Elikkä mollin sivuilta etiskelin kesätyöpaikkaa ja carrotissa oli tarjolla eräs mielenkiintoinen, hain sitten sen kautta. 15minuutin päästä hakemuksen lähetyksestä soitti iloisen kuuloinen nainen ja pyysi haastatteluun, seuraavana päivänä menin ja ihan mukavasti tuntu menevän, sanoi että aika varmasti saa järjestettyä minulle kesätyöpaikan ja vielä senlisäksi lupasi soitella jos tulee jotain viikonloppuhommia, kelpaisi ihan kivasti tollaset kun ei 18 vuotiaalla opiskelialla ole tota rahaa liikaa. pointti nyt oli se että en tajua kuinka kaikki haukkuvat tätäkin paikkaa vaikka niin mukava ja positiivinen kuva jäi ainakin itelle. Pitää nyt toivoa että se jotain hommaa mulle keksis :D
Carrotista töitä opiskelialle?
kekeboi
2
316
Vastaukset
- 7+4
Iloisenkuuloinen soittaja ja vielä ihan heti soitti. No sekö on hyvä merkki? Ei taida sulla olla paljoa kokemusta henkilöstö"hallinnasta"...; )
ja tottakai otetaan nuori opiskelija jolle kaikki työelämän pelinsäännöt ole hanskassa jotta helpompi kusettaa, kun eivät tiedä että paljonko kuuluu esim tessin mukaan maksaa, miten lomat yms vapaat kertyvät ja muuta sellaista eivätkä osaa puolustaa itseään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678