Komppaniassa herätys

+0+

Se olis maanantai aamu ja luontokin ollut jo melkein tunnin hereillä.
Aloitetaan nimenhuudolla.

32

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meriläinen

Jo yli puolituntia on oltu hereillä, aamukahvi on juotu ja kohta taivallus tuonne maailmaan alkaa.
      Hyvää huomenta vaan kaikille.

• +0+

sinullekin. Itsekkin olen hereillä ollut jo monta tuntia vaikka ei olisi kiire vielä mihinkään.

• Meriläinen
        +0+ kirjoitti:

sinullekin. Itsekkin olen hereillä ollut jo monta tuntia vaikka ei olisi kiire vielä mihinkään.

Joskus sitä valvoo pitkin öitä ilman mitään syytä, nyt kyllä kutsuu taas tuo tehdas.

• +0+
        Meriläinen kirjoitti:

Joskus sitä valvoo pitkin öitä ilman mitään syytä, nyt kyllä kutsuu taas tuo tehdas.

se toisinaan on, no minä valvon tosin nyt pakosta, kun ei pysty makaamaankaan, niin on mukavampi olla istuallaan. Aikasin sinulla sitten noi työt kutsuu vai onko vaan niin pitkä matka.

• Meriläinen
        +0+ kirjoitti:

se toisinaan on, no minä valvon tosin nyt pakosta, kun ei pysty makaamaankaan, niin on mukavampi olla istuallaan. Aikasin sinulla sitten noi työt kutsuu vai onko vaan niin pitkä matka.

Kuudelta alkaa, mutta ensin pitää olla aikaa herätä ja lähden viiden aikaan sinne kävelemään.
        Kolmivuorotyössä olen ja nyt on tää aikainen viikko.

Toivottavasti olosi helpottuu, ja pystyt nukkumaan oikeassa asennossa, nukkuminen istuallaan on hankalaa mutta olen kyllä itsekin joskus joutunut siihen.
        Voimia sinulle ja hyvää päivänjatkoa.

• +0+
        Meriläinen kirjoitti:

vielä että hyvää työpäivää myös. :)))

• +0+
        Meriläinen kirjoitti:

Kuudelta alkaa, mutta ensin pitää olla aikaa herätä ja lähden viiden aikaan sinne kävelemään.
        Kolmivuorotyössä olen ja nyt on tää aikainen viikko.

Toivottavasti olosi helpottuu, ja pystyt nukkumaan oikeassa asennossa, nukkuminen istuallaan on hankalaa mutta olen kyllä itsekin joskus joutunut siihen.
        Voimia sinulle ja hyvää päivänjatkoa.

luulin että poistuit jo ja kirjoitin toisen vastauksen sinulle. Lähetän sinulle jossain vaiheessa galleriaan viestin ja kerron kuka se täälä valvoskelee. :)))

• Meriläinen
        +0+ kirjoitti:

luulin että poistuit jo ja kirjoitin toisen vastauksen sinulle. Lähetän sinulle jossain vaiheessa galleriaan viestin ja kerron kuka se täälä valvoskelee. :)))

No odotan iltaa :)
        ja nyt sammutan koneen, heippa vaan.

• Anjaniina

aikainen lintu madon nappaa, tjn...

• +0+

sinulle myös. Pikkusen olit meriläistä hitaampi heräämisessä, mutta ei haittaa. :))
        Aamusta on tulossa muuten tosi kaunis. Ihanan turkoosin ja punasävyinen taivas.

• +0+

Viron pöllöllä on neljä munaa pesässä. ;) ymmärräks vinkin.

• Anjaniina
        +0+ kirjoitti:

Viron pöllöllä on neljä munaa pesässä. ;) ymmärräks vinkin.

mutta nyt on mentävä ;)
        KAunis aamu, olis vain lämpimämpi ;)

• Huomenta.

Luonto on tosiaan herännyt, joten lähden tästä tuonne majakalle staijaamaan miten se aikainen lintu sen madon nappaa. Kovin kaukaa sitä ei näe sillä sumu rajoittaa näkyvyyden pariin sataan metriin.

• +0+

Täälä mantereella ei näytä sumua toistaiseksi olevan ja haittaisiko se sumu meikäläisiä kovasti vaikka olisi. Toistahan se merellä varmaan on jos pitää pitkälle nähdä.

• +0+ kirjoitti:

Täälä mantereella ei näytä sumua toistaiseksi olevan ja haittaisiko se sumu meikäläisiä kovasti vaikka olisi. Toistahan se merellä varmaan on jos pitää pitkälle nähdä.

Hälveni se täältäkin kun aurinko nousi hieman ylemmäs. Nyt näkee taas niin kauas kuin maapallon kaari antaa myöten. Komppaniassakin on herätys käynyt koskapa armeijan yhteysveneet ovat pari kertaa jo ohi ajaneet.

• k/k

vartin olit pirteämpi heräämään, ensin aamupuuhat ja sit voi istuu telkkarin uutisten ääreen ja läppäristä päivän sää.
      Osaa varautua että ottaako sarevaatteet vai rantapallon mukaansa töihin,märkäkeli on hyvä niin ei pölise santa.

Mä kun en tierä mistä päin olet niin sanon et Turus päin paistaa komeest ja ollaan me aika hyviä jääkiekossakin,hyvää päivänjatkoo ja toivottavast saat nukuttua pikkasen ainakin.

• +0+

telkkarista 1 vai 3 kanavaa? Vai turuust olet, joko se myllysilta romahti, jaa ei kai, mutta taitavat sen ainakin purkaa.

Kohta lähden koittamaan joko voisi makaamalla saada nukuttua, edes muutaman tunnin.
        Päivän jatkoja sinulle myös.

• +0+ kirjoitti:

telkkarista 1 vai 3 kanavaa? Vai turuust olet, joko se myllysilta romahti, jaa ei kai, mutta taitavat sen ainakin purkaa.

Kohta lähden koittamaan joko voisi makaamalla saada nukuttua, edes muutaman tunnin.
        Päivän jatkoja sinulle myös.

ja poksista jonkun nauhotuksen,ei romahra sillat ne on vahvoja.
        Aamut on hienoja .

• +0+
        koti-kiusattu kirjoitti:

ja poksista jonkun nauhotuksen,ei romahra sillat ne on vahvoja.
        Aamut on hienoja .

ainakin notkahtelee sillat jos ei muuta.
        Niinku sanoinkin tuolla jo ylempänä,
        todellakin on hieno aamu tulossa ja toivotaan
        että koko päivästä tulee hieno. :)

• Vai rantapallon. Meillä ainaskin paistaa aurinko jo ihan täydellä joten se rantapallo on kai otettava.

• Heräsin kuudelta ja kohta lähden töihin.

• +0+

varmaan tähänkin päivään. Tälläkertaa olenkin myöhässä itse nimenhuudosta. :)

• hyvissä ajoin ;))
      No, olen minäkin muutaman tunnin ollut pystyasennossa, enkä ihan heti pitkälleni käykään.

• +0+

kupsahdin petiin seitsemän maissa ja sain nukuttua peräti neljä tuntia. :)) Onneksi viime yö meni paremmin.

• +0+ kirjoitti:

kupsahdin petiin seitsemän maissa ja sain nukuttua peräti neljä tuntia. :)) Onneksi viime yö meni paremmin.

heräsin kuuden maissa, kun kissa halusi mennä ulos, raastoi patjaa sängyn alla.
        Muuten yö meni oikein mukavasti, lähinnä nukkumisen merkeissä :))

• Putkivalo

miten aamuvirkkuista väkeä... Itse olen noussut mutten herännyt. Luonto tosiaan on herännyt, eka mehiläinen törmäsi just ikkunaan. Katseli varmaan että mikäs kukkanen siellä istuu ;))) Älä vielä herätä, mä jatkan sen unen näkemisen loppuun :))

• +0+

sinähän olet myöhään eilen herännyt. Oletko kenties ollut yön töissä.

• Putkivalo
        +0+ kirjoitti:

sinähän olet myöhään eilen herännyt. Oletko kenties ollut yön töissä.

Uni on ollut kortilla muutaman viikon, liekö laiska Nukku-Matti. Heittää kyllä hiekkaa mun sänkyyn, mutta ei se silmiin osu :)) saisko sen papan jo eläkkeelle, ja uutta sukupolvea hommiin. Niin, että nousen kyllä ennen seitsemää, ja herään 16:00 :)

• Anjaniina
        Putkivalo kirjoitti:

Uni on ollut kortilla muutaman viikon, liekö laiska Nukku-Matti. Heittää kyllä hiekkaa mun sänkyyn, mutta ei se silmiin osu :)) saisko sen papan jo eläkkeelle, ja uutta sukupolvea hommiin. Niin, että nousen kyllä ennen seitsemää, ja herään 16:00 :)

sä et ole saanu vikiteltyä Mattia viereen sänkyyn.
        MÄ NIIN ARVASIN !!!
        :D

• Putkivalo
        Anjaniina kirjoitti:

sä et ole saanu vikiteltyä Mattia viereen sänkyyn.
        MÄ NIIN ARVASIN !!!
        :D

Ei saa lyödä lyötyä! Sillä on niin kiire pohjoiseen aina. Siellä jotkut naapurit on valittanut että hiljennä toi jo yhdeksän aikoihin ;)))

Mä vaadin tasa-arvolautakunnalta Maijan tilalle!!

• Anjaniina evk...
        Putkivalo kirjoitti:

Ei saa lyödä lyötyä! Sillä on niin kiire pohjoiseen aina. Siellä jotkut naapurit on valittanut että hiljennä toi jo yhdeksän aikoihin ;)))

Mä vaadin tasa-arvolautakunnalta Maijan tilalle!!

sellanen lipakko?
        Kun Maijan kans...
        ja lyötyä on kaikkein helpoin lyödä, se ei enää paljon vastustele, hähäää...
        Voin lyödä viel yhdeksänkin jälkeen ;) no problem ;)))
        Ja tietysti Matilla on kiire pohjoiseen ;)) arvaa miks...

• Putkivalo
        Anjaniina evk... kirjoitti:

sellanen lipakko?
        Kun Maijan kans...
        ja lyötyä on kaikkein helpoin lyödä, se ei enää paljon vastustele, hähäää...
        Voin lyödä viel yhdeksänkin jälkeen ;) no problem ;)))
        Ja tietysti Matilla on kiire pohjoiseen ;)) arvaa miks...

Mutsis on! Mutta naisten kanssa pysyy hommat enempi niinku asialinjoilla, hiekat tulee toimitettua oikeisiin paikkoihin ja sillä siisti. Ja sängyt on tehty nukkumista varten, tiesitkö?? No niin, jotain säkin opit tänään ;)))

Kyllä mä nyt alan päästä jyvälle siitä miksi Matti on niin väsynyt ja huolimaton! Senkin!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1618
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      67
      1591
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      164
      1370
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      66
      1237
    5. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      279
      1195
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      106
      1191
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1059
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      61
      1056
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      91
      982
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      960
    Aihe