Parina viime päivänä kusella käydessä huomannut oudolle tuoksuvan virtsan. Jotenkin muovimainen, ehkä jokllekkin lääkkeelle/ muulle kemialliselle haisevaa, ja melko selvästi. En ole syönyt tai juonut mitään poikkeavaa viime aikoina eikä muutakaan ihmeellistä liene tapahtunut? Normaali yleisterve alle 40 mies kyseessä. Pitäisikö huolestua.?
Outo haju virtsassa?
3
3265
Vastaukset
- Limetti ja sitruuna
Jos et ole ottanut mitään lääkettä, joku kemiallinen yhdiste voi kyllä aiheuttaa tuon hajun. Joillakin samanlaista tulee sokeritasapainon heittelyistä. Haju on siis kuin jokin kemikaali-muovi. Tiedän tuon, mutta ei se sairaus voi olla kun olen havainnut tuota pitkään. Kokeile syödä esim. puolukkaa tai sitruunaa joka muuttaa pissan ph:ta ja samalla juot vähän enemmän vettä. Kannattaa kokeilla, vaikuttaako.
Erilaiset mausteet voivat olla asialla. - terveydeksi£
Kannattaisi käydä sokerirasitustestissä. Varsinkin jos olet vatsan kohdalta ylipsinoinen, niin diabetes-2 lienee iskenyt huomaamattasi.
- peemann
En tiedä voisikohan jonkun verrar altistuminen liutinhöyryille ym. tehdä tuollaista?
Onkohan tuosta diabetes-2: minkälaisia muita oireita, että tietää jotain valehdella TK:ssa? Sinne ei todellakaan pääse mihinkään tutkimukseen jos ei jotain vaivaa ole oikeasti. Taannoin tutkivat riskiä tuohon diabetekseen ja sain melkein pienimmät mahdolliset riskipisteet, mutta eihän kai niistäkään aina tiedä...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275