Eli mulla on iPod Nano ja kun laitan sen päälle, niin musiikki soi kuulokkeissa ja kaiuttimissa samaan aikaan. Ongelmaa ei oo ennen ollu ja tänään se ilmeni ku pistin soittimen päälle. Kuulokkeet on kyllä kunnolla paikoillaan ja toimivat, kun musiikki niittenkin kautta kerran soi. Eli miten sen kaiuttimen sais pois päältä, osaako joku neuvoa?
Vastaukset 4
- Mie itte
Onko kuulokkkeiden liitin varmasti työnnetty pohjaan saaakka niin ettei liitimen kiiltävää osaa jää yhtään näkyville?
Saattaa meinaan tuntua pikkasen tiukalle se viiminen milli...- Apua!
On liitin pohjassa saakka. Oon koittanu kaikkee mahdollista mut aina vaan se kaiutin soi.
- jfjfjfjfjfjjfjfsl
Apua! kirjoitti:
On liitin pohjassa saakka. Oon koittanu kaikkee mahdollista mut aina vaan se kaiutin soi.
Hei mul on ihan sama juttu. Se musiikki ei kuulunu enää kauittimelta ku laitoin äänet pois. Mut siin on silti ongelma se etten saa muusikkia hiljemmalle ja jos laitan kovemmalle ni se menee taas kaiuttimelle.
Pitää viedä korjaukseen varmaa !
- Resetointi
Joo, mulla oli sama ongelma, äänet kuului ensin sekä kuulokkeista että kaiuttimesta samaan aikaan ja sitten pelkästään kaiuttimesta. Räpläsin ja räpläsin laitetta eikä mikään auttanut. Lopuksi kokeilin nollata laitteen ja ongelma katosi. Se siis auttoi mulla.
Ohjeen mukaan nollaaminen tehdään niin, että pidät menu-näppäintä ja keskinäppäintä pohjassa n. 6 sekkaa tai kunnes näyttö sammuu ja sille ilmestyy näkyviin apple-logo. Sit odottelet, että laite käynnistää itsensä uudelleen ja kokeilet musiikkia tms. uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110553- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 57509
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34478Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää125472Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445