hei onko teillä kokemuksia tästä tuotteesta http://www.skindoctors.fi/epages/skindoc.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/skindoc/Products/1142003 pystyykö tuolla poistamaan partakarvat kun iho ei oikein kestä höyläämistä ja ei jaksaisi koko ajan olla ajamassa partaa kun minulla on todella nopea ja runsas parran kasvu ja haluan pitää sen poissa. onko muita tuotteita joilla voisi homman hoitaa? eli siis hidastaa parran kasvua tai poistaa pidemmäksi aikaa...??
parta pois?
2
683
Vastaukset
- karvoja naamassako
Tuosta en tiedä mutta Veettiä naaman ja revi tai lainaat tyttöystävän/siskon/naapurintytön/isäs ex-vaimon epilaattoria ja ajat sillä. Sattu ihan perkeleesti, mutta eipä tarvii hinkat ihan heti. Ja suosittelen tekemään vaikka sunnuntai aamuna kun et ole menossa minnekkään voi toi naama helottaa aika nätisti. Maanantaina sit virkeänä töihin/kouluun
- vastauksia
Mitäs jos kävisit kerran kosmetologilla tai parturilla ajauttamassa parran pois VEITSELLÄ? siinä samalla he voivat opettaa sinulle kuinka sillä parta ajetaan, jotta et vahingoita itseäsi, ja sitte voisit hankkia sellaisen kotiin. Se on hyvin hellävarainen iholle ja sillä saa takuuvarmasti siistiä jälkeä. Siinä on vain se, että pitää osta käyttää veistä oikeassa asennossa, jottei tule haavoja. Mutta se on yhtä nopee kuin höylällä vetäminen.
Sitten yksi asia mikä pitää muistaa, on ne oikeanlaiset tuotteet, ihon pehmittäminen enen parranajoa, suojaaminen kunnon vaahdolla ajon aikana ja rauhoittaa iho ajon jälkeen.
Ennen ajoa kannattaa pestä kasvot lämpimällä vedellä,se avaa karvatuppea ja pehmentää karvoja, jolloin ajaminen on helpompaa.
Olen itse kosmetologi ja kun tästä veitsestä kerroin, sain opettaa kaikki sukulaismiehet sitä käyttämään ja nyt se on heillä jokaisella päivittäisessä käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984