allista? Laihtuuko sillä? kokemuksia?
Mitä mieltä olette
5
82
Vastaukset
- KAKSYSIkysi
itellä,mutta ketkä käyttäny väittää että auttaa.kun vhh:lla käyttää runsaasti rasvoja kannattaa allin käyttäminen,sehän auttaa ettei rasva imeydy.
- Veijo
Oikotie housupyykille.
Lchf/VHH ruokavaliolla ei Alleja tarvita.
Pillerit ja pulverit ei toimi pitkällä tähtäimellä.
LCHF/VHH toimii.- Laihuttaja
Moi!
Kokeilin Allia tässä jonkin aikaa sitten runsaan kuukauden ajan muistaakseni, enkä kyllä ollut kovin vakuuttunut. Itselläni liiallisen rasvan nauttiminen ei ole se ongelma, joten ehkä toisilla se voi onnistua. Silläkin on tietenkin väliä, kuinka paljon on ylipainoa. Minulla sitä ei niin kovasti ole, joten senkin takia Alli ei luultavasti ollut minun juttu. Tulipahan huvikseen koitettua. Olen aikaisemmin laihduttanut ihan perus ruoalla ja kovien rasvojen ja vaalean leivän yms välttämisellä 40kg. Vhh:takin olen koittanut ja se on minusta ihan hyvä. Tällä hetkellä muutamaa takaisin tullutta kiloa pudotan niin että vältän hiilihydraatteja mutta samalla myös kovaa rasvaa. Ja näin on lähtenyt tähän mennessä 8kg. - paha yskä:
SOTAHUUTOA---------------- vaijo huutaa taas kun on SOTA-ORPO ja jäänyt vahingossa Taalainmaalle ,ikäänkuin unohtui tahallaan !
Poika sai heti v,1945 sokeri-kooman ja on 5 kertaa jo kuollut - 8 x vaihdettu pää ja tehty muitakin saappi-rotta-kokeita-- tulos on nähtävissä nyt häiriköimisenä täällä.........
- allimalli
paljon rasvaa,aivan varmasti auttaa kun rasva ei ehdi imeytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521