että samalla voisi mässätä mielinmäärin. Mutta kyllä noista apua on, jos sattuu juuri se valmiste omalla kohdalla toimimaan.

        Luottaisin kyllä aikalailla perusfaktoihin ja ihan peruskikkoihin laihdutuksessa aluksi ja sitten vasta alkaisin kokeilemaan eri valmisteita. Dieetissä on ihan hyvää peruslistaa mitä kannattaa ainakin hyödyntää:

        http://www.dieetti.org/laihdutusvinkkeja/

        Siihen on kolme konstia:
        1) energian saannin vähentäminen
        2) liikunnan lisääminen
        3) kaksi edellä mainittua yhdessä

        Näin se vaan on. Ikävä kyllä.


    • hmmmmmmmm

      sain tänään mainoksen tuotteesta kotiini...

      Onko jollain kokemuksia??millaisia

      • hmmmmm1

        :D oltiinpa yhtäaikaisia sattumalta


      • Tohtori molonen

        No niin testattu on,esitehän lupaa kilon vähintään viikossa.Tilanne ennallaan 2 viikon jälkeen ei kilon kiloa lähtenyt joten heitin purkin roskiin.Älkää hyvät ihmiset uskoko mihinkään laihdutus pillereihin ne ei taatusti tehoa.Kokeilin vuosi sitten toista merkkiä empä muista nimeä mutta siinä joku kertoi laihtuneensa 18 kiloa .Käytin sitä pari kuukautta paino lisääntyi puoli kiloa että se siitä.Jos joku väittää laihtuneensa näiden pillereiden avulla jätetään ne omaan arvoonsa,nämä henkilöt voi olla jotenkin sidoksissa valmistajaan.Sovitaanko niin että ostetaan sitten näitä mömmöjä kun ne on lääketieteellisesti todettu vähentävän painoa.


      • hyvä olo
        Tohtori molonen kirjoitti:

        No niin testattu on,esitehän lupaa kilon vähintään viikossa.Tilanne ennallaan 2 viikon jälkeen ei kilon kiloa lähtenyt joten heitin purkin roskiin.Älkää hyvät ihmiset uskoko mihinkään laihdutus pillereihin ne ei taatusti tehoa.Kokeilin vuosi sitten toista merkkiä empä muista nimeä mutta siinä joku kertoi laihtuneensa 18 kiloa .Käytin sitä pari kuukautta paino lisääntyi puoli kiloa että se siitä.Jos joku väittää laihtuneensa näiden pillereiden avulla jätetään ne omaan arvoonsa,nämä henkilöt voi olla jotenkin sidoksissa valmistajaan.Sovitaanko niin että ostetaan sitten näitä mömmöjä kun ne on lääketieteellisesti todettu vähentävän painoa.

        olen käyttänyt kohta 2kk kyseistä tuotetta ja minulta on lähtenyt painoa jo 6kiloa,ainakin minulle sopii,oloni on ihanan kevyt.jatkan tuotetta niin kauan kun on tarvetta


      • himmi

        ei todellakaan mitään vaikutusta !!!!!!


    • kahvinjuoja

      Esitteessä on sen verran potaskaa, että päätin ottaa selvää asioista. Suuttuttaa tämmöinen puppurahastus laihduttajia vedättämällä! Esitteessä mainitut yliopistot eivät tiedä mitään xyphedrinestä, niillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Pillereissä on jumalattomasti kofeiinia, tulee pirtsakka olo mutta terveellistä se ei ole eikä sillä ole mitään tekemistä laihtumisen kanssa. Pysykää kaukana!

      • joufattybumbum

        ei näistä mihinkään ole.. nyt kokeillut ja todennut.. ei mitään muutosta mihinkään.. sama kuin ilmaa söisi


      • Onnee vaa teillekkin
        joufattybumbum kirjoitti:

        ei näistä mihinkään ole.. nyt kokeillut ja todennut.. ei mitään muutosta mihinkään.. sama kuin ilmaa söisi

        Synephrine (tai oxedrine) on huume käytetään yleisesti laihtuminen. Vaikka sen tehokkuutta on keskusteltu laajasti, synephrine on saanut runsaasti suosiota vaihtoehtona efedriini, jotka liittyvät aineen, joka on tehty laitonta tai rajoitettu monissa maissa terveysriskien vuoksi ja sen käyttö edeltäjänä laittomassa valmistuksessa metamfetamiinia. Tuotteet sisältävät pomeranssia tai synephrine epäillään aiheuttavan haitallisia kardiovaskulaarisia reaktioita [1]. Synephrine on etupäässä Citrus aurantium, suhteellisen pienten sitrushedelmien puu, josta useat sen yleisempiä nimiä ovat Bitter Orange, Sour Orange, ja Zhi Shi. Ravintolisät yleensä toimittaa kerta-annoksia 3-30 mg, mutta kuten lääkealan edustaja on suullisesti tai parenteraalisesti injektioneste 20-100 mg annoksina vasokonstriktori ja verenpainetta potilailla. [2]
        Sisällysluettelo [piilota]
        1 saamiset
        2 Synephrine ja neosynephrine
        3 liittyvät riskit
        4 esiintyminen luonnossa
        5 Lähteet
        6 Lähteet
        [Muokkaa] vaatimusten

        Polttaa rasvaa
        Lisää energiatehokkuutta
        Korotukset aineenvaihdunta
        Edistää laihtuminen
        Lisäykset kehon lämpö
        [Muokkaa] Synephrine ja neosynephrine

        Jonkin verran on epäselvä synephrine ja fenyyliefriini (neosynephrine), yksi sen sijoitteluun isomeerit. Kemikaalit ovat rakenteeltaan samanlaisia, ainoa ero on sijainti aromaattisten hydroksyyliryhmä. Vuonna synephrine, hydroksyyli on para asema, kun taas neosynephrine se on meta kantaa. Jokainen yhdiste on erilaisia biologisia ominaisuuksia.
        Fenyyliefriini toimii ensisijaisesti alpha1 adrenergisiin reseptoreihin, joten se on lähinnä vasoconstricting toimia.
        Synephrine n farmakologia ei ole perusteellisesti tutkittu. Jotkut vertailuja octopamine ole tehty. [3] On olemassa jonkin verran näyttöä siitä, että se voi toimia milloin β3 adrenergisiin reseptoreihin. [4]
        [Muokkaa] riskeistä

        Monet ruokavalio, kuten "Stacker 2", "Xenadrine-EFX", jne. sisältää "pino" ja synephrine mukana kofeiinia, joskus NSAID. Joidenkin raporttien ovat todenneet, että tällainen ruokavalio pillereitä aiheuttaa lukuisia haittavaikutuksia. Mayo Clinic julkaisi raportin, joka ehdotti välillä Stacker 2 pillereitä ja riski saada iskeeminen aivohalvaus, kohonnut verenpaine ja sydäninfarkti (sydänkohtaus).
        Synephrine voi myös aiheuttaa rytmihäiriöitä [5]. Se on samanlainen efedriini [5], ja näin ollen osoittaa samanlaisia oireita (ks. efedriini haittavaikutuksia).
        Esittämisen jälkeen terve nuori mies sydäninfarkti, tapaustutkimus ja myöhemmin kirjallisuuden tarkastelun perusteella, että päättäjät "lisäravinteita", joka korvataan efedriini sen analogit p-synephrine ja / tai p-octopamine osoitteesta bitter orange "oli itse asiassa vain löytyy porsaanreikä FDA huhtikuussa 2004 annetun asetuksen kieltää ephedra näissä täydentää korvaamalla samanlainen aine asetus ei koske, mutta annetaan heille merkitä tuotteita "ephedra-free". [6]
        [Muokkaa] Luonnollinen esiintyminen


      • chilitön jatkossakin
        Onnee vaa teillekkin kirjoitti:

        Synephrine (tai oxedrine) on huume käytetään yleisesti laihtuminen. Vaikka sen tehokkuutta on keskusteltu laajasti, synephrine on saanut runsaasti suosiota vaihtoehtona efedriini, jotka liittyvät aineen, joka on tehty laitonta tai rajoitettu monissa maissa terveysriskien vuoksi ja sen käyttö edeltäjänä laittomassa valmistuksessa metamfetamiinia. Tuotteet sisältävät pomeranssia tai synephrine epäillään aiheuttavan haitallisia kardiovaskulaarisia reaktioita [1]. Synephrine on etupäässä Citrus aurantium, suhteellisen pienten sitrushedelmien puu, josta useat sen yleisempiä nimiä ovat Bitter Orange, Sour Orange, ja Zhi Shi. Ravintolisät yleensä toimittaa kerta-annoksia 3-30 mg, mutta kuten lääkealan edustaja on suullisesti tai parenteraalisesti injektioneste 20-100 mg annoksina vasokonstriktori ja verenpainetta potilailla. [2]
        Sisällysluettelo [piilota]
        1 saamiset
        2 Synephrine ja neosynephrine
        3 liittyvät riskit
        4 esiintyminen luonnossa
        5 Lähteet
        6 Lähteet
        [Muokkaa] vaatimusten

        Polttaa rasvaa
        Lisää energiatehokkuutta
        Korotukset aineenvaihdunta
        Edistää laihtuminen
        Lisäykset kehon lämpö
        [Muokkaa] Synephrine ja neosynephrine

        Jonkin verran on epäselvä synephrine ja fenyyliefriini (neosynephrine), yksi sen sijoitteluun isomeerit. Kemikaalit ovat rakenteeltaan samanlaisia, ainoa ero on sijainti aromaattisten hydroksyyliryhmä. Vuonna synephrine, hydroksyyli on para asema, kun taas neosynephrine se on meta kantaa. Jokainen yhdiste on erilaisia biologisia ominaisuuksia.
        Fenyyliefriini toimii ensisijaisesti alpha1 adrenergisiin reseptoreihin, joten se on lähinnä vasoconstricting toimia.
        Synephrine n farmakologia ei ole perusteellisesti tutkittu. Jotkut vertailuja octopamine ole tehty. [3] On olemassa jonkin verran näyttöä siitä, että se voi toimia milloin β3 adrenergisiin reseptoreihin. [4]
        [Muokkaa] riskeistä

        Monet ruokavalio, kuten "Stacker 2", "Xenadrine-EFX", jne. sisältää "pino" ja synephrine mukana kofeiinia, joskus NSAID. Joidenkin raporttien ovat todenneet, että tällainen ruokavalio pillereitä aiheuttaa lukuisia haittavaikutuksia. Mayo Clinic julkaisi raportin, joka ehdotti välillä Stacker 2 pillereitä ja riski saada iskeeminen aivohalvaus, kohonnut verenpaine ja sydäninfarkti (sydänkohtaus).
        Synephrine voi myös aiheuttaa rytmihäiriöitä [5]. Se on samanlainen efedriini [5], ja näin ollen osoittaa samanlaisia oireita (ks. efedriini haittavaikutuksia).
        Esittämisen jälkeen terve nuori mies sydäninfarkti, tapaustutkimus ja myöhemmin kirjallisuuden tarkastelun perusteella, että päättäjät "lisäravinteita", joka korvataan efedriini sen analogit p-synephrine ja / tai p-octopamine osoitteesta bitter orange "oli itse asiassa vain löytyy porsaanreikä FDA huhtikuussa 2004 annetun asetuksen kieltää ephedra näissä täydentää korvaamalla samanlainen aine asetus ei koske, mutta annetaan heille merkitä tuotteita "ephedra-free". [6]
        [Muokkaa] Luonnollinen esiintyminen

        Tilasin joku aika sitten näytepakkauksen opuntia plussaa ja sitten peruin jatkon. Nyt tuli postissa tilaamatta xyphedrine-purkki ja lasku! Törkeää! En ole tilannut enkä aio maksaa. Sitäpaitsi mahani ei siedä chiliä, jota k.o. aine sisältää. Pelkkäää ihmisten vedätystä! Lähetetään tuotteita ja yritetään rahastaa. En pysty edes palauttamaan tätä purkkia koska on jalka kipsissä, en pääse postilaatikolle. Mitä pitäisi tehdä teidän mielestänne?


      • piristystä ja painoa
        chilitön jatkossakin kirjoitti:

        Tilasin joku aika sitten näytepakkauksen opuntia plussaa ja sitten peruin jatkon. Nyt tuli postissa tilaamatta xyphedrine-purkki ja lasku! Törkeää! En ole tilannut enkä aio maksaa. Sitäpaitsi mahani ei siedä chiliä, jota k.o. aine sisältää. Pelkkäää ihmisten vedätystä! Lähetetään tuotteita ja yritetään rahastaa. En pysty edes palauttamaan tätä purkkia koska on jalka kipsissä, en pääse postilaatikolle. Mitä pitäisi tehdä teidän mielestänne?

        Hyvä, että asioista keskustellaan kokemusten ja tiedon perusteella. Kuulisi mielelläni hyvistä muista aineista, jotka toisivat pirteän olon ja veisivät nälän tunteen eivätkä rasittaisi sydäntä. Olen 2-tyypin diabeetikko.


      • toimii takuuvarmasti
        piristystä ja painoa kirjoitti:

        Hyvä, että asioista keskustellaan kokemusten ja tiedon perusteella. Kuulisi mielelläni hyvistä muista aineista, jotka toisivat pirteän olon ja veisivät nälän tunteen eivätkä rasittaisi sydäntä. Olen 2-tyypin diabeetikko.

        kokeile vhh diettiä eli vähähiilihydraattista ruokavaliota, verensokeri ei heittele, imelänhimo häviää kokonaan ja olo on virkeä, polttaa rasvaa ja paino tippuu. lisätietoa löytyy linkistä: http://karppaus.info


      • Mi
        chilitön jatkossakin kirjoitti:

        Tilasin joku aika sitten näytepakkauksen opuntia plussaa ja sitten peruin jatkon. Nyt tuli postissa tilaamatta xyphedrine-purkki ja lasku! Törkeää! En ole tilannut enkä aio maksaa. Sitäpaitsi mahani ei siedä chiliä, jota k.o. aine sisältää. Pelkkäää ihmisten vedätystä! Lähetetään tuotteita ja yritetään rahastaa. En pysty edes palauttamaan tätä purkkia koska on jalka kipsissä, en pääse postilaatikolle. Mitä pitäisi tehdä teidän mielestänne?

        Anna posteljoonarille kun tulee seuraavan kerran, jos vaan tiedät milloin postipoika kulkee! Tässä vaan yx neuvo! :)


      • Cambridgekuuri.com
        Mi kirjoitti:

        Anna posteljoonarille kun tulee seuraavan kerran, jos vaan tiedät milloin postipoika kulkee! Tässä vaan yx neuvo! :)

        Itse en ole kyseistä "lääkettä" kokeillut, enkä näiden kirjoitusten perusteella aiokkaan. Mutta vinkki muille, itse olin Cambridge-dieetillä kesällä parisen viikkoa ja laihduin 6kg. Kiloista on nyt ehkä noin 3 tullut takaisin, tähän takaisin tuloonhan ihminen itse vaikuttaa syömisellään. http://www.cambridgekuuri.com/ . Katsokaa itse sivuilta lisää tietoa, voin kertoa omakohtaisesti, että ensimmäiset 3pv ovat kamalia, kun on näläntunne, mutta sitten olo on kevyt ja mieli tasainen ja näläntunne yksinkertaisesti häviää. Itse jouduin lopettamaan parin viikon jälkeen käytön, koska unohtui "ruokapussukat" toiselle puolen suomea reissuun lähdössä. Mutta lukekaa ihmiset ihmeessä lisää, suosittelen :)


      • jahh
        piristystä ja painoa kirjoitti:

        Hyvä, että asioista keskustellaan kokemusten ja tiedon perusteella. Kuulisi mielelläni hyvistä muista aineista, jotka toisivat pirteän olon ja veisivät nälän tunteen eivätkä rasittaisi sydäntä. Olen 2-tyypin diabeetikko.

        Voi että....10 kg meni pois:O ja käytetty 3ja puoli viikkoa.


      • Mattila.....
        toimii takuuvarmasti kirjoitti:

        kokeile vhh diettiä eli vähähiilihydraattista ruokavaliota, verensokeri ei heittele, imelänhimo häviää kokonaan ja olo on virkeä, polttaa rasvaa ja paino tippuu. lisätietoa löytyy linkistä: http://karppaus.info

        vaan päinvastoin, minulla vhhn aikana nousi paino 7 kg ja sain kolesteroli ja verenpainelääkkeet. Se siitä hengenvaarallisesta "dieetistä".


      • himmi

        hyvä ja oikea kommentti :)


    • jenkkakahwa

      Sillä on hämmästyttävä vaikutus, miten paljon lume vaikuttaa. Jos syöt terveellisemmin ja liikut enemmän ja syöt valmistetta, niin takuulla laihdut! Tosin laihtuisit täsmälleen yhtä paljon ilmankin valmistetta. Mutta jos koet, että siitä on apua ja se motivoi sinua, niin mikäs siinä. Ainut vaan, että nämä lumelääkkeet eivät ole mitään halpoja. Kannattaa etsiä joku halvempi "jippo", esim. xylitol-purkka päivässä yhdistettynä terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan auttaa sinua laihtumaan nopeammin. Jos uskot tähän, niin voin taata, että se toimii!

    • höynäytetty

      Hei! Minä kokeilin kyseistä tuotetta eikä painoni pudonnut grammaakaan. Ei siis minkäänlaista vaikutusta. Kaiken kukkuraksi lähettivät uuden paketin, jonka palautin, mutta tulikin karhulasku ja kerrottiin ettei sitä voi palauttaa vaan pitää maksaa kun on kuulemma elintarvike, jota ei voi edelleen myydä. Ainoastaan sen tutustumispakkauksen olisi voinut palauttaa, mutta miten siitä silloin olisi voinut kokeilla ja testata vaikutusta jos sen olisi heti palauttannut. Outoa hommaa!

    • muistan1

      kuinka saan lopettua tilauseni?? kertokaa? :(

    • 2 vuotta sitten kun muutin nuorisokotiin painoin 62 kg( 16 w) muutin vuoden vaihteessa 2010-2011 ns. omaan asuntoon, ja tähän mennessä olin lihonut 62 kilosta 89 kiloon ja silloin vuoden vaihteessa päätin kokeilla näitä kyseisiä pillereitä, tilasin niitä ja sain hirveet huudot vanhemmiltani, et miks oot tilannu tälläsiä? kauheeta paskaa, et ei noihin pillereihin ja muihin kannata uskoa.. olin kokeillu aika paljon kaikke pussi keittoja, nutrilettiä, erilaisia laihdutus valmisteita mitä luontais.kaup. saa, kookosöljyä ja diieettejä ym.mut nää oikeesti on toiminu, ainaki mulla, mut se voi olla myös yksilöllistä. nyt puoli vuotta käytön jälkeen painan 74 kg ja välillä joutuu väkisin syömään, että pysyy hengissä kun ei oo vaan oo nälkä. ja aineen vaihdunta on nopeutunu, mutta ainut haitta puoli on silloin tällöin tulevat sydämentykytykset.. No kannattaa kokeilla jos vaan uskaltaa, itte oon sellanen et kokeilen kaiken mikä voisin uskoo toimivan tai jotai.. mut.. joo..

    • curmikka

      Voin kertoa että omenaviinietikka tablettimuodossa auttoi minua laihtumaan aikoinani yli kymmenen kiloa. Siinä tosin ei ollut järjen hiventä, koska olen 172cm pitkä ja olin valmiiksi hoikka.
      Mutta pitänee mainita että liikuin enemmän ja söin vähemmän joten uskon että nuo tabletit vain tehostivat aineenvaihduntaani, mutta ilman liikuntaa en tiedä olisivatko ýksinään riittäneet, eivät todellakaan!
      Siihen en usko pätkääkään, että vain pillereitä syömällä voi laihtua kuin taianomaisesti ilman liikuntaa ja ruokavaliomuutoksia.
      xyphedrineä olen kokeillut ja virkeäksi tekee olon, laihtumiseen en ole sen huomannut vaikuttavan.

    • himmi

      ei mitään tehoa,täyttä huuhaata koko juttu!

    • toiveikas

      moi olen käyttänyt kyseistä tuotetta ja se tehoaa,viikossa 2kg tippuu paino viiikossa ja aineen vaihdunta nopeutunut .olen 2 tyypin diabeetikko ja minulla on metabolinen oireyhtymä ..olen kokoeilut nutriletit ym muut pussi keitto kuurit ei vaikutusta,.liikunta on painon ja sydämmen vajaatoiminnan vuoksi olematonta ..eli ei se tepsi aina sekään et syöt ja liikut koska kaikki ei voi liikkua .erinlaisista syistä.

    • ei ole teille mitään

      Laskun no100265839 olisin halukas tietämään millä ole teille velkaa en ole tilannut enkä mitään saanut .Enkä edes tiedä mitä on opuntia Pluss.
      Jos pystytte näytämään että olen selaisen saanut myös maksan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe