vetoomus

seuraaviin eduskuntavaaleihin jotta tämä hallitus saadaan vaihdettua ja nyt on pienempien puolueiden aika näyttää mihin pystyvät,
kokoomus on jo näyttänyt kyntensä että pelkästään rikkaat ja ahneet kapitalistit yms hyötyväy siitä
kepu:li noo vanhasen , tiuran yms muiden tekoset nyt on päivän selvää, lahjottua sakkia, pitäisi olla maaseutupuolue mutta unohtanut juurensa,
sdp: unohtaneet kokonaan juurensa ja mennyt porvarilliseen suuntaan yhä vain enemmän..

joten eiköhän olisi aika jo antaa muillekin mahdollisuus näyttää mihin pystyvät ja vasemmisto, perussuomalaiset valtaan tai ei puolueita vaan oikeita ihmisiä jotka toimivat normaalien ihmisten asialla ja tekevät mitä kansa vaatii eikä omia aja pelkästään omia etujaan. vai kauanko me aiomme kestää sitä että nämä suuret puolueet tekevät pilaa kansasta.. sitä äänestävät mitä puolue määrää tai käskee eikä kuunnella ollenkaan kansalaisten mielipiteitä,

toisekseen > työttömät, työläiset ja muut syrjäytyneet tai sen vaarassa olevat.. MEILLÄ ON VALTA miksemme siis äänestä. sen mä tiedän että porvarit äänestävät aina ja jos emme äänestä niin hallitusta emme saa vaihdettua. joten seuraaviin eduskuntavaaleihin jokainen täyttämään perusoikeuttaan ja äänestää sitä ehdokasta joka parhaiten ajaa hänen asiaansa

0

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
        Suomalaiset julkkikset
        16
        2310
      2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
        Ikävä
        168
        2249
      3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        112
        1808
      4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
        Ikävä
        149
        1789
      5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
        479
        1389
      6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
        Ikävä
        92
        1215
      7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
        Ikävä
        55
        1011
      8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
        Hindulaisuus
        420
        933
      9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
        Ikävä
        49
        921
      10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
        Maailman menoa
        236
        874
      Aihe