Olen 25-vuotias tyttö ja haikailen jonkun ihanan raikkaan, tyttömäisen, ehkä hedelmäisen mutta ei äitelän tuoksun perään. Olisiko vinkkejä? En ole aiemmin käytellyt hajuvesiä, mutta oma vieno tuoksu olisi kiva löytää. :)
raikas tuoksu nuorelle
6
1089
Vastaukset
- lm
itse tykkään versacen bright crystal hajuvedestä! todella raikkaan tuoksuinen eikä yhtään tunkkainen. pullo myös todella kaunis ja tyttömäinen. melko edullinen..
toinen tuoksu johon olen tykästynyt on hugo bossin orange, se on tosin vasta hankintalistallani.. siinä on ainakin sitä hedelmäisyyttä!
itse olen 23-vuotias. - :D
Tuoksuja hankkiessa kannattaa muistaa, että ihon oma ph voi muuttaa hajuveden tuoksua. Eli, jonkun muun käyttämä ihana tuoksu voi omalla iholla muuttua kissan virtsan hajuiseksi. Kannattaakin käydä itse kokeilemassa hajuja puhtaalle, hajustamattomalle iholle. Myös valkosipulin syöminen voi muuttaa hajua, tai näin olen ainakin kuullut.
Hajuvesi kannattaa suihkauttaa iholle suihkun jälkeen vielä kun iho on vielä hiukan kosteahko, jolloin hajuvesi kuivuu veden kanssa iholle, näin tuoksusta tulee kuulemma pehmeämpi.- .........
Taannoin ostin escadan hajuveden oliko viime kesänä ja se haisee iholla ihan kissan pissalle, mutta pullossa hyvältä.
Kun taas esim Chanelin Change tuoksu, tuoksuu pullosta pahalta, mutta iholla hyvältä.
Olen ajellut tuota Hugo Bossin Orangea, mutta onko se sittenkin talvinen tuoksu, toinen oli CK:n summer tuoksu.
- ehdotus
Miten ois Cartierin Delices..Celine Dionin Pure brilliance..tai Estee Lauderin Pure light linen breeze..
- Mr T
On Channel chance ja nimenomaan vihreä editiion
http://www1.macys.com/catalog/product/index.ognc?ID=232466- Cool girl
-Miss Dior Cherie, hinta noin 60e.
-Yves Rocher Flower party, hinta noin 20e.
-The Body Shop Cherry Blossom, hinta noin 14e.
Ensimmäinen löytyy ainakin Sokoselta ja Emotionista. Yvesin tuoksu taas löytyy Foorumilta merkin myymälästä. Ja The Body Shopin tuoksu löytyy tietenkin The Body Shopista!=) Toivottavasti oli apua!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092698
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1041918Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171651Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141535Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2781388Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471217- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885