Löytyypä tuolta rockabilly keskustelusta nimimerkki "Mr Rockabilly twist" jonka teksteistä( joita muuten on paljon) tässä eräs kopio ... Hmm,,,,,,,,,Jotenkin tuttua?????
"Forssa Apteekki myy ilman Resptiä Lääkkeitä,Työvoima Toimisto teki Rikoksen minua kohtaan 2007,vakuutus yhtiö if,verotoimisto osuuspankki kuolletti visaelectronin sampo,joku osti minun lopetetulla pankkikrtilla boostrapista tavaraa,vaikka tili oli lopetettu,koko ajan tulee sieltä tekstiä aivoihini sen takia jouduin Ahvenistolle,se forssa tekee minulle,myös ne painajaiset en saa yhtään nukuttua kyyneleet on joka ilta yö silmissä tulee typerää tekstiä koko ajan,meinasi tulla kuolema siellä kaksi kertaa 2004 ja Hämeenlinna Poliisi Hakkasi minut koulukadulla 2002 tein siitä rikos ilmoituksen se tarvi poistaa 2004,Näiden Kuntien Takia Lopetin bileissä käynnit,joku kirjoitti Tämän ja joku niistä kahdesta kunnasta kirjoittaa minun tekstejä uudestaan.Forssa on muutto Tappio kunta,sinne en ikinä muuta.uneton yö taas.."
"rokkabilly"
jepujeejeejee
1
259
Vastaukset
- tilletalle
Voisin kuvitella kuka kirjoittaa tämän tyyppistä sarkasmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764