viettelevin tuoksu?

kukkanen*

Millainen tai mikä tuoksu/hajuvesi saa miehen pään pyörälle, noin niinkun hyvässä mielessä, ei mikään svetlana-lemahdus? :D Ja meinaan siis naisella, ei niinkään makkaraperunoiden tuoksua.. Vai onko parempi kokonaan ilman kuin vienon tuoksun kanssa?

22

3865

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runk kari

      Kyllähän noita naisia himoitsee ilman mitään hajuvesiäkään, mutta täytyy kyllä myöntää että muutaman kerran on kohtaamallani naisella ollut erittäin lumoavan tuoksuista hajuvettä. Merkkiä en tietenkään tiedä, mutta viime viikolla kotiin tullessani n. 20 vuotias ihan kohtuu kaunis nainen tuli porttikongissa vastaan ja ohitti minut kainosti hymyillen ja tuoksuen mitä ihanimmalle, niin pakkohan sitä oli heti sisälle päästyä alkaa vetään käteen tuota naista ja hänen tuoksuaan ajatellen.

    • ei kukaan

      paras on kai että ei mitään. Mulla jäi exästä aina mansikanhaju takkiin, ja se oli liikaa.

    • asgfsdgs99

      tulee uskomattoman ihanan tuoksuisia naisia kadulla vastaan. Itse tykkään, mutta luonnollisesti aika paljon tuoksusta kiinni: mielummin ilman kuin paskan tuoksun kanssa.

    • tuoksunkin

      Hyväntuoksuinen - mistä me miehet niiden hajuvesien nimet tiedettäisiin ainakin vertailumielessä.

      Kuitenkin se, että hajuvesi saisi miehen pään pyörälle, on lähinnä mainosalan ihmisten naisille tyrkyttämä olettamus. Tuoksu on verrattain pieni osa positiivisessa kokonaisuudessa, joka alkaa naisen hymystä, rohkeudesta ellei suorastaan aloitteenteosta suhteessa miehen, ulkonäöstä, hieman vaatetuksestakin. Tuoksu ei tule seuraavana vielä tämänkään luettelon jälkeen.

      Tuoksu ei ole välttämätön kenellekään naiselle, joskin sitä saa olla, jos se sopii lookiin. Perinteisestihän hajuvedet yhdistetään keski-ikäisiin ja jakkupukuisiin, jo parhaan kukoistuksensa eläneisiin business-naisiin. Vastaavasti esimerkiksi nuorten ja rentojen rokkarityttöjen olemukseen ainakaan voimakkaat hajuvedet eivät sovi.

    • Aikuinen mies

      Hajuvesi ei ole kyllä tähän ikään mennessä koskaan lisännyt mielenkiintoa, mutta on hyvin usein vähentänyt, koska naisen seurassa on hajun vuoksi ollut vaikea hengittää..

      • riskianalyysi

        Joo, kyllä se nuoren naisen hajuveden käyttö on enemmänkin riski kuin mahdollisuus. Siinä on miljoona asiaa jotka voivat mennä väärin ja hyöty on yleensä melko vaatimaton, sillä mies kiinnostuu naisesta olipa hänellä sitä hajuvettä tai ei jos on kiinnostuakseen. Väärä hajuvesi, liiallinen käyttö, miehen persoonallinen hajuaisti yms. asiat voivat kuitenkin olla niitä seikkoja jotka vähentävät miehen intoa naista kohtaan.

        Ei tuo miesten hurmaaminen hajuvedellä nyt pelkkä mainosmiesten luoma harhakuvitelma ole, mutta kyllä siihen miehen hurmaamiseen vaaditaan paljon muutakin kuin vain pelkkää hajuvettä. Yleensä se oikein valittu ja kohtuudella käytetty hajuvesi vain täydentää jo valmiiksi hyvää (nuorta, kaunista ja tyylikästä) kokonaisuutta.


    • Tykkäänkookoksesta

      Exälläni oli tapana käyttää kookos hajuvettä. Pakko sanoa että tuoksua tuli enemmän ikävä kuin sitä naista. Nykyään jos kadulla kävelee kookoshajuvettä käyttävä nainen niin melkein leijun sen pehmeän tuoksun perään

      • ,,,,

        mun eksä käytti samaa hajustetta ku mun mutsi, joku dior cherie se pullo oli. Ja ai helvetti ku yökötti pusutella ja halitella oman äitisä tuoksusen mimmin kanssa. En kehannu oikein sanoo että lopeta sen tuoksun käyttö ku ei se tuoksu tavallaan paha ollut, vaan se mielleyhtymä :D


    • mu5rny

      On kyllä totta, että jotkut tuoksut ovat parempia kuin toiset, mutta luulen, että kovinkaan monelle miehelle niillä ei ole juuri mitään merkitystä.

    • edp

      roma ! tai pure poison ! toimii !

    • pieruspröötsi

      kananmunapieru, ylivoimaisesti.

      • Anonyymi

        Kysyttiin hajuvettä. Vastaus sukkahiki


    • Paras.

      Tuoksuessaan itseltään nainen tuoksuu eniten naiselta, mikä on aina hyvä asia. En tietenkään tarkoita, että pitäisi kulkea kuukausi samoissa pikkareissa, vaan ihan normaalia naismaista tuoksua, jota ei ole piilotettu deodorantilla tai pilattu vanhalla kaljalla, tupakilla jne.

    • kamp.kosmet.

      Ainakin mun miehen pään sai pyörälle Dalissime (persikanvärinen puteli) kun juoksi vieraan perässä ravintolassa. Siitä huolimatta oon ostanut kaksi pulloa itselle koska on vaan niin hyvä ja mulla on muutenkin paljon hajuvesiä. Toinen mitä on kerran kehuttu kun olin kirjastossa oli Roma.

    • dsfsujr5

      suihkun raikas

    • Pdksldksl

      Älkää olko äijät niin sinisilmäisiä ja typeriä. Itseltään tuoksuvia ja suihkunraikkaita naisia ei ole.

      Aina on shampoita, pesuaineita, hoitoaineita ja vartalovoiteita. Havuvesien ja deodoranttien lisäksi.

      • ei hajusteita!

        Itse kärsin niin pahasta hajuste allergiasta, että olen joutunut etsimään kaikki hajusteettomat shampoot, deodorantit, pesuaineet, kaikki. Ja siksipä ällöän kaikkia hajuvesiä ja miesten partavesiä, joista kauhein on tämä ulkomaalaisten eritoten suosima Gaultieren vai mikä se nyt on se kaamea ukon mallinen pullo... yyyh, oksettaa aina kun joku haisee sille, viimeksi tänään bussissa!


    • 19+2

      Luuletko sinä tai naiset yleensäkin, että jokin tuoksu/hajuvesi on miehelle yhtä tärkeä kuin sille naiselle itselleen?

      Ainoat mieleen painuneet tuoksut/hajuvedet ovat luonteeltaan negatiivisia. Eli juuri noita lävitsepääsemättömiä lemupilviä, joihin törmää esim. rappukäytävässä tai kadulla. Tai sitten jokin yönaamavoide, jonka haju on niin luotaantyöntävä, että sen käyttäjä pitäisi vierittää kokonaan samasta sängystä pois.

    • Great smell of brut

      ... voikaskin, kunhan ei käytä liikaa. Pisara korvan taakse on riittävä määrä. Silloin iho ei maistu kauttaaltaan tärpätille, jos vaikka viettely sattuu tehoamaan ;) Vähän harvinaisemmat, voimakkaat tuoksut tulee noteerattua, kun niihin ei törmää koko ajan. Esim. Sisley - Eau de sur on aika viettelevä. Ajoittain nenä bongaa upeantuoksuisen naisen, mutta en ole koskaan kehdannut mennä kysymään hajuvesimerkkiä.

    • Mr. Kane

      Millainen hajuvesi?
      No sellainen,joka ei leviä ympäristöönsä metrien päähän! Sellainen,jonka huomaa normaalin kahden ihmisen välisen keskusteluetäisyyden päässä ja jonka tuoksu voimistuu etäisyyden pienentyessä.
      Saa toki pienen,melkein huomaamattoman, tuoksun jättää jälkeensä jos hipaisuetäisyydeltä ohi liihottelee..

      Kohtuudella hajuvettä tytöt,kohtuudella.

    • Anonyymi

      Joo noissa etenkin parfyymeissä kannattaa olla hillitty käyttömäärän suhteen. Käyttäjä itse turtuu tuoksuun ja alkaa sit mättämään sitä vaan yhä enemmän mikä ei enää houkuta miehiä vaan voi jopa karkottaa. Muistakaa se yksi pieni suihkaus riittää vaikka ette sitä enää itse haistaisikaan se tuoksuu muille silti.

    • Anonyymi

      Red door on paras

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe