mun kaverilla kuluu ainaki älyttömän nopeesti kevytväri pois, se värjäs ruskeella ja kohta sillä on tumman vaaleat hiukset ja pystyy värjäämään takas ihan vaaleeks simppelisti.. miks tää mun kevytväri ei voi kulua !?
mulla on kanssa oikeesti vaaleet hiukset, paitsi mulla on puolestaan musta kevytväri.. no en oo ollu värjäämättä vasta kun maaliskuusta lähtien mut on vaan tullu pelkkää juurikasvua ja ei tää väri oo kerrostettu kun vaan kahdesti.. mä haluaisin päästä joskus platinanblondiin onko se mitenkään mahdollista olla leikkaamatta hiuksia? kun värinpoistoa en enää halua rasittaa kamalasti ja tulee vaan oranssit hiukset..
platinablondi väri ois tarkotus vasta tulla 9 luokan todistusten jakoon eli jossain toukokuussa, nyt oon pääsemässä kasilta eli sellanen aika väli.. mulla on nyt rintojen yläpuolelle asti olevat hiukset ois se leikkaaminen kyllä aika radikaali homma pidennyksiä täytyisi sitten käyttää kun poikatukalla halua kuitenkaan kulkee.. :/
ps. eikös kesän pitäisi kuluttaa väriä kanssa älyttömästi ja raidoitus on varmaan hyvä keino myöskin vaalentamisessa ja juurikasvun lievittämisessä?
kuluuko tää kevytväri pois?
10
6839
Vastaukset
- pissix
Millä kevytvärillä oot värjänny sun hiuksia? Osa kevytväreistä kuten Loreal Casting creme gloss on kestäviä kevytvärejä, jotka käyttäytyvät lähes kuin kestovärit mutta ovat hellävaraisempia ja saattavat pitemmän ajan kuluessa kulua hiukan paremmin kuin kestovärit (joillain voi kulua paremmin toisilla huonommin). Musta väri (kuten punainenkin) on usein sellanen että se tarttuu hyvin ja ei meinaa lähteä millään pois. Itselläni on ollut Casting creme gloss kevytväreistä mustanruskea 200 (laitoin sen keväällä ihan ysi luokan lopussa) ja se pysyi lähes kuten kestoväri eikä millään meinannut lähteä pois vaikka yritin paljon pesemällä saada kulumaan, kesälläkin aurinko hieman vaalensi (auringon valossa näytti ruskeammalta, mutta muuten pysyi ihan mustana). Yritin 'vaalentaa' väriä jopa laittamalla päälle vaaleanruskean kevytvärin pehmentämään sävyä, mutta ei paljoa auttanut. Ainut tapa miten sen sain pois oli sitten lopulta tehdä itse värinpoisto ja värjätä päälle haluamalla sävyllä.
- thats it
Huonokuntoiseen hiukseen väri liimautuu kuin ....... omakohtaista kokemusta, kun permanentattuun lettiini laitoin jotakin markettiväriä, latvat jäivät pitkäksi aikaa värillisiksi mutta uudemmasta juurikasvusta, jossa ei ollut permanenttia tietenkään väri lähti pois varmaan jo kolmannessa pesussa. Oli sitten törkeen näkönen.
Miksi muuten hiusten väriä pitää vaihdella vaaleasta mustaksi ja siitä takaisin platinablondiksi? Eikö sitä voisi olla vaaleampi sitten koko ajan. Kätevämpi on sovittaa peruukkia ja mallata sillä sopiiko jokin väri sulle kuin oikeesti värjätä sillä. Itse mietin tuota blondausta mutta kun sovitin vaaleaa peruukkia näytin heti kuolleelta - siis ei ikinä blondiksi.- vastaustavailla
koska oon mie aikasemmin värjänny vuoden ajan ruskeella kestovärillä ja sitten ottanu värinpoiston.. (irtoili kamalasti hiuksia, latvat alko hamputtaa, venyivät kun purkka jnee.. ) et kai se käsitteleminen vaikuttaa sitten todella niihin hiuksiin. mulla tuli sen värinpoiston jälkeen ihan ihmeellistä maantien väristä juurikasvua vaikka oma väri ei ollu lähelläkään sitä outoo.. ;oo niinpä jouduin kerran pistää juurikasvun pois vaaleella värillä mut sit kyllästyin ja otin tumman värin mut nyt se on palautunu sellaseen vaaleeseen, miten tää voi olla mahollista.. ?? oisko muuten mitään muita värin kulutus vinkkejä kun toi peseminen.. ?
ja en tiiä miks vaihtelin väriä kai halusin ihan huvin vuoksi kokeilla että miltä näytän tälläsillä tummilla hiuksilla ja kävi ne ihan ookoosti, kato kun mulla on omaväri sitten aika vaalea ollut niin se platinablondi väri ei siihen suurta muutosta tois joten ei tarviis värjäilläkkään niin kamalasti sitten.. [: - vastaustavailla
vastaustavailla kirjoitti:
koska oon mie aikasemmin värjänny vuoden ajan ruskeella kestovärillä ja sitten ottanu värinpoiston.. (irtoili kamalasti hiuksia, latvat alko hamputtaa, venyivät kun purkka jnee.. ) et kai se käsitteleminen vaikuttaa sitten todella niihin hiuksiin. mulla tuli sen värinpoiston jälkeen ihan ihmeellistä maantien väristä juurikasvua vaikka oma väri ei ollu lähelläkään sitä outoo.. ;oo niinpä jouduin kerran pistää juurikasvun pois vaaleella värillä mut sit kyllästyin ja otin tumman värin mut nyt se on palautunu sellaseen vaaleeseen, miten tää voi olla mahollista.. ?? oisko muuten mitään muita värin kulutus vinkkejä kun toi peseminen.. ?
ja en tiiä miks vaihtelin väriä kai halusin ihan huvin vuoksi kokeilla että miltä näytän tälläsillä tummilla hiuksilla ja kävi ne ihan ookoosti, kato kun mulla on omaväri sitten aika vaalea ollut niin se platinablondi väri ei siihen suurta muutosta tois joten ei tarviis värjäilläkkään niin kamalasti sitten.. [:ja en tiijä mitä kevytväriä mun hiuksiin on laitettu koska kampaajalla oon käyny laitattamassa aina nämä !
- ok
ja en tiijä mitä kevytväriä mun hiuksiin on laitettu koska kampaajalla oon käyny laitattamassa aina nämä !
En suositteli kampaajalla värjäämistä, kannattaa mielummi värjää itte (:
- vastaustavailla
ok kirjoitti:
En suositteli kampaajalla värjäämistä, kannattaa mielummi värjää itte (:
koska kyllähän se on nyt selvää että kampaajalla saa paremman ja varmemman tulokseen kun lähtee kotona kikkailemaan värien kanssa ja pilata hiuksiaan? hinta on tuloksen väärti.
- ok
koska kyllähän se on nyt selvää että kampaajalla saa paremman ja varmemman tulokseen kun lähtee kotona kikkailemaan värien kanssa ja pilata hiuksiaan? hinta on tuloksen väärti.
Todellakin suosittelen näin, on kokemusta että kampaamossa ehkä tulee 'haluamansa sävy', mutta kun se ei pysy, haalistuu 1-3 pesussa ihan sellaseks ettei oo yhtää ku alkuperänen niin en suosittele se maksaa ja maksaa ihan turhaan kun se haalistuu, ja ite värjääminen on paljon kivempaa ja ne värit sentään pysyy.
- vastaustavailla
ok kirjoitti:
Todellakin suosittelen näin, on kokemusta että kampaamossa ehkä tulee 'haluamansa sävy', mutta kun se ei pysy, haalistuu 1-3 pesussa ihan sellaseks ettei oo yhtää ku alkuperänen niin en suosittele se maksaa ja maksaa ihan turhaan kun se haalistuu, ja ite värjääminen on paljon kivempaa ja ne värit sentään pysyy.
tässä keskustelussa onkin ennemmin kyse tuosta värin haalistumisesta eikä sen pysymisestä.. ja mulla on pysyny ainakin ihan hyvin ne kampaamon värit päässä.. pitemmän ajan jos kaupan väreillä kuulema värjää niin niissä on myöskin kovat ne hapetteet niin saattavat aiheuttaa hiusten lähtöä eli kampaamossa huolehditaan myöskin siitä sun hiusten kunnosta.
- ok
tässä keskustelussa onkin ennemmin kyse tuosta värin haalistumisesta eikä sen pysymisestä.. ja mulla on pysyny ainakin ihan hyvin ne kampaamon värit päässä.. pitemmän ajan jos kaupan väreillä kuulema värjää niin niissä on myöskin kovat ne hapetteet niin saattavat aiheuttaa hiusten lähtöä eli kampaamossa huolehditaan myöskin siitä sun hiusten kunnosta.
Mutta itse olen sitä mieltä että kyllä itse värjäämälläkin voi saada hyvän ja ihan sellaisen tuloksen kun itse haluaa ja useimmilla pysyy kuitenkin hyvin. Kampaamossa värjääminen yliarvostettua jotenkin, kun tietää mitä haluaa, noudattaa ohjeita ja hoitaa hiuksiaan, niin kyllä itsekkin pystyy värjäämään, ei ne värit kampaajallakaan aina onnistu halutulla tavalla, esim. itselläni kokemusta että värinpoisto onnistu paljon paremmin itse tehtynä kun kampaamossa ja eräänkin värin saaminen ei onnistunut kampaajalla lainkaan. Miksi muuten kaupoissa myytäisiin lukuisia hyviä hiusväri sarjoja, ja useat värjäisivät itse, jos se jotenkin olisi niin paljon huonompaa kuin kampaamoissa. Kannustan mielummin värjäämään itse haluamallaan värillä! (:
- vastaustavailla
ok kirjoitti:
Mutta itse olen sitä mieltä että kyllä itse värjäämälläkin voi saada hyvän ja ihan sellaisen tuloksen kun itse haluaa ja useimmilla pysyy kuitenkin hyvin. Kampaamossa värjääminen yliarvostettua jotenkin, kun tietää mitä haluaa, noudattaa ohjeita ja hoitaa hiuksiaan, niin kyllä itsekkin pystyy värjäämään, ei ne värit kampaajallakaan aina onnistu halutulla tavalla, esim. itselläni kokemusta että värinpoisto onnistu paljon paremmin itse tehtynä kun kampaamossa ja eräänkin värin saaminen ei onnistunut kampaajalla lainkaan. Miksi muuten kaupoissa myytäisiin lukuisia hyviä hiusväri sarjoja, ja useat värjäisivät itse, jos se jotenkin olisi niin paljon huonompaa kuin kampaamoissa. Kannustan mielummin värjäämään itse haluamallaan värillä! (:
mielipide asioistahan ei voi riidellä. mutta kaupoissahan myydään nyt mitä tahansa tekoripsiin lähtien nykysin, mun mielestä hiusvärit on tuotu kauppaan vaan siksi että sieltä voivat ostaa ne jolla ei ole varaa kampaajalle ja haluavat vaan laittaa hiuksia halvemmin.
mutta mikä tekee sitten sen että huonokuntoisempaan hiukseen väri liimautuu kun mikäkin..... ? ja onko niitä mitään muita haalistus vinkkejä kun toi peseminen ja onko mulla MITÄÄN mahdollisuuksia saada tätä väriä kokonaan haihtumaan enskesään saakka... ? ainahan voi toivoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520