Vaimon miespuolinen työkaveri...

Äääh...

Olenko minä vain ihme kyttääjä ja mustis kun ärsyttää suunnattomasti, kun kuulin että on työmaalla sellainen (10v. nuorempi) työkaverimies, jolla on niin samanlainen huumori ja samanlaiset ajatukset kun vaimolla, kuulemma. Ja sen kanssa voi puhua vaikkapa meidän (vaimo ja minä) suhteemme ongelmista tai ylipäänsä miten meillä menee. Ja tietysti minkälainen minä olen vaimon mielestä. Minusta tuo on kyllä väärin. Mitä se tollaselle kuuluu? Minusta menee kyllä turhan intiimiksi kun meidän parisuhdetta tollaselle äijälle kertoillaan, vai olenko ihan väärässä? Tietääkseni heidän "kaverisuhteensa" on alkanut tuossa vajaa vuosi sitten. Se mikä v***tustani lisää on tietysti taustat meidänkin liitossa...mutta ne kai kuuluisi "pettäminen" -otsikon alle...

15

1800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yxäxä

      vaimo kertoo nuorelle miehelle oman avioliittonsa intiimit asiat. Jos pettämistä on ollut kummalla tahansa ( sitä et kertonut) niin luottamus on aika heikoilla. Siihen suuntaan ollaan menossa.

    • .

      Kumman touhut tuonne "pettäminen"-otsikon alle kuuluisi? Jos sinä olet se syyllinen, niin sitten varmaan vaimosi kokee että hänellä on oikeus myöskin aiheuttaa sinulle mielipahaa. Jos se taas oli hän, niin miksi vielä olette yhdessä?

      • ihmettelevä ukko

        Siis mies on aina syyllinen ja hänen pitää kärsiä?

        Sanoit, että jos

        1) Mies on pettänyt, niin vaimo tekee oikein
        2) Vaimo on pettänyt, niin on miehen oma vika, että he ovat yhdessä ja siksi hänen kuuluukin kärsiä.

        Kuulostaa todella reilulta.


    • yksi vaimo

      Itselläni on useampia miespuolisia kavereita, myös työ ja olen naimisissa. Asia on ok, niin kauan, kunhan pysyy kaveruutena/ystävyytenä, muutenhan se olisi pettämistä, jota en itsekkään hyväksyisi. Itselleni vain joitain asioita on helpompi puhua miesten kanssa, koska sanovat suorempaan.
      Vastaan, koska itselleni tullut vastaavanlainen tilanne vähän aikaa sitten ja itseäni pahiten loukkasi se, ettei mieheni luotakkaan minuun, omaan vaimoonsa vaan uskoo muiden puheita. Toivottavasti saatte asianne selväksi, toisaalta ymmärrän myös sinuakin, mutta oma mielipiteeni on, että kunhan ei nyt ihan liiallisuuksiin yhteydenpito mene, niin seuraisin tilannetta ja juttelisin vastapuolen kanssa asiasta. Toisaalta voit kysyä myös vaimolta, että onko hänestä ok, että sinulla olisi vastaavanlainen naispuolinen työkaveri? Jos vastaus on ei, niin tilannehan lienee selvä?
      Kaikkea hyvää jatkoon.

    • Liina Anniina

      et turhaan ärsyynny ja ole mustis. Vaimosi on lapsellisuuttaan nyt tehnyt aukkoa aidan toiselle puolelle. Fyysisessä mielessä ei varmaankaan ole pettämistä tapahtunut, mutta henkisellä tasolla sitä valmistellaan. Ei ihme, että kyyläät!

      Teidän suhteenne ongelmat EIVÄT kuulu toiselle miehelle, ja kaiken huipuksi mies on vieläpä "nuori ori". Ei ihme, että vanhempi ori osoittaan epäluuloisuutta.
      Vaimosi loukkaa sinua tällä tavoin joko tietoisesti tai tiedostamattaan.
      Sinulla on oikeus perätä ja tietää, mitä sinusta puhutaan takanapäin, varsinkin kun intiimiasioitasi käsitellään. Todella tahditonta ja julmaa naisen taholta!

      Ota nyt härkää sarvista. Mihinkään vakivaltalinjalle et tietenkään fiksuna ihmisenä lähde. Teet selväksi vaimolle, että tällainen ei voi jatkua.
      Parisuhteessa ongelmat käsitellään kahden kesken tai yhdessä sovitun ulkopuolisen henkilön kanssa, jolla on asiantuntemusta auttaa. Minkäänlainen työkaverijuippi ja mahdollisen vaimon ihastus ei voi tulla kyseeseen, senhän tajuaa sokea erkkikin.

      Toisekseen tuollainen juippi pelkästään huvittelee 10 vuotta vanhemman naisen kanssa... mikäs sen makeampaa kuin kaiken huipuksi tirkistellä naisen intimiteettielämää, vaikka se tapahtuukin pelkän puheen tasolla.
      Tirkistelyä sekin on ja antaa tälle juipille kiksejä sekä lisää hänen ylemmyydentuntoaan.

      Vaimo tässä häpäisee itsensä lisäksi sinut. Tässä on vielä sekin, että juippi ei saata olla luotettava, vaan rollaa asianne ympäri kaupunkia.

      Joten sinun ei tarvitse miettiä, että oletko turhan kyylääjä ja mustis. Vastaus on: et ole. Olet täysin aiheellisesti närkästynyt ja oikeassa.

      • eräs mies

        Minun näkemys asiasta on se, että vaimo haluaa VIHJAILLA miehelleen minkälainen miehen pitäisi olla. Tilanne on sikäli epäreilu, että tuon nuoren kaverin ei tarvitse kantaa parin yhteisestä arjesta mitään vastuuta. Toisin sanoen hän voi täysin ilmaiseksi puhua mitä tahansa, mikä miellyttää ap:n vaimoa.

        Vaimo kenties tietää, että tilanne on miehensä kannalta epäreilu, mutta uskottelee itselleen jotain muuta. Tehokas tapa oikeuttaa suunnilleen mitä tahansa on toisen leimaaminen mustasukkaiseksi. Ehkä vaimon motiivi onkin mustasukkaiseksi tekeminen, jotta saisi enemmän huomiota?

        Jos motiivi on mustasukkaiseksi tekeminen, niin silloin tämä on mielestäni JOTENKIN hyväksyttävissä, koska vaimo vain yrittää herätellä miehensä mielenkiintoa. Vaikka näin olisikin, niin vaimon käytös osoittaa melkoista arvostuksen puutetta.


    • -mies.-

      kaikki, erityisesti tuollaiset uudet kaverisuhteet ovat vaaran paikkoja.

      • ukyjmhtnrbgfdwe

        Helposti voi mopo karata, kun tuollaista "sielujen sympatiaa" on olevinaa ilmassa.

        Ehkä nainen ei ole saanut "syvällistä" keskutelua kotona ja hakee sitä muualta. Tämähän on yhtä paljon pettämistä kuin se että mies ei ole saanut seksiä kotona ja hakee sitä muualta.


      • ap
        ukyjmhtnrbgfdwe kirjoitti:

        Helposti voi mopo karata, kun tuollaista "sielujen sympatiaa" on olevinaa ilmassa.

        Ehkä nainen ei ole saanut "syvällistä" keskutelua kotona ja hakee sitä muualta. Tämähän on yhtä paljon pettämistä kuin se että mies ei ole saanut seksiä kotona ja hakee sitä muualta.

        Eli tarkennan, että kolmisen vuotta sitten jäi vaimo kiinni, oli virittelemässä suhdetta erään toisen työkaverin kanssa...Ja meikäläinen kriisiin. Ja itse olen siitäkin saanut selviytyä. Vaimo haukkuu kyttääjäksi kun kyselen hänen menoistaan ja että ei jaksa tätä touhua...Oltiin jo kuitenkin hyvällä tiellä, oikeastaan. Ja sitten paljastuu tämä uusi ystävä. Rohkaisin mieleni ja otin asian eilen puheeksi (esitin epäilyjä heidän suhteensa olevan muutakin kuin vain työkavereiden normaalia kanssakäymistä. Puoli vuotta se on minua ahdistanut ja nyt sanoin asiasta ja epäiltyistäni) ja nyt sitten ollaan taas eron partaalla, kun minä olen kuulemma mieleltäni sairas ja vaimo ahdistuu. Hupaisaa, että syy on tietysti vain ja ainoastaan minussa ja sairaassa mielikuvituksessani.


      • .
        ap kirjoitti:

        Eli tarkennan, että kolmisen vuotta sitten jäi vaimo kiinni, oli virittelemässä suhdetta erään toisen työkaverin kanssa...Ja meikäläinen kriisiin. Ja itse olen siitäkin saanut selviytyä. Vaimo haukkuu kyttääjäksi kun kyselen hänen menoistaan ja että ei jaksa tätä touhua...Oltiin jo kuitenkin hyvällä tiellä, oikeastaan. Ja sitten paljastuu tämä uusi ystävä. Rohkaisin mieleni ja otin asian eilen puheeksi (esitin epäilyjä heidän suhteensa olevan muutakin kuin vain työkavereiden normaalia kanssakäymistä. Puoli vuotta se on minua ahdistanut ja nyt sanoin asiasta ja epäiltyistäni) ja nyt sitten ollaan taas eron partaalla, kun minä olen kuulemma mieleltäni sairas ja vaimo ahdistuu. Hupaisaa, että syy on tietysti vain ja ainoastaan minussa ja sairaassa mielikuvituksessani.

        Kannattaako sinun ollenkaan jatkaa suhdetta? Minun mielestäni sinä ansaitset parempaa.


      • siniset silmät
        ap kirjoitti:

        Eli tarkennan, että kolmisen vuotta sitten jäi vaimo kiinni, oli virittelemässä suhdetta erään toisen työkaverin kanssa...Ja meikäläinen kriisiin. Ja itse olen siitäkin saanut selviytyä. Vaimo haukkuu kyttääjäksi kun kyselen hänen menoistaan ja että ei jaksa tätä touhua...Oltiin jo kuitenkin hyvällä tiellä, oikeastaan. Ja sitten paljastuu tämä uusi ystävä. Rohkaisin mieleni ja otin asian eilen puheeksi (esitin epäilyjä heidän suhteensa olevan muutakin kuin vain työkavereiden normaalia kanssakäymistä. Puoli vuotta se on minua ahdistanut ja nyt sanoin asiasta ja epäiltyistäni) ja nyt sitten ollaan taas eron partaalla, kun minä olen kuulemma mieleltäni sairas ja vaimo ahdistuu. Hupaisaa, että syy on tietysti vain ja ainoastaan minussa ja sairaassa mielikuvituksessani.

        Taitaa vaimosi olla ainakin vähän ihastunut, ei hän suotta haukkuisi kyttääjäksi ;)

        nimim. kokemusta on


      • eräs mies
        siniset silmät kirjoitti:

        Taitaa vaimosi olla ainakin vähän ihastunut, ei hän suotta haukkuisi kyttääjäksi ;)

        nimim. kokemusta on

        Ihan hyvästä syystä vaimo syyttää miestä kyttääjäksi, jos kerran etsii itselleen petikumppania ja kertoo aikeistaan aivan avoimesti miehelleen. Vaimo tietää tasan tarkkaan, että nuorempi mies haluaa, että ystävyyteen kuuluu seksi. Hän todennäköisesti tietää, että 10v nuoremmalla miehellä on voi olla pieniä lapsia, jolloin nuorempi kaveri todennäköisesti elää niin kovassa puutteessa, että hän on kuin taivaanlahja tuolle nuorelle kaverille.


    • mon1a

      Voisi ajatella, että kun vaimo on kuitenkin rehellisesti asian kertonut, niin siitä voisi päästä yli. Epäreilua tuo toiminta kyllä on, eikä hänellä ole oikeutta puhua teidän henkilökohtaisista asioista suhteen ulkopuoliselle henkilölle, joka on varteenotettava avioliiton rikkoja (vaikka rikoksen tekisi vaimosi). Olen itse sitä mieltä, että en salli minkäänlaisia ystävyyssuhteita toiseen sukupuoleen liitossa ollessani ELLEI kyse ole vanhoista tutuista ja ystävistä, tai sitten yhteisistä ystävistä niin että voi olla varma, ettei se toinen ole aikeissa tuhota meidän liittoa. Nyt saan taas vapaamielisten vihat niskaani..

      No, totuus on se, että jos luotat todella vaimoosi niin tuo mies ei ole uhka teidän liitollenne. On helppoa sanoa, että katso rauhassa miten tilanne kehittyy. Ei siihen pysty. Minä yritin katsoa rauhassa samantapaista tilannetta, mutta sillä seurauksella että meille on ero tulossa. Luottamus ei palannut sen jälkeen koskaan, kun mies alkoi huom, salaa pitää yhteyttä selkäni takana toiseen naiseen, joka myös oli työkaveri. Sen sijaan, että olisimme yhdessä olleet muuta maailmaa vastaan, hän alkoi kaveerata ja salailla sen toisen naisen kanssa suojellakseen heitä MINULTA!! Voitko kuvitella..Siis ei mikään voi olla niin paha luottamuksen rikkominen kuin tuo. Edes rakkaus ei enää pelasta tätä liittoa.

      Sanonpa siis, että vaihtoehtosi ovat 1) tutustua myös tuohon työkaveriin ja ottaa häneen isällinen ote niin ettei tule mahdollisuutta pettää vaimosi kanssa, 2) sanoa vaimollesi, että tuo peli riittää: se on joko minä tai työkaveri ;) 3) kerrata pelisäännöt, kertoa miten tuo teidän ongelmien juttelu kuuluu vain teidän liittoonne, 4) pitää kiinni siitä, että vaimosi saa kotoa sen mitä kaipaa eikä hae sitä suhteen ulkopuolelta. En kadehdi tilannettasi yhtään. Meillä siis ero tulossa, koska sen sijaan että mies olisi katkaissut välinsä kriittisessä tilassa olevan liiton kriisivaiheessa kolmanteen pyörään, hän pitää yhteyttä päivittäin ja sillä vahvistaa suhdettaan kolmanteen pyörään, ja heikensi koko ajan meillä luottamuksen palautumista.

      Suhteessa oleva ihminen, joka kaipaa tilaa "omien ystävien" muodossa johon liittyy salailu, ei ole koskaan hyvä merkki liiton jatkumiselle. Avoimuuskaan ei toisaalta varmista sitä, että kyseessä on vain "ystävä". Sinulla on siis täysi oikeus pyytää vaimoa perääntymään, tai sitten lähdet itse kävelemään kun mikään ei auta ja ystävyys jatkuu..

    • Anonyymi

      Minun vaimon työkaveri Marko on myös paljon nuorempi ja tulevat hyvin toimeen olen tutustunut meillä Markoon ja hänen vaimoon Anjaan oli aika kostea ilta ja Anja oli tosi mukava, kun tansittiin vaimo ja Marko minä ja Anja tunsin anjan siron vartalon kuin tyttönen pienet rinnat mutta terävän suipot tanssi lähellä alkoi vähän turvottaa ja Anja tunsi sen antoi lantionsa hyväillä sitä.
      Illalla kun mentiin nukkumaan sanoin Sarille Marko on oikeasti kiinnostunut sinusta katsoo sinun komeita rintoja aika usein Sari hymyili ja suukotti oltko musta sukkainen tanssitithan sinä Anjaa aika lähekkäin sanoin onhan se tyttönen ja nätti.

      Vaimo ilmoitti jonkin ajan päästä että mennään porukalla mökille kun on niin lämmintä. Heti kun mentiin Anja ja Sari otti aurinkoa nurmella joka saatiin Markon kanssa ajetua. Istuttiin terassilla ja sanoin on tuo Sari vielä kunnossa vai mitä sanot Marko sanoi on se aivan hyvä nauroin meinasitko sanoa pantava Marko nauroi ei kaverista saa niin sanoa. Käytiin uistelemassa vielä ennen iltaa.
      Aamulla sanoin Sarille neljä vavan huiskajaa on liika tuohon veneeseen jos haluat kalstaa saa kalastaa Markon kanssa ai sinä jäisit nuoren naisen kanssa ja suuteli tyttöhän särkys tästä ja puristi kalusta , hui sinua sehän on kasvanut.
      Päivällä Sari huusi Markolle mennään uisteleen annetaan sähkö moottorin hoitaa liikkuminen. Kaikki oli vähän ottanut sanoin ette sitten seiso veneessä Marko nauroi ja sanoi mitä voi jos seisoo Sari nauroi kylmä vesi auttaa.
      Sisällä Sari mietti mitä vaatetta sanoin tuo kesämekko riittää on niin lämmin mutta nämä ja aukasin liivit nämä on rumat epäröiden Sari poisti liivit katsoin ja kaappasin syliin olet pantavan näköinen Sari nosti hametta vain pienet mustat ja nauroi.
      Katsoin kun vene lipui järvellä Sari istui edessä ja Marko ajoi tiesin että näkee Sarin pikkumustat.
      Anja tuli ulos saunan terassille viinitonkan kanssa, päällä ohut paita ja tiukat ihonmyötäiset housut. Istuttiin ja naurettiin lämmitettiin saunaa Anja sanoi yhtä äkkiä onko Sarilla ja Markolla vipinää sanoin en tiedä Anja sanoi Marko on niin innostunut menin viereen olenhanminäkin innostunut sinusta Anja nauroi et siten.
      Menin Anjan taakse ja otin rinnoista kiinni kuiskasin nämä on ihanat Anja sanoi mutta pienet hyväilin sievästi ei ole ne on ihanat Anja työnsi lantion kalua vastaan ja antoi olla. Sanoin käyn mökillä.
      Mökiltä laitoin viestin onko Marko lämminnyt?? On katsoo himoiten. Sanoin mene pissille laavun kohdalla ja anna..... Oikeastikko tuli vastaus...... oikeasti rakas.
      Menin saunalle konjakki pullon kanssa Anja oli pukuhuoneessa vedin syliin istumaan sanoin Sari aiko antaa pillua Anja katsoi silmät pyöreänä mitä sanoit näytin viestit. Anja sanoi sinä naitat sitä.
      Hyväilin Anjaa sanoin olen niin hullu työnsin käden paidan alle suipot kiinteät rinnat tuntui hyvältä nostin paitaa ja suutelin rintoja anja yllättyi onko tämä oikein suutelin lisää ja hyväilin. Tuli viesti olen saanut ensimmäisen kerran Anja katsoi ja riisuuntu ja aukoi housujani yllättyi ihanaa saan näin suurta sanoin hetikö Anja sanoi heti anna heti Anja yritti pitkään saada kalua sopimaan kun sai puraisi kalulasta sinä iso mörkö panet pientä kuiskasi tulen varmaan heti nostelin kapeasta lantiosta ja ei kestänyt pitkään vaan tuli, annoin puhelimen kirjoita sain ensimmäisen tv Anja sanoi en voi sanoin voit Marko on nainut jo tunnib Saria, viesti lähti tuli vastaus kiitos Marko.
      Silloin mentiin sisälle oikeaan petiin imin ja nuolin Anjaa hulluna panin edestä ja takaa oltiin aika väsyneitä kun kuulin huutoa Sari tulossa kalalta huusin terassilta menkää saunaa haisetta kalalle. Tulivat yli puolen tunnin päästä Sari sanoi sinne jäi vettä mentiin Anjan kanssa saunaan halusi vielä pimeässä saunassa takaapäin.
      Kun tultiin ruokaa oli pöydässä Marko suuteli Anjaa kysyi onko kaikki ok Anja nauroi ei vielä. Nukuttiin kummatkin toistemme kanssa, Anja sanoi jännää kuulla kun vaimosi saa Markon kalua ja minä tätä isoa ja alkoi virittämään käsin Anja sanoi en ole koskaa ollut näin saaneena tämä on kivaa erilaista. Sovittiin että vain yhdessä sekoillaan ei muuten.
      Noin kahden viikon päästä Anja kirjoitti kuumottaa haluttaa sitä isoa. Kirjoitin saiskohan sitä kalaa vielä tuli viesti kysyn Markolta haluaako vielä kalalle.
      Vastas ihanaa Marko sanoi niin että nahka lähtee sovitellaan aikaa miloin. Tiedätkö Marko on vähän BI ja huutomerkkejä paljon.

    • Anonyymi

      Ei puhe ole vaarallista, vaan ehkä se ennemmin avartaa vaimosi mieltä, kun toinen mies kertoo miehen näkökulmasta naiselle mielikuvaa - miehen elämän puolesta.
      Keskustelu on samaa rataa, kuin nivel- piirissä kohtalotoverit jakavat asiaa, sydänpiirissä omat, avanne- suolistoporukka kertoilee, mitä siinä on jne.
      Eli käydään itse asiaa. Aikoinaan kun sihteeri - nainen totesi, että hänen miehensä päässä ei pyöri muu kuin hammasrattaat, niin ei se tarkoita sitä, että olisin sitten korvaushoitaja hänelle. Ei, vaan asialliset keskustelut, ei siinä leimata sitä hammasrattaitten vinoutta tms. Ehkä omat avioliittoleirit ovat antaneet eväitä, että voi niitä eväspaloja jakaa pohdittavaksi ja se tuo sitten asiaan heidän puolelle jossain vaiheessa sitä suolaa - mitä siihen kaipaa.
      Eli ei pidä aina katsoa mustavalkoisesti asioita.
      Onhan sitä nähty, kuinka jo eläkkeellä oleva harmaapääukko vahtaa ravintolan oven takana muijaansa, kun epäilee, että siellä sitä lihavahkoa naistaan joku kouraisee väärästä paikasta. Tuskin. Mutta, harmaa pää alkoi tietenkin tavallasi ruokkia mielikuvia ja se nostaa sitten mustat pilvet taivaanrannasta nuppiin ja siitä se ongelma tulee. Eli aivan itse aiheutettu, aivan turhaan.
      Toista katselin tuttua - ruumispussissa, kun tappo itsensä - kostoksi, kun ruokki itseään mustilla sukilla, ja aivan turhaan.

      Meillä on tapana ihmisillä lähteä omalta puolen rakentamaan mielikuvia, jotka ovat vain mielikuvia, ilman syytä. Huomasin itsekin, kun vaimoni kerran hyvin läheisesti haastoi vanhan tuttunsa kanssa, niin meinasi "piru" rakentaa huoneen itselleni, mutta en tehnyt sille vuokrasopimusta. Meillä oli hieno avioliitto aivan loppuun asti.
      Se rakentuu tahtoelämästä, halullisuudesta tehdä niin ja osata myös se, että tekee korvienvälissä kytkimen of - asentoon, kun sellainenkin aika on olemassa. Ja se onnistuu. Eli tietoiset valinnat, eikä ruoki silloin sitä himokellarin viinitynnyriä.
      Odottaa aikansa ja huolehtii myös sen, että toisella puoliskolla on tilaa ja aikaa myös levätä, ja ottaa osaa myös kotitöihin itse.
      Nämä on asennekysymyksiä. Avioliitossa ei kannata tuulettaa nielurisoja, eikä vaatimuksia, myös väkivalta ei kuulu liittoon, kun olemme aikuisia. Voimme asennoitua tietoisesti elämään oikein. ts. juonittelut pois.
      Rakkauden puutarha on hyvin ja tieten hoidettuna kiva käyskentelypaikka, työlle on aikansa, harrastuksille aikansa, ja jossain vaiheessa ottaa sellaisen hetken, että piipahtaa puutarhaan ja muistaa viedä kukkasia kotiin, ja kertoa vaimon kauneudesta, onhan hänet luotu siksi naiseksi, että miehen on helppo häntä katsella.

      Hänestä saa hymyn esiin, kun itse rakastaa Ensin ja pyyteettömästi ilman palkkatoiveita. Luontomaailmassakin moni kaunis tapahtuma on esimerkki, että siinä on soidinmenot. Ei siellä heti pukille nousta, siinä uros tekee sen, että ansaitsee naaraan mielenkiinnon. Naaras hokaa, että Ahaa! taidan tässä kääntää pyrstöni tuonnepäin. Siten elämä on ihanaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe