Elikkä mollin sivuilta etiskelin kesätyöpaikkaa ja carrotissa oli tarjolla eräs mielenkiintoinen, hain sitten sen kautta. 15minuutin päästä hakemuksen lähetyksestä soitti iloisen kuuloinen nainen ja pyysi haastatteluun, seuraavana päivänä menin ja ihan mukavasti tuntu menevän, sanoi että aika varmasti saa järjestettyä minulle kesätyöpaikan ja vielä senlisäksi lupasi soitella jos tulee jotain viikonloppuhommia, kelpaisi ihan kivasti tollaset kun ei 18 vuotiaalla opiskelialla ole tota rahaa liikaa. pointti nyt oli se että en tajua kuinka kaikki haukkuvat tätäkin paikkaa vaikka niin mukava ja positiivinen kuva jäi ainakin itelle. Pitää nyt toivoa että se jotain hommaa mulle keksis :D
Carrotista töitä opiskelialle?
kekeboi
2
319
Vastaukset
- 7+4
Iloisenkuuloinen soittaja ja vielä ihan heti soitti. No sekö on hyvä merkki? Ei taida sulla olla paljoa kokemusta henkilöstö"hallinnasta"...; )
ja tottakai otetaan nuori opiskelija jolle kaikki työelämän pelinsäännöt ole hanskassa jotta helpompi kusettaa, kun eivät tiedä että paljonko kuuluu esim tessin mukaan maksaa, miten lomat yms vapaat kertyvät ja muuta sellaista eivätkä osaa puolustaa itseään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632334
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 171352
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194