karaokelaitteet kotia...

AULIS*

Jos joku viitsisi vähän jeesata tietämätöntä :D
Kovasti himottaisi laittaa koraokelaitteet kotia mutta mitä kaikkia mää tarvisin ?
Soitin löytyy (kannettava ja ps3) kaijuttimet on (7,1) ja onkyo tx-sr505e vahvistin.

Mikit tarvii ja jotaki muutaki ? mitä ?
En tarvis mitään ammattilaistason vehkeitä mutta en mitään kaikista halvimpiakaan.
jos jollain 200€:lla sais tykötarpeet ?!

6

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bräd

      hyvää ja halpaa ei yleensä saa samassa paketissa, mutta MadBoyn kamat on ylivertaisia hinta/laatu suhteeltaan.

      • roskapaskarobotti

        Verrattuna mihin ????? (""MadBoyn kamat on ylivertaisia hinta/laatu suhteeltaan."") juu onhan ne jos verrataan vaikka kiloon p****aa, ja nimen omaan kato, hyvää ja halpaa ei ole oikeesti olemassakaan!! :)


    • tress

      Yksinkertaisemmillaan karaokelaitteet koostuvat pääsääntöisesti seuraavasti:

      * Kaiuttimet (aktiivi- tai passiivi, aktiivit eivät tarvitse vahvistinta, mutta omasta mielestä ehdottomasti passiiveissa parempi soundi)

      * Mikseri (joissakin miksereissä vahvistin sisäänrakennettuna, jolloin voi käyttää passiivikaiuttimia)

      * Soitin (mikä tahansa dvd:tä pyörittävä vempele riittää, kunhan sen saa kytkettyä mikseriin ja televisioon/videotykkiin)

      * Mikrofoni (oman maun mukaan)

      Tämän listan kanssa sitten ostoksille.

      Kotikäyttöön suosittelisin pientä mikseriä (kanavien määrällä ei ole väliä, tarvitset todennäköisesti tasan kaksi, laululle ja musiikille), aktiivikaiuttimia, normaalia dvd-soitinta (ihan kytkentöjen helpottamiseksi) ja jotain edullista langatonta mikrofonia.

      Jos tästä töiden lomasta ehdin, niin voin katsoa vaikka Thomanilta jonkun esimerkkipaketin.

      • tress

        Ahh, en lukenut alkuperäistä viestiä näköjään tarpeeksi tarkasti (eli en siis ollenkaan)... :D

        Varmaan pieni mikseri olisi ihan jees. Vedät siihen vaan vaikka läppäristä musiikit ja paukautat mikrofonin toiseen kanavaan. Ja jos vielä on vahvistin ja kaiuttimet, niin voit ottaa melkein minkä tahansa pikkurimpukan.

        Esim. http://www.thomann.de/fi/behringer_xenyx_802.htm sisältää kaiken tarpeellisen ja maksaa ~60€. :)

        (Tosin heittelen ihan lonkalta, en minä oikeasti mitään tiedä.)


      • aulis*
        tress kirjoitti:

        Ahh, en lukenut alkuperäistä viestiä näköjään tarpeeksi tarkasti (eli en siis ollenkaan)... :D

        Varmaan pieni mikseri olisi ihan jees. Vedät siihen vaan vaikka läppäristä musiikit ja paukautat mikrofonin toiseen kanavaan. Ja jos vielä on vahvistin ja kaiuttimet, niin voit ottaa melkein minkä tahansa pikkurimpukan.

        Esim. http://www.thomann.de/fi/behringer_xenyx_802.htm sisältää kaiken tarpeellisen ja maksaa ~60€. :)

        (Tosin heittelen ihan lonkalta, en minä oikeasti mitään tiedä.)

        Kiitti avusta.
        Enköhän mää näillä pärjäile :)


    • K-O Fani

      osta 200 litran muovitynnyri, laita pohjapuolelle kiinnikkeet ja kiinnitä kattoon.
      Näin saat alapuolelta kannen auki, työnnä pääsi sisään ja rupia laulamaan.
      Laulusi jälkeen huomaat, että on parempi keskittyä pitsin nypläykseen, ei pidä niin pahaa ääntä ja jos satut asumaan naapurissa muuta 3 korttelin päähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe