Naurutauti?

outoa?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuru_(tauti)

En tiedä mistä johtuu, mutta minusta on tullut tässä kahden kuukauden aikana TODELLA naurualtis. En pysty kontrolloimaan sitä ja voin alkaa nauraa yhtäkkiä aivan hillittömästi milloin vain (en kovaäänisesti, mutta alan vain nauraa ja hytkyä paljon). Aluksi se tuntui hauskalta, kun nauraessa tulee tietenkin paremmalle tuulelle, mutta nyt siitä on tullut jo melkein riesa. Se on jopa noloa joissain tilanteissa. Voiko ihmisellä olla jonkinlainen naurutauti? Tämä ei voi johtua vain siitä, että olen vain onnellinen ihminen. Nauraminen on hauskaa, mutta tämä alkaa mennä jo yli.

4

1743

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä se on

että jotkut masennuslääkkeet aiheuttavat hirveitä naurukohtauksia jopa vitsien väärässä kohtaa.

• Umpikahjo

Hui... pelottavaa. Minulla on aina ollut vaivana, että huomaamatta vaivun omiin ajatuksiini, muistan jonkun vanhan hauskan jutun ja alan huomaamattani hymyillä tai nauraa ääneen. Hävettää, kun ihmiset kysyvät, mille nauran ja yleensä vastaan vaan: "En millekään". Varmaan muut pitävät hulluna. Joskus olen epäillyt, että minulla on joku aspergerin syndrooma tai vastaavaa. Tuo on nolo vaiva, mutta jotkut tutut pitävät tuota kuitenkin huvittavana piirteenä.

• Epävarmaa-höpinää

En ole varma, mutta uskon ettei se ainakaan ole tuo Kuru tauti. En tiedä onko olemassa muitakin naurutauteja, mutta kuruun saa tartunnan vain jos syö ihmistä jolla on ollut tuo kyseinen sairaus xD

• exscuseme

Onhan tämä hauska sattuma, mutta ilmoittaudun samaoireisten kerhoon. Puhkesin nauramaan jopa hammaslääkärin tuolissa kun mieleeni muistui saman päivän sanomalehdessä näkemäni sarjakuva. Oikeasti elämäni on huolta täynnä dementoituneen läheiseni omaishoitajana. Ikääkin minulla on jo lähes 80 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe