Mitä haluat sanoa

n y t

sille tyypille siellä töissä? Oletko ihastunut vai vihastunut häneen? Sana on vapaa, kerro mitä ajattelet hänestä?

40

2226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanon

      että jos nyt et vastaa mun viestiin, niin laitan sulle sähköpostia vielä tänään.

      • pois, vaan

        etpä sitä kuitenkaan laita, joten...


    • +0987654321

      Haluan sanoa että harmi. Ja että olen surullinen.

      • ??

        surullinen?


    • ;)

      Olen ihastunut suhun mies ja huomaan että ainakin vähäsen myös sinä muhun. Vielä jaksan hetken odottaa että teetkö sen aloitteen. Nyt on kevät ja olisin aivan innoissani jos pyytäisit vihdoin ulos. Kesään en jaksa odottaa.

      • tällainen..

        lälly ukkomies sinua kehtoo ulos pyytää, kun siinä olisi niin paljon järjestelemistäkin ja kun olen niin saamaton, piru vie


      • sinkku kelpaa
        tällainen.. kirjoitti:

        lälly ukkomies sinua kehtoo ulos pyytää, kun siinä olisi niin paljon järjestelemistäkin ja kun olen niin saamaton, piru vie

        Ei mitään lällyä mulle ja vielä vähemmän ukkomiestä!!


      • 11
        tällainen.. kirjoitti:

        lälly ukkomies sinua kehtoo ulos pyytää, kun siinä olisi niin paljon järjestelemistäkin ja kun olen niin saamaton, piru vie

        Eihän sitä koskaan mitään saa, jos ei koskaan mitään yritä. Kukaan ei tule tarjoilemaan sinulle tietä onnelaa, sinä teet sen itse tai kyhjötät onnettomana kotona kirjoitellen unelmiasi suomi24:n palstoille.


      • 1rkm

        mulla yks kiva flikka kiikaris ja on katseita vaihdettu olen itse aistinut että vois olla molemminpuolista tunteiden lämpeneminen. jos tulisit vaikka huomenna siihen mun luo tupakka paikalle niin voitas vaihtaa muutama sananen vaikka 11 mais? ja tämä oli sit oulussa ja varmaan tää kiva typy tietää kuka sua kaipaa ja katselee


    • M(n)

      tahtoisin silittää uurteet hänen otsaltaan,
      hieroa kivistäviä ohimoita,
      tuoda hiukan iloa puurtamiseen

    • haluisin sanoa

      että olin aivan tajuttoman ihastunut sinuun..jotenkin tunteet hämäsivät ja kuvittelin sinunkin tykkäävän minusta..kuvittelin väärin...aiheutin varmaan vaan ihmetystä ja ärtymystä sinussa. nyt olet ilmaa minulle ja kevät tuulet puhaltelee raikkaasti:) kesää odotellen:)

    • ihastus ?

      kaikki oli mahdollista , mutta valitsit toisin ja se siitä......aina ei voi voittaa.
      toisaalta ymmärrän , ehkä näin on parempi.

    • v/ihastunut

      ...hiukan uhkailla ja kiristää vaikka rakastumisella johonkin toiseen, jossei me tässä saada mitään aikaiseksi.

      • kun tämä

        on niin piinaavaa... yhyy :( :)


      • .
        kun tämä kirjoitti:

        on niin piinaavaa... yhyy :( :)

        Kerää rohkeutta ja ota yhteyttä siihen T-kirjaimella alkavaan henkilöön. (Mikäli on vapaa).

        Yritetään edes muistella hyvällä.. ;)


    • T

      Sanoisin, että haista paska.

      • ihan sivusta

        vaan sanoisin, että jos tuon enempää ei ole sanottavaa, niin sitten ei kannata sanoa mitään.


      • Ai, ku oot ihana

        sitte ihana.Riehakasta ja p-rikasta vappua.


    • vain...

      surullinen, rakastuin, mutta omapa on häpeäni. En vihaa, vaikka hän ilmeisesti vihaakin. Onneksi hän ei sentään ole työpaikallani, vaan ihan vaan omallaan...en koskaan enää mene sinne... edelleen kuitenkin ikävöin ja toivon, että asiat olisivat menneet toisin.

      • Yaku

        Miten tyhmä ja yksinkertainen naisen pitää olla ennenkuin tajuaa näinkin yksinkertaisen asian?
        Älä tule, halpa lelu olit mulle. ;)


      • sen...
        Yaku kirjoitti:

        Miten tyhmä ja yksinkertainen naisen pitää olla ennenkuin tajuaa näinkin yksinkertaisen asian?
        Älä tule, halpa lelu olit mulle. ;)

        tiedät, mikä minä olin:)
        Onnea vaan sinulle rakkauteen, ehkä löydät uuden lelun...


    • M..

      That I like him a lot more that I'm supposed to.

    • On jo tunteet tasottunu tätä naista kohtaan, mutta olishan se kiva silti tietää olisko meillä ollu jotain tulevaisuutta...Tosi kiva ihminen mitä sen vähän olen ollut tekemisissä ja minun silmissä näyttää kyllä missiltä, ei oo mikään riman pätkä vaan sopivan runsas suomalainen nainen:)Ja hymy tekee hänestä vielä valloittavamman, en tule varmaan tätä ikinä hänelle sanomaan, mutta jos maailmanloppu uhkais niin en säästäis sanoja.Tätä mieltä minä olen, en halua kuluttaa energiaani vihan tunteisiin, se on tyhmää.

    • -=.m.=-

      tyydyn vain katselemaan hänen kaunista hymyään, vaikka hymyäsi usein yrität piilotella. Tilanne on mikä on, eikä sille mahda mitään. Saa kai sitä uneksia kuitenkin...

      • -n-

        Sitä mitä sinä minulle


    • 15+8

      Haluaisin sanoa, että tykkään susta ja haluaisin katsoa, voisko tästä tulla jotain enemmänkin, elämä kun on liian lyhyt hukattavaksi... Mutta en sano :/

      • 8+15

        samoin myös sinulle.... Mutta en sano :/


      • 15+8
        8+15 kirjoitti:

        samoin myös sinulle.... Mutta en sano :/

        ollaanpa hiljaa vaan. Mutta kiva tietää, että näinkin voisi olla ;)


      • 8+15
        15+8 kirjoitti:

        ollaanpa hiljaa vaan. Mutta kiva tietää, että näinkin voisi olla ;)

        Voidaan silti katsella toisiamme kuten tähänkin asti :)


    • vastaustasi
      • odottavelle

        E=mc2


      • ..
        odottavelle kirjoitti:

        E=mc2

        Ei oo mulle, odotan..


      • ..
        .. kirjoitti:

        Ei oo mulle, odotan..

        väsyin, juokseeen sinne..


    • aamukahvilla

      valitettavasti. Perinteisesti kirjeitse lähestyin. Ei mitään kommentointia siihen. Huomaavaisempi tosin, lämpöisempi, juttelemaan tulet ja läheisempi sen jälkeen. Pidän. En niinkuin muista tai ihastuneena. Halu olla kaksin. Jutella aamuun asti mistä vain. Kaksi aikuista lapsen ilkikurisella mausteella. Mutta ei. Emme näe kuin töissä ja sielläkin riippuen sinusta. Pari vuotta tätä. Haluan kuulla sen silmästä silmään mitä päässäsi liikuukaan. Harmittaa. Paljon on vastaan tullut elämän aikana erilaisia tunnevyöryjä. Tämä poikkeaa kaikista. Kerrankin olen itse valmis ja rauhallisen vakaana.. Miehelle menee.

      • kahvi,

        Olin minä, sama paikka


      • Jooko?
        kahvi, kirjoitti:

        Olin minä, sama paikka

        uskoisko tota. Aika levotonta tänään tauoilla. Joku autopiknik seurassasi olisi ollut virkistävämpää. Mutta kun ei se auto pysyt siellä parkkiruudussa ja herrakin on vähän lentävää sorttia.


    • Minäjuurisevain

      ..kiitos,että sait minut tuntemaan jälleen, heräämään eloon! Saat sydämeni pamppailemaan ja perhosia vatsaani katsoessasi minuun.
      Pidän sinusta, todella. Mutta en uskalla tehdä asialle mitään, koska olen juuri saanut niin pahasti siipeeni - entiseltä kumppaniltani. Pelko siitä,että vain leikit, varjostaa tätä kaikkea. En osaa luottaa enää oikopäätä.
      Joten jos olet kiinnostunut, niin ole kärsivällinen....

      • minä ä ä

        Pää tärisee |||... ja tavarat ei edes pysy kädessä, tiukille ottaa kaverit kyllä vähän ihmettelee kun kahvitkaan ei pysy kupissa||||....***** mutta kärsivällisiä ollaan;)


      • ****
        minä ä ä kirjoitti:

        Pää tärisee |||... ja tavarat ei edes pysy kädessä, tiukille ottaa kaverit kyllä vähän ihmettelee kun kahvitkaan ei pysy kupissa||||....***** mutta kärsivällisiä ollaan;)

        Vatkaamisessahan käsien tärinä on hyväksi =)


      • //

        Minä jaksan odottaa, kun Hän on kyseessä. Hän sai minussa virtaamaan iloa ja elämää! Olen niin onnellinen Hänestä! Toivon vain että Hänen kiinnostuksensa on pysyvää.. Olisin murtunut jos hänen tunteensa hiipuisivat . Silti toivoisin hänen siitä sanovan jos niin kävisi. Ja jos hän epäilisi minun vain leikkivän tunteillaan, loukkaantuisin syvästi. Koska se ei ole minua, ja koska Hän on niin tärkeä ja se ei ole varmaan jäänyt hänelle epäselväksi. Ymmärrän kuitenkin että hänen kokemuksensa varjostaa uuden suhteen luomista. Siispä pikku hiljaa..
         


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe