Naurutauti?

outoa?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuru_(tauti)

En tiedä mistä johtuu, mutta minusta on tullut tässä kahden kuukauden aikana TODELLA naurualtis. En pysty kontrolloimaan sitä ja voin alkaa nauraa yhtäkkiä aivan hillittömästi milloin vain (en kovaäänisesti, mutta alan vain nauraa ja hytkyä paljon). Aluksi se tuntui hauskalta, kun nauraessa tulee tietenkin paremmalle tuulelle, mutta nyt siitä on tullut jo melkein riesa. Se on jopa noloa joissain tilanteissa. Voiko ihmisellä olla jonkinlainen naurutauti? Tämä ei voi johtua vain siitä, että olen vain onnellinen ihminen. Nauraminen on hauskaa, mutta tämä alkaa mennä jo yli.

5

1883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä se on

että jotkut masennuslääkkeet aiheuttavat hirveitä naurukohtauksia jopa vitsien väärässä kohtaa.

• Umpikahjo

Hui... pelottavaa. Minulla on aina ollut vaivana, että huomaamatta vaivun omiin ajatuksiini, muistan jonkun vanhan hauskan jutun ja alan huomaamattani hymyillä tai nauraa ääneen. Hävettää, kun ihmiset kysyvät, mille nauran ja yleensä vastaan vaan: "En millekään". Varmaan muut pitävät hulluna. Joskus olen epäillyt, että minulla on joku aspergerin syndrooma tai vastaavaa. Tuo on nolo vaiva, mutta jotkut tutut pitävät tuota kuitenkin huvittavana piirteenä.

• Epävarmaa-höpinää

En ole varma, mutta uskon ettei se ainakaan ole tuo Kuru tauti. En tiedä onko olemassa muitakin naurutauteja, mutta kuruun saa tartunnan vain jos syö ihmistä jolla on ollut tuo kyseinen sairaus xD

• exscuseme

Onhan tämä hauska sattuma, mutta ilmoittaudun samaoireisten kerhoon. Puhkesin nauramaan jopa hammaslääkärin tuolissa kun mieleeni muistui saman päivän sanomalehdessä näkemäni sarjakuva. Oikeasti elämäni on huolta täynnä dementoituneen läheiseni omaishoitajana. Ikääkin minulla on jo lähes 80 vuotta.

• Anonyymi

On hyvin häiritsevää, kun alakerran nuori nainen kikattaa jatkuvasti. Onko se jokin syntymävamma?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11416
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8102
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5894
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      163
      4821
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      15
      4681
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      34
      4343
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4203
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3487
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80