Kestoaihe tällä palstalla:
naisia netissä 1 kpl 100 miestä kohti, nämä ovat naisten markkinta, naiset ovat kronkeleita, hemmoteltuja pikkuprinsessoja jotka vaativat kuun taivaalta, nettideittailu on miehelle nöyryyttävää, ei sieltä naista saa.
Sitten jos joku nainen miettii mikä voisi olla syynä miesten huonoon tilanteeseen (vaikkapa miesten tylsät profiilit tai se että miehet etsivät itseään nuorempaa naista), - niin palstan uroot suuttuvat kamalasti ja kääntävätasian yhtäkkiä päälaelleen: nyt onkin niin että ei heillä ole kerrassaan mitään ongelmia saada naisia, niitä on ihan haitaksi asti, sekä nuorempia että itsen ikäisiä, ja tosi kauniita, ja itse taidat olla ruma lihava vanhapiika ja katkera kun sinua ei kukaan huoli....
Hetken päästä alkaa taas se valitus siitä miten netti on täynnä hienoja kunnon miehiöä jotka eivät vain kelpaa koska kaikki naiset kuolaavat rahamiesten ja pelimiesten ja muiden roistojen perään.
Miten se asia nyt sitten on? Onko niin että netistä ei löydy naista mutta nainen kyllä saa sata miesehdokasta? Vaiko niin että teille riittää naisia pilvin pimein ja niin paljon kuin ikinä toivotte?
Sitten vielä puhutaan naureskellen naise logiikasta! Kyllä miehen logiikassakin on ihmettelemistä.
Kysynpä vain
17
435
Vastaukset
- ½!"#¤%&/()´+
Lopeta kränääminen ja kiukuttelu, mene vaikka ulkoilemaan, jos sinulla ei ole mitään työtä.
- Miehen "logiikka"
En ole kränännyt yhtään, esitän vain kysymyksen.
Tulen juuri ulkoilemasta. Minulla on vapaapäivä töistä. Olin siis aurinkoisen kevätpäivän ratoksi leikkaamassa ruusupensasta.
Kerropa nyt, kuulutko siihen miesporukkaan jotka ovat
1) superkunnollisia ja fiksuja ja työtelijäitä, mutta eivät mitenkään löydöä netistä naista koska se on täynnä itserakkaita lellivauvanaisia joille kelpaa vain Brad Pitt,
vai
2) niitä onnekkaita jotka eivät voi kävellä rauhassa edes R-kioskille koska jo menomatkkalla hihaan tarttuu 10 kpl nuoria hehkeitä neitosia, joista on todella vaikea päästä eroon?
vai
3) yhdistelmä näistä kahdesta, eli kunnon mies joka ei vielä eilen löytänyt naista mutta jolla on tänään hirveästi upeita naisia, ja huomenna taas kamala naisenpuute eikä hameväkeä mailla halmeilla, ja ylihuomenna 15 parikymppistä soittamassa ovikelloa?
No ei kyllä ole pilvin pimein sopivia ehdokkaita. Ai niin olen kronkeli.
Sinulla on turha aloitus.- Kiinnostaako? No ei
Profiilini on ollut näkyvillä kohta viikon, vain yksi yhteydenotto miehiltä on tullut: minua kymmenen vuotta vanhempi mies pyysi kuvaa. Tekstiä oli yhden lauseen verran: Lähetä kuva niin nähdään kiinnostaako.
Itse olen vastannut kolmelle miehelle, kukaan ei ole vaivautunut kirjoittamaan takaisin. - Nainen40XXX
Muutaman vuoden kokemuksella nettideittailusta sanoisin seuraavaa:
-Noin kolmasosa profiileista on jatkuvasti samoja eli joko tapadeittailijoita tai ihan vaan ei tärpää nyt eikä koskaan, valitettavasti.
-Yksi kymmenestä on tosissaan ihan oikeasti ja kirjoittelee jonkin aikaa.. kuukausia ehkä vuoden ja löytää hakemansa tai sitten luopuu toivosta ja siirtyy muille metsästysmaille.
-Noin puolet hakee profiilitekstistä riipuumatta selkeää seksiä, joko ihan suorasanaisesti tai jos nyt tärppäis periaatteella.
-Helmiä on joukossa hyvin vähän.
Itse sain mitä hain... ;) - rajapyykin ohittanut
Jopas oli osuva teksti pitkästä aikaa!
Ehkäpä tilanne on se, että koska useimmilla nuorilla naisilla vaikuttaa olevan valinnanvaraa, miehet yleistävät tilanteen koskemaan kaikkia naisia. Perusterve, normaali, ei niin nirso nuori nainen saa helposti miehen, jos ei ikäistään niin vanhemman. Laatuanalyysia en tässä ryhdy tekemään.
Mitä enemmän naisella on ikää, sitä epätodennäköisempää on löytää mies. Ns. normaali, kunnollinen mies kun kelpaa niille nuorille naisille jotka eivät syystä tai toisesta ole löytänyt ikäistään kumppania. Vanhempien miesten ikäluokassa vapailla markkinoilla on siis lähinnä vain sellaiset miehet jotka eivät kelpaa näille nuorille (epätoivoisillekaan) naisille. Kun sitten normaali, perusterve, jopa kauniskin vanhempi nainen etsii miestä, tarjolla on vain jämäpaloja jotka eivät kelpaa kenellekään. Miksi naisen pitäisi alentua ottamaan kumppanikseen päihdeongelmainen/tylsistynyt ja umpimielinen/luonnevikainen/sosiaalisesti rajoittunut/itseään 10-20v vanhempi mies vain sen vuoksi että naisella on jo ikää enemmän kuin miesten mielestä saisi olla? Tämä "parasta ennen" rajapyykki vaikuttaisi olevan n. 40v kieppeillä. Sen ohitettuaan nainen ei enää kelpaa kuin 50-70 vuotiaiden näyttelyesineeksi.
Kaiken kaikkiaan nasesta on tullut statussymboli ja näyttelyesine. Naisen ainoa arvo on ikä ja ulkonäkö. Eikä ulkonäölläkään ole enää väliä tuon 40v jälkeen, koska silloin nainen on jo auttamatta liian vanha, ulkonäöstä riippumatta. Mies ottaa mieluummin ruman ja nuoremman kuin kauniin ja vanhemman naisen. Riippumatta siitä onko miehellä lapsia entuudestaan vai ei.
Itselläni on samanlaiset kokemukset kuin toisella ketjuun vastanneella, eli vaikka pidin asiallista, suht laajaa profiilia ilman järjettömiä vaatimuksia, sain vain pari vastausta (seksinvonkauksia ei lasketa) ja ne olivat minua 10-20v vanhemmilta miehiltä. Kun itse laitoin tervehdysviestejä ikäisilleni miehille, KUKAAN ei vastannut. En ole pitänyt profiilia useaan vuoteen, mutta kun nyt kävin katsomassa paikkakuntani miestarjontaa ikäluokassa 40-45v niin sielläpä oli valtaosin samat miehet tarjolla, kuin 2-4v sitten. He etsivät yhä sitä itseään nuorempaa, itseään hoikempaa neitosta jonka kanssa tehdä "ehkä" lapsia, entisten mukuloiden lisäksi....- keski-ikä
Täyttä asiaa.
Minustakin nykyajan nuoet naiset ovat FIKSUJA kun pitävät riman korkealla eivätkä tee samaa virhettä kuin me aikoinaan.
Mehän emme olleet kronkeleita, meille kelpasi se "tavallinen suomalainen kunnon mies" . Se tavallinen kunnollinen oli tylsä, pahantuulinen, komentelevainen, kiukutteleva, hemmoteltu sohvaperuna. Siitä ei ollut parisuhteessa mitään iloa. Uloshan se piti lopulta heittää - vuosien ja vuosien yrittämisen jälkeen.
Nyt olemme oppineet VAATIMAAN LAATUA. Vasta nyt keski-iässä osaamme sen minkä nykyajan nuoret naiset osaavat jo kaksikymppisenä. Tytöstä polvi paranee.
Mutta sehän on miesten mielestä ihan väärin. Ei nainen saa vaatia laatua. Mies saa vaatia että nainen on 10 vuotta nuorempi, hyvännäköinen, hoikka, iloinen, koulutettu jne. mutta naiselle pitää kelvata kuka tahasna mölliskö.
Nuoret miehet kuvittelevat että keski-ikäisenä nainen madaltaa vaatimustasoaan ja ajattelee ettei enää voi vaatia parisuhteelta muuta kuin että mies ei oksenna päälle.
Ei sinnepäinkään! Asia on juuri päinvastoin: nuori nainen on - ainakin minä olin - kiltti, vähään tyytyvä, joustava ja mukautuvainen. Nuorena huolin sen tavallisen miehen. Nyt en enää huoli. Keski-ikäisenä vasta sitä on oppinut tajuamaan ettei tarvitse sietää tylsää ja puolivllaista, huonosta kohtelusta puhumattakaan. Jos miehellä ei ole mitään annettaava, hän joutaa mennä.
Olemme omakohtaisesti kokeneet mitä tapahtuu kun noudattaa miesten neuvoja siitä että ei saa olla "suuria vaatimuksia". Siitä seuraa kurja suhde.
Siksi te ns. tavalliset miehet jäätte yksin. Teidän kanssanne ei ole hyvä olla. Tulee kurja suhde. Ei kiitos, ei kelpaa.
SIKSI ME NYKYAJAN NAISET, NIIN NUORET KUN VANHEMMITEN VIISASTUNEET, VAADIMME LAATUA. - 46-v naisenalku
Saan viitisen vastausta viikossa ja melkein kaikki asiallisia, useimmat ikäisiltäni vuoden parin heitolla, vaikka etsin -1 - 10 -haitarilla. Profiilini on pitkä ja ajatuksella laadittu, aluksi kuvaton, myöhemmin kuvallinen. Parhaat vastaukset itse asiassa sain kuvattomana. Nyt tulee enempi 'kauneuteeni' keskittyviä tylsiä viestejä, joihin vastaan kieltävästi.
Olen mielestäni iässä, jossa vielä kelpaan ikäisilleni ja hiukan vanhemmille. Nuorempaa en haluaisi. En haluaisi katsella peiliin nuoren miehen vierellä ja laskea ryppyjäni - sitten, kun niitä alkaa tulla. Haluan mieheni pitävän minua kauniina.
Kahdeksankymppisetkin rakastuvat ja pariutuvat, miksei minunikäiseni. Omasta asenteesta se lienee kiinni.
- Paskan marjat
"Sitten jos joku nainen miettii mikä voisi olla syynä miesten huonoon tilanteeseen (vaikkapa miesten tylsät profiilit tai se että miehet etsivät itseään nuorempaa naista), - niin palstan uroot suuttuvat kamalasti"
Kuka vittu tätä jaksaa?
Jos et omalla lehmän logiikallasi tajua että se johtuu siitä että naisista kehittyy naisten markkinoilla prinsessoja lähes jokaisesta niin miten helvetissä kuvittelet että mies jaksaa kuunnella vielä näiden prinsessojen ohjeita millainen mies on sitten heidän prinssinsä?
Olet vanha kalkkuna joka ei tajua että monet täällä miehistä jotka valittavat naisista ovat 20-30 ikäisiä noin suurin piirtein ja kaikki mitä he kertovat naisten lähes mahdottomasti odotuksista on totta.
On aivan totta myös että varmasti 30 lihava yksinhuoltaja nainen ei kestä kuulla totuutta että yksinkertaisesti ei ehkä kiinnosta miehiä kuten nuorempi, mutta se ei muuta niiden nuorten miesten jotka etsivät nuorta normaalipainoista lapsetonta naista tilannetta miksikään.
Hävettää myös naisten puolesta kun heidän monet profiilit on vitun tylsiä, mitäänsanomattomia viestejä mutta heistä pitäisi kaivaa tietoa irti koska netissä on harvassa naiset joista saisi jotain muuta irit paitsi vain lisää prinsessamateriaalia.
Muutaman nuoren naisen tiedän muuttuneen ihan vuoden aikana kivasta fiksusta naapurintytöstä nettideitin vaikutuksella nirppanokkaiseksi horoksi ja uskon että se ongelma ei todellakaan ole "miesten tylsät profiilit".
En jaksa 30 vuotiaana lapsettomana terveenä sinkkuna joka etsii samankaltaista kumppania ottaa kovinkaan paljon vanhempaa jolla on jo lapsia tai on antanut itsensä täysin repsahtaa.
Oli asiallinen profiili huumorilla, oli hyvät viestit ja kaikkea muttei vain prinsessoille kelvannut.
Se mikä vituttaa on että väität että syy on miehissä taas kun he eivät löydä seuraa naisten markkinoilla.
Olisit ettinyt sen kunnon miehen silloin nuorempana etkä nyt katuisi omia valintojasi. ;D- evo-luutio
Ei tässä ole kukaan sinua käskenyt ottamaan itseäsi vanhempaa, lihavaa yyhoota. Ja oletkos kuinka paljon selaillut 40 naisten profiileita? Eivät ne niin kovin tylsiä ja salamyhkäisiä ole. Me keskustelemme aivan eri ikäluokkien tilanteesta, joten jospa lopettaisit vauhkoamisen siitä, että NAISET kuvittelevat olevansa prinsessoita. Silloin kun minä olin nuori, vain 0,1 prosenttia naisista kuvitteli olevansa prinsessa ja ne naiset todellakin olivat niitä koko koulun tai koko paikkakunnan kauneimpia ja ylväimpiä naisia joista joka ikinen poika unelmoi. Kaikki muut olivat sitten aivan tavallisisa naapurintöllöjä. Tämä prinsessa-käsite liittyy aivan ja vain ja ainoastaan sinun ikäluokkasi ja siitä nuorempiin naisiin, joten turha tulla meitä vanhoja 40 kääkkiä haukkumaan.
Asenteesi paistaa selvästi läpi teksteistäsi, enkä siten lainkaan ihmettele että terve itsesuojeluvaisto on pitänyt naiset kaukana sinusta. Minun nuoruudessani kun me naiset luotimme miehiin ja saimme sen vuoksi sitten kärsiä, erota ja taas kärsiä sen takia että valitsimme VÄÄRIN kumppaniksi sen TAVALLISEN naapurintöllön aijän, joka sitten vuosien mittaan osoittautui passiiviseksi nahjukseksi tai sovinistiseksi "akat nyrkin ja hellan väliin" - tapaukseksi. Meidänkin ikäluokkkamme naisten olisi kannattanut olla prinsessana ja valikoida kumppaninsa yhtä tarkasti, kuin nämä nuoremmat ikäluokat. Siinä taistelussa naaraista tipahtavatkin ajoissa sinun kaltaisesi asennevammaiset ym. luonnevikaiset ja hörhöt pelistä pois, eikä tyttöparat ole optimistissaan päästäneet itseään paksuksi kaltaistesi jämäpalojen kanssa. Parempi olla yksin kuin nahjuksen tai luonnevikaisen miehen kanssa.
Luonto karsii. Minulla on lapsi - onko sinulla? - osrok
evo-luutio kirjoitti:
Ei tässä ole kukaan sinua käskenyt ottamaan itseäsi vanhempaa, lihavaa yyhoota. Ja oletkos kuinka paljon selaillut 40 naisten profiileita? Eivät ne niin kovin tylsiä ja salamyhkäisiä ole. Me keskustelemme aivan eri ikäluokkien tilanteesta, joten jospa lopettaisit vauhkoamisen siitä, että NAISET kuvittelevat olevansa prinsessoita. Silloin kun minä olin nuori, vain 0,1 prosenttia naisista kuvitteli olevansa prinsessa ja ne naiset todellakin olivat niitä koko koulun tai koko paikkakunnan kauneimpia ja ylväimpiä naisia joista joka ikinen poika unelmoi. Kaikki muut olivat sitten aivan tavallisisa naapurintöllöjä. Tämä prinsessa-käsite liittyy aivan ja vain ja ainoastaan sinun ikäluokkasi ja siitä nuorempiin naisiin, joten turha tulla meitä vanhoja 40 kääkkiä haukkumaan.
Asenteesi paistaa selvästi läpi teksteistäsi, enkä siten lainkaan ihmettele että terve itsesuojeluvaisto on pitänyt naiset kaukana sinusta. Minun nuoruudessani kun me naiset luotimme miehiin ja saimme sen vuoksi sitten kärsiä, erota ja taas kärsiä sen takia että valitsimme VÄÄRIN kumppaniksi sen TAVALLISEN naapurintöllön aijän, joka sitten vuosien mittaan osoittautui passiiviseksi nahjukseksi tai sovinistiseksi "akat nyrkin ja hellan väliin" - tapaukseksi. Meidänkin ikäluokkkamme naisten olisi kannattanut olla prinsessana ja valikoida kumppaninsa yhtä tarkasti, kuin nämä nuoremmat ikäluokat. Siinä taistelussa naaraista tipahtavatkin ajoissa sinun kaltaisesi asennevammaiset ym. luonnevikaiset ja hörhöt pelistä pois, eikä tyttöparat ole optimistissaan päästäneet itseään paksuksi kaltaistesi jämäpalojen kanssa. Parempi olla yksin kuin nahjuksen tai luonnevikaisen miehen kanssa.
Luonto karsii. Minulla on lapsi - onko sinulla?olen kolmekymppinen mies ja on huomattu tuo ylikuumentunut puuma-ilmiö, eihän siinä mitään, saahan sitä etsiä nuorempaa sekä miehet että naiset. Ei liene kovin suuri ongelma vastata ei kiitos.
- 9+5
osrok kirjoitti:
olen kolmekymppinen mies ja on huomattu tuo ylikuumentunut puuma-ilmiö, eihän siinä mitään, saahan sitä etsiä nuorempaa sekä miehet että naiset. Ei liene kovin suuri ongelma vastata ei kiitos.
Tässä 35 ikäryhmän miehenä huomannu myös tuon samanikästen naisten puuma-ilmiön. Moni nainen tuosta ryhmästä hakee -8v 2v miestä ja mitä kokemuksia näistä kertynyt niin se mielipide on myös "ei kiitos", joten nuorempiin tai vähän vanhempiin sitten vaan. Tuo 2v on laitettu vain kaunistamaan profiilia.
- Paskan marjat
evo-luutio kirjoitti:
Luonto karsii. Minulla on lapsi - onko sinulla?Nussi vaikka lastasi sitten. ;D
- Paskan marjat
Paskan marjat kirjoitti:
Nussi vaikka lastasi sitten. ;D
Tarkoitin siis että jos se helpottaa yksin oloa että on lapsi.
Katsos kun osa päättää olla nuorena hankkimatta lapsia että saavat olla vapaita.
Tässä puhuttiin myös vain NETIN naisista ja miten se muuttaa naisia prinsessessoiksi.
Ymmärrän ettet tajua epänahjusten nuorten miesten asemaa vanhana kääkkänä. - evo-luutio
osrok kirjoitti:
olen kolmekymppinen mies ja on huomattu tuo ylikuumentunut puuma-ilmiö, eihän siinä mitään, saahan sitä etsiä nuorempaa sekä miehet että naiset. Ei liene kovin suuri ongelma vastata ei kiitos.
No minä ainakin olen etsinyt ikäistäni miestä, enkä nuorempaa. En myöskään 10-20v vanhempaa. Oletan että vanhemmat naiset etsivät noita nuoria miehiä lähinnä sänkyseuraksi, mikä yleensä sopii mainiosti niille miehille. Tuskin joku 40 nainen enää on perustamassa perhettä nuoren miehen kanssa.
- evo-luutio
Paskan marjat kirjoitti:
Nussi vaikka lastasi sitten. ;D
Mene hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531545- 1701305
- 81152
- 611127
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2561096- 141030
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33893Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55872Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti95868- 347795