Minkä merkkinen sähköhammasharja sinulla on käytössä ja oletko ollut siihen tyytyväinen?
Sähköhammasharja?
14
924
Vastaukset
- Ettäs tiiät
Omron ja Oral-b, molemmat hyviä. Päihittää käsiharjan mennen tullen. Mutta muistakaa putsailla myös ne hammasvälit, koska mikään hammasharja ei väliin mahdu.
- noihin.
Löytyykö pehmeitä harjoja?
- Ettäs tiiät
noihin. kirjoitti:
Löytyykö pehmeitä harjoja?
Hammasharjat ja lapsillekkin omat :)
- eihyvv
Tämähän tekee juuri vääränsuuntaista liikettä, tunkee plakkia ikenien alle kun pitäisi hivuttaa sieltä pois
- Puhdas suu
Vaan putsaa hampaat/pinnat paljon tehokkaammin kuin normaali hammasharja!Ei ole ientulehdusta, hammaskiveä, eikä reikiä, kun vaihtoi sähköhammasharjaan ja aina saa kehuja hammaslääkärissä, että on puhtaat hampaat. Kaikki ei osaa harjata hampaitaan normaalilla ham.harjalla.
- Olen tyytyväinen
Ostin maaliskuussa Braunin Oral-B:n ja täytyy sanoa, että olen ollut siihen todella tyytyväinen. Hampaat lähtevät puhtaammiksi vähemmällä työllä. Tavallinen hammasharja jätti mulla aina töhnää varsinkin yhden hampaan pinnalle ja jouduin sitä raaputtamaan hammastikulla pois, mutta nyt en tarvitse enää hammastikkuja. Hammaslankaa käytän yhä, mutta hammasvälitkin tulevat nykyään puhtaammiksi. Ikenetkin pysyvät kunnossa, kun harjaa ei tule painettua liian voimakkaasti. Sisko on myös kehunut sähköhammasharjaa (Oral-B) ja sanoi, että viime hammaslääkärikäynnillä ei löytynyt hammaskiveä ollenkaan, kun sitä ennen on ollut.
- Gallupoija
malli sulla on käytössä? Joka merkissä on monta eri mallia ja hintaerot on suuret.
- Hinnoissa eroa
Gallupoija kirjoitti:
malli sulla on käytössä? Joka merkissä on monta eri mallia ja hintaerot on suuret.
Mutta kallis eli halvemmillakin pärjää mainiosti.
- pärjää!
Hinnoissa eroa kirjoitti:
Mutta kallis eli halvemmillakin pärjää mainiosti.
Minulla on Colgaten paristokäyttöinen hammasharja. Siinä ei ole syvyyssuuntaista sykkivää liikettä, pelkkä edestakaisin pyörivä. Lisäksi käytän hammasväliharjaa päivittäin. Hammaslääkäri on kehunut hyvää hammashoitoa, vaikka laiskuuttani pesen vain kerran päivässä.
- Gallupoija
pärjää! kirjoitti:
Minulla on Colgaten paristokäyttöinen hammasharja. Siinä ei ole syvyyssuuntaista sykkivää liikettä, pelkkä edestakaisin pyörivä. Lisäksi käytän hammasväliharjaa päivittäin. Hammaslääkäri on kehunut hyvää hammashoitoa, vaikka laiskuuttani pesen vain kerran päivässä.
Omron Sonic Style 458 -merkkisen harjan. Se on ekassa latauksessa, joten tänään pääsen testaamaan sitä. Kiitoksia kaikille vastaajille!
- tiplaus
pärjää! kirjoitti:
Mikä on hammasväliharja??
- <kirsu
tiplaus kirjoitti:
Mikä on hammasväliharja??
Hammasväliharjalla puhdistetaan hammasvälit. Välien puhdistamiseen voi käytää hammaslankaa, hammastikkuja tai hammasväliharjoja riippuen hammasvälien koosta. Hampaiden harjaus ei puhdista hampaan 5 pinnasta kuin 3 eli hammasvälien puhdistamiseen tarvitaan joku edellämainituista välineistä.
- nnn---
Oral-B Vitality
Juuri ostin viime viikolla kun raudat tuli suuhun. Tyytyväinen olen ollut, puhdistaa hampaat aivan eri tavalla!!! Eikä se n. 30e minua konkurssiin vienyt. Suosittelen! - ^Oral B^
Olen tyytyväinen :) Minulla on tämä:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/40708/cmvrd/Braun-Oral-B-Professional-Care-3000-sahkohammasharja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058