Hei en koskaan oo ollu missään konsertissa enkä hartwalilla eli siihen liittyen muutama kysymys! :) miten on tuo kamerakieto? saako sinne salakuljetettua kameran, miten tarkasti tutkiivat? mitä jos sit jää kiinni kameran tuomisesta? minulla on liput yläkatsomoon 305 rivi 1, näkeekö yläkatsomosta miten hyvin? onko istumapaikoilla seisominen/tanssiminen kiellettyä, puuttuuko järjestysmiehet siihen miten helposti? miten hyvissä ajoin kannattaa areenalle lähtee jos ovet aukee 18.30...
Hartwall Areena & Lady Gaga
1
516
Vastaukset
- Gagafani
Hei! Mulla on liput samaan yläkatsomoon. Videokamerat tai järkkärit on kiellettyjä, Digipokkarit ei. Kameran saa salakuljetettua kyllä jos sen piilottaa hyvin, mutta kyllä turvamiehet taitaa laukut katsoa :/ Jos jäät kiinni järjestelmä- tai videokameran tuomisesta, niin en tiiä ottavatko takavarikkoon, Voi olla hyvinkin mahdollista. Yläkatsomoista näkee kyllä aika hyvin, mutta itse otan varmaan kiikarit mukaan :D Tanssia ja seisoa ainakin muilla areenoilla saa. Jos ei tuolla niin aika outoa. Jos haluat ostaa fanitavaraa, kannattaa areenalla olla jo hyvissä ajoin, sillä muuten joutuu jonottamaan. Jos taas et, niin se on kai ihan sama. Itse menossa neljä tuntia aikasemmin ehkä :D Toivottavasti näistä sait apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033953
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se512850- 1142669
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣422182Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311930Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291773Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2341720- 271612
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?871574- 221398